יבול שיא
הרפת והחלב
דורון מלר

החיבור בין סטארט אפ לחקלאי

< 1 דק' קריאה

שיתוף:

החיבור בין סטארט אפ לחקלאי המכון הישראלי לחדשנות מקים אתר אינטרנט שמטרתו לסייע לסטארט-אפים ישראלים בפיתוח מוצרים או שירותים בתחום האג-טק באמצעות ביצוע פיילוט אצל חקלאי ישראלי. חקלאים שיהיו מעוניינים ייהנו מחשיפה לטכנולוגיות חדשות בחקלאות בשלבים מוקדמים, עדיין בשלב הניסוי.

החיבור בין סטארט אפ לחקלאי

מנהל תחום האג-טק במכון הישראלי לחדשנות דורון מלר מציין שהאתר פתוח רק לפיילוטים ולא למוצרים ושירותים שהם כבר מסחריים. לדבריו, האתר והשירות הם בחינם והרווח הוא לסטארט-אפ ולחקלאי. האתר אמור לסייע בנושאים חקלאיים שונים ובהם גד"ש, מטעים, הדרים, חממות, לולים, רפתות, מדגה, בקר ובתי אריזה.

דורון מלר מציין כי קהילת החדשנות בחקלאות GROWINGIL  פועלת על מנת לסייע בפיתוח ויצירת ECO SYSTEM  לקידום פתרונות חדשניים לאתגרי החקלאות. "זה מיזם משותף ללא כוונות רווח של המכון הישראלי לחדשנות, משרד הכלכלה וישראל דיגיטלית.
סטארט אפ לחקלאי: דורון מלר מדגיש כי "המטרות המרכזיות וארוכות הטווח הן פיתוח תעשייה חדשה מבוססת חדשנות וקידום והטמעת חדשנות בקרב תעשיית החקלאות הישראלית: חקלאים, חברות חקלאיות, שרשרת אספקה, קמעונאות ומזון".

מלר מוסיף: "אנחנו יוזמים תהליכי חדשנות פתוחה ופיתוח עסקי כדי לחבר ולקדם את השחקנים באקו-סיסטם של האג-טק בישראל ובעולם, באמצעות אירועים, כלים, קהילה און-ליין ופגישות בשטח שיחברו בין היזמים, הסטארט-אפים מצד אחד והתעשייה מהצד השני".

בשנים האחרונות מתעוררת ההבנה שהחקלאות נדרשת לשלב פתרונות טכנולוגיים מתקדמים כדי להצליח להאכיל את אוכלוסיית העולם. במקביל משקיעים, תאגידי מזון, חקלאים ויזמים מבינים ששילוב טכנולוגיה בחקלאות הוא גם בעל פוטנציאל רווחי. התוצאה היא שימוש בביג דאטה, בינה מלאכותית רחפנים וכלים אחרים שאנחנו מכירים משאר עולמות הטכנולוגיה כדי לשפר את גידול המזון. בישראל, כך נראה, מושם דגש מיוחד על שימוש בביוטכנולוגיה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניהול משק החשמל בקיבוצים הפך למורכב במיוחד והוא כולל אחריות על רכישת חשמל ומכירתו, גביית תשלומים, תחזוקת תשתיות והיכרות עם הרגולציה המשתנה  * חברת משקי רם, שפועלת בכ-40 קיבוצים, מתמחה בכך ותוכל ולחסוך לכם
3 דק' קריאה
הצלם הבינלאומי נפתלי הילגר מגן-נר שבגלבוע נוסע ברחבי העולם, מגלה תרבויות לא ידועות ומצלם נופים ואנשים * בתמונותיו ניכרים סקרנות, רגישות והקשר האנושי שהוא ניחן בהם * מאז ה-7 באוקטובר הוא מקדיש חלק מזמנו
9 דק' קריאה
על הגדות פסח בהתיישבות העובדת  סדר הפסח הוא הטקס הביתי-משפחתי החשוב ביותר בשנה. לאורך ההיסטוריה קיימו אותו בארץ ובגולה, גם בתנאים קשים ובלתי אפשריים כמעט. העיסוק המרכזי הוא קריאה בהגדה של פסח. במאות השלוש-עשרה
3 דק' קריאה

הרשמו לניוזלטר

השאירו את הפרטים והישארו מעודכנים!

דילוג לתוכן