יבול שיא
הרפת והחלב
expo2020

תערוכת אקספו בדובאי: משלחת חקלאית מישראל תשתתף בתערוכת "אקספו 2020"

< 1 דק' קריאה

שיתוף:

תערוכת אקספו בדובאי: שר החוץ, ישראל כץ, נפגש עם יו"ר מרכז המועצות האזוריות, שי חג'ג' ויו"ר התאחדות האיכרים, המכהן גם כיו"ר הנהלת המגזר העסקי, דובי אמיתי, לקראת תערוכת "אקספו 2020" שתיערך בדובאי באוקטובר שנה הבאה.
בפגישה סקר בפניהם השר כץ את הסטטוס של תכנית "מסילות השלום" שיזם בהיותו שר התחבורה, במסגרתה תונח רשת מסילות רכבת שתחבר את ישראל למדינות המפרץ דרך ירדן. השר הסביר כי הוא ממשיך עם התוכנית בכל הכוח כשר חוץ וכי הוא מאמין שהתוכנית תצא לפועל בפרק זמן סביר.

השלושה סיכמו להוביל את המגזר העסקי והמרחב הכפרי במשלחת לאקספו ולייצר תכנית עבודה אסטרטגית לקראת מימוש תכנית הרכבת של השר כץ.
יו"ר מרכז המועצות האזוריות, שי חג'ג: "החקלאות הישראלית היא מן המפותחות בעולם וישראל רושמת לזכותה פיתוח של טכנולוגיה חקלאית פורצת דרך המעוררת עניין בעולם כולו. ישראל כבר כוננה שיתופי פעולה מרשימים עם מדינות בעולם בתחום החקלאות ואני מאמין כי נוכל ליצור קשרים גם עם מדינות ערביות בתחום הזה החיוני לכולנו".
יו"ר התאחדות האיכרים בישראל, דובי אמיתי: "מדינת ישראל הפכה בשנים האחרונות לפורצת דרך ואחת המדינות המובילות בעולם בענף החקלאות. יכולותיה ומיצובה ככזו רלוונטיים גם לרצונותינו לפתוח את המסחר ולייצר שיתופי פעולה כלכליים עם מדינות המפרץ שיתרמו לחקלאים וליחסים הבינלאומיים של ישראל".

חקלאות ועיתונות בכנס אנטליה

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניהול משק החשמל בקיבוצים הפך למורכב במיוחד והוא כולל אחריות על רכישת חשמל ומכירתו, גביית תשלומים, תחזוקת תשתיות והיכרות עם הרגולציה המשתנה  * חברת משקי רם, שפועלת בכ-40 קיבוצים, מתמחה בכך ותוכל ולחסוך לכם
3 דק' קריאה
הצלם הבינלאומי נפתלי הילגר מגן-נר שבגלבוע נוסע ברחבי העולם, מגלה תרבויות לא ידועות ומצלם נופים ואנשים * בתמונותיו ניכרים סקרנות, רגישות והקשר האנושי שהוא ניחן בהם * מאז ה-7 באוקטובר הוא מקדיש חלק מזמנו
9 דק' קריאה
על הגדות פסח בהתיישבות העובדת  סדר הפסח הוא הטקס הביתי-משפחתי החשוב ביותר בשנה. לאורך ההיסטוריה קיימו אותו בארץ ובגולה, גם בתנאים קשים ובלתי אפשריים כמעט. העיסוק המרכזי הוא קריאה בהגדה של פסח. במאות השלוש-עשרה
3 דק' קריאה

הרשמו לניוזלטר

השאירו את הפרטים והישארו מעודכנים!

דילוג לתוכן