יבול שיא
הרפת והחלב
פארק תעסוקה רגמ

פארק התעסוקה רג"מ: רמלה, גזר, חבל מודיעין

2 דק' קריאה

שיתוף:

יכלול למעלה מ-2 מיליון מ"ר לתעשייה ומסחר ויספק כ-30,000 מקומות עבודה התכנית להקמת פארק התעסוקה רג"מ, המשותף לרמלה והמועצות האזוריות גזר, חבל מודיעין, אושרה להפקדה בוועדה המחוזית לתכנון ובניה. פארק התעסוקה רג"מ יכלול למעלה מ-2 מיליון מ"ר לתעשייה ומסחר ויספק כ-30,000 מקומות עבודה נוספים לתושבי האזור והסביבה. היקף ההכנסות לרשויות המקומיות מהיטלי השבחה וארנונה יוכל להגיע בתפוסה מרבית לתוספת של מאות מיליוני שקלים בשנה לרשויות הרג"מ.

פארק התעסוקה רמלה גזר חבל מודיעין : אחרי 20 שנה שהיה תקוע בוועדות התכנון והבנייה השונות, בסכסוכי גבולות והמתנה להחלטות משרד הפנים הצליחו ראשי הרשויות – ראש עיריית רמלה, מיכאל וידל, ראשת המועצה האזורית גזר, רותם ידלין וראש המועצה האזורית חבל מודיעין שמעון סוסן, להגיע במאמץ משותף, ללא התערבות ממשלתית, להסכם היסטורי על הקמת פארק תעשייה משותף – פארק רג"מ. מהלך זה יביא למקפצה כלכלית אדירה ולפיתוח תעשייה, מקומות עבודה והזדמנויות כלכליות לתושבי האזור כולו.

ראש עיריית רמלה, מיכאל וידל: "אני שמח על שיתוף הפעולה ומברך את חבריי, רותם ידלין ושמעון סוסן על ההבנה שיש לשים לטובת תושבינו את מחלוקות העבר מאחור. עלינו להביט קדימה ולפעול ביחד למען עתיד האזור כולו."

פארק התעסוקה רמלה גזר חבל מודיעין

ראשת המועצה האזורית גזר, רותם ידלין: "אני מאמינה כי שיתוף הפעולה האזורי יביא להזנקת האזור כולו, יאפשר צמיחה כלכלית והפניית משאבים נוספים לחיזוק החינוך, פיתוח מחלפים, תשתיות תחבורה והגדלת ההשקעה לתושב. בחרנו להשקיע מאמץ משותף בפיתוח האזור, ולוותר על מאבקי גבולות המובילים לשיתוק והחמצה."

מחבל מודיעין אומרים כי הם מאמינים שהמודל של אזור תעשייה משותף לכמה רשויות הוא המודל הנכון שיביא לשיתוף פעולה אזורי לרווחת כלל תושבי האזור.

הפארק ייבנה על שטחים של עיריית רמלה והמועצות גזר וחבל מודיעין ויוקם סמוך למפגש הדרכים של כביש 6, כביש 1, כביש 40, כביש 44, כביש 431 ומחלף נשרים. כמו כן, צפויה לקום תחנת רכבת.  בהתאם להסכם 50% יופנו לרמלה, 40% לגזר ו-10% לחבל מודיעין. יצוין, כי בתפוסה מרבית יוכל להגיע לתוספת של מאות מיליוני שקלים בשנה לרשויות.

מועצות אזוריות – כל החדשות כל העדכונים

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניהול משק החשמל בקיבוצים הפך למורכב במיוחד והוא כולל אחריות על רכישת חשמל ומכירתו, גביית תשלומים, תחזוקת תשתיות והיכרות עם הרגולציה המשתנה  * חברת משקי רם, שפועלת בכ-40 קיבוצים, מתמחה בכך ותוכל ולחסוך לכם
3 דק' קריאה
הצלם הבינלאומי נפתלי הילגר מגן-נר שבגלבוע נוסע ברחבי העולם, מגלה תרבויות לא ידועות ומצלם נופים ואנשים * בתמונותיו ניכרים סקרנות, רגישות והקשר האנושי שהוא ניחן בהם * מאז ה-7 באוקטובר הוא מקדיש חלק מזמנו
9 דק' קריאה
על הגדות פסח בהתיישבות העובדת  סדר הפסח הוא הטקס הביתי-משפחתי החשוב ביותר בשנה. לאורך ההיסטוריה קיימו אותו בארץ ובגולה, גם בתנאים קשים ובלתי אפשריים כמעט. העיסוק המרכזי הוא קריאה בהגדה של פסח. במאות השלוש-עשרה
3 דק' קריאה

הרשמו לניוזלטר

השאירו את הפרטים והישארו מעודכנים!

דילוג לתוכן