יבול שיא
הרפת והחלב
זני שטח פתוח

תצוגת זני שטח פתוח של חברת סינג'נטה: כרוב, הכרובית, הברוקולי החסה והקישוא

2 דק' קריאה

שיתוף:

תצוגת זני שטח פתוח של חברת זרעים גדרה – סינג'נטה. באירוע הוצגו זנים מסחריים וזני ניסיונות מגידולי הכרוב, הכרובית, הברוקולי החסה והקישוא שטופחו בחברה

לאחרונה נערכה בשטחים החקלאיים של מושב חצב, תצוגת זני שטח פתוח של חברת זרעים גדרה – SYNGENTA. באירוע הוצג מגוון רחב של זנים ייחודיים שטופחו בחברה בגידולי הכרוב, הכרובית, הברוקולי, החסה והקישוא.

המשותף לכל הזנים הוא התאמה לדרישות המגדלים מבחינת תנאי מזג האוויר והעמידויות, לצד און צימוח ואיכות פרי המאפשרים לחקלאי לקבל תמורה מצויינת להשקעתו.

החברה הצליחה באופן מרשים למדי להציג מגוון רחב מאוד של זנים שונים שהגיעו לשיא התפרחת ביום מרכזי אחד, כאשר על הטיפול המרשים בחלקת התצוגה אחראיים א.ש שיווק וגידול ירקות בע"מ ממושב חצב.

לתצוגה הגיעו מגדלים רבים, גורמים משוק התעשייה הטריה והקפואה, מדריכים מקצועיים, משתלות ונציגי משרד החקלאות בהתרשמו ממופע הזנים המרשים.


עמיאל גואטה, מנהל מכירות אזור מערב בחברת זרעים גדרה – SYNGENTA

"היום זה יום משמח במיוחד, בו אנו מציגים את זני השטח הפתוח המצויינים שלנו המתאימים לעונה זו.

אנחנו מקיימים שיח רציף עם המגדלים ומתוך הבנה של הצרכים היום-יומיים שלהם מקדמים את הזנים עם העמידויות, האיכויות והיבולים הדרושים".

ביום זה הוצגו שני סוגי חסה. "הפאלמוס", זן חסה רומית, עמיד לפוזריום הנבילה ו"אייס ג'אז", זן חסה מסוג אייסברג, בעל ראש דחוס ובעל סבילות טובה לכשותית. כמו כן, הוצגו זני ברוקולי אטרקטיביים למגדלים: "מונרלו", בעל גמישות בקטיף ומתאים לתעשייה.

ה"מונקו", בעל יבול גבוה, מערכת שורשים חזקה המקנה עמידות בתנאי מזג האוויר הקשים של ישראל, ה"באלארד" בעל ראש דחוס ואיכותי וה"גונגה", זן המותאם בעיקר לשוק הטרי.

זני הכרוביות שהוצגו: "ספייס סטאר גולד", כרובית לבנה בעלת אחידות שדה גבוהה וראש מוצק, דחוס ואטרקטיבי.

ה"פאדמה", בעל ראש מוצק ודחיסות מעולה, ה"כריסטוף", בעל אחידות בהבשלה. ה"דויד", זן ניסיוני בעל יבול גבוה ו ה"גריפיטי", זן הכרובית עם הצבע הסגול והאטרקטיבי .

זני הכרוב שהוצגו הם מזן "פרוקטור סמס", בעל אחידות גבוהה בהבשלה וטעם אופייני מתקתק, מתאין לשוק הטרי והתעשייה.

ה"טריפריו", זן ניסיוני בעל און צימוח גבוה. ה"קואליטטור", זן ניסיוני בעל דחיסות פנימית טובה מאוד ומשקל פרי גבוה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניהול משק החשמל בקיבוצים הפך למורכב במיוחד והוא כולל אחריות על רכישת חשמל ומכירתו, גביית תשלומים, תחזוקת תשתיות והיכרות עם הרגולציה המשתנה  * חברת משקי רם, שפועלת בכ-40 קיבוצים, מתמחה בכך ותוכל ולחסוך לכם
3 דק' קריאה
הצלם הבינלאומי נפתלי הילגר מגן-נר שבגלבוע נוסע ברחבי העולם, מגלה תרבויות לא ידועות ומצלם נופים ואנשים * בתמונותיו ניכרים סקרנות, רגישות והקשר האנושי שהוא ניחן בהם * מאז ה-7 באוקטובר הוא מקדיש חלק מזמנו
9 דק' קריאה
על הגדות פסח בהתיישבות העובדת  סדר הפסח הוא הטקס הביתי-משפחתי החשוב ביותר בשנה. לאורך ההיסטוריה קיימו אותו בארץ ובגולה, גם בתנאים קשים ובלתי אפשריים כמעט. העיסוק המרכזי הוא קריאה בהגדה של פסח. במאות השלוש-עשרה
3 דק' קריאה

הרשמו לניוזלטר

השאירו את הפרטים והישארו מעודכנים!

דילוג לתוכן