יבול שיא
הרפת והחלב
חיסון נגד קורונה עד הבית

חיסון נגד קורונה בבתי המבוטחים – קופת חולים כללית

1 דק' קריאה

שיתוף:

צוותי כללית החלו להגיע לבתיהם של מרותקי בית שטרם חוסנו ולחסנם בביתם

בכללית מחוז חיפה וגליל מערבי מטופלים כ-20 אלף חולים המרותקים לביתם או למיטתם.

מרביתם כבר חוסנו במבצע גדול, בו דאגה כללית לאמבולנסים שהובילו את המטופלים אל מוקדי החיסונים. אולם, נותרו כ-2000 מטופלים שטרם חוסנו, בעיקר בשל קושי גדול בהעברתם למוקדי החיסון גם באמבולנס.

משך זמן רב נאסר על טלטול חומר החיסון ולכן נבצר היה מהצוותים לבצע את החיסון בבתי המטופלים, אך לאחרונה התיר משרד הבריאות הגעה עם מנת חיסון מוכנה, ללא טלטול הבקבוק שבו כלל מנות החיסון.

עזרה רפואית דחופה

מרגע שהתאפשר פתרון זה, החל מבצע חיסונים מורכב, שבו אחות שהוסמכה לכך, יוצאת אל בית המטופל לאחר תיאום מראש.

לקראת סבב הביקורים, היא מכינה מזרקים לפי ההנחיות ומכניסה אותם במנשא מיוחד, כל מזרק בשקית ייעודית נפרדת.

האחות מלווה באמבולנס עם ציוד החייאה מלא וחובש, כדי שיהיה ניתן להעניק עזרה רפואית דחופה במקרה שחלילה יפתח המתחסן תגובה חריפה, על אף שמדובר בסיכוי נמוך.

רות ברוך, מנהלת הסיעוד של כללית במחוז חיפה וגליל מערבי ומרכזת מבצע החיסונים, מציינת כי מבצע חשוב זה מחייב הערכות מורכבת ומיוחדת והשקעת משאבים רבים

חשיבותו רבה וכללית עושה הכול כדי להשלים במהירות את הכיסוי החיסוני של המרותקים, שמטבע הדברים נמצאים בסיכון גבוה לסיבוכי המחלה.

חיסון נגד קורונה – הצלחת התוכנית

מבצע זה הינו שלב נוסף במבצע מרשים ומוצלח שבו חוסנו כבר כ-470 אלף איש, למעלה מ-80% ממבוטחי המחוז, בעשרות מוקדים שדאגנו להפעיל ברחבי המחוז, בהנגשה מיטבית.

למעשה, אנו קרובים מאד ליעד עליו הכרזנו בתחילת המבצע של מתן חיסון כנגד קורונה לכ-500 אלף מטופלים בוגרים. בימים אלה אנו נערכים לקראת השלב הבא של מתן חיסונים לבני 12 ואילך, אשר יחל מיד לאחר שיתקבל אישור ה- FDAובהתאם להנחיות משרד הבריאות.

בשלב זה אני פונה לכל מי שטרם חוסן למהר ולהתחסן באחד המוקדים שלנו – החיסון הוכח כיעיל ובטוח

חיסון נגד קורונה | צילום: קופת חולים כללית מחוז חיפה וגליל מערבי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניהול משק החשמל בקיבוצים הפך למורכב במיוחד והוא כולל אחריות על רכישת חשמל ומכירתו, גביית תשלומים, תחזוקת תשתיות והיכרות עם הרגולציה המשתנה  * חברת משקי רם, שפועלת בכ-40 קיבוצים, מתמחה בכך ותוכל ולחסוך לכם
3 דק' קריאה
הצלם הבינלאומי נפתלי הילגר מגן-נר שבגלבוע נוסע ברחבי העולם, מגלה תרבויות לא ידועות ומצלם נופים ואנשים * בתמונותיו ניכרים סקרנות, רגישות והקשר האנושי שהוא ניחן בהם * מאז ה-7 באוקטובר הוא מקדיש חלק מזמנו
9 דק' קריאה
על הגדות פסח בהתיישבות העובדת  סדר הפסח הוא הטקס הביתי-משפחתי החשוב ביותר בשנה. לאורך ההיסטוריה קיימו אותו בארץ ובגולה, גם בתנאים קשים ובלתי אפשריים כמעט. העיסוק המרכזי הוא קריאה בהגדה של פסח. במאות השלוש-עשרה
3 דק' קריאה

הרשמו לניוזלטר

השאירו את הפרטים והישארו מעודכנים!

דילוג לתוכן