יבול שיא
הרפת והחלב
פאנל סולרי איכותי

פאנל סולארי איכותי – ההשקעה הכדאית ביותר בפרויקט פוטו-וולטאי

3 דק' קריאה

שיתוף:

חברת RCS Solar, חברה בתאגיד RCS, אחת מהיבואניות הגדולות בישראל של פאנלים סולאריים, מקדמת תפישה של איכות שמבטיחה את הערך הכלכלי הגבוה ביותר בפרויקטים פוטו-וולטאיים. רמי פלר, מנכ"ל RCS Solar: "מי שמנסה לחסוך אחוזים בודדים בפאנלים הסולאריים עלול לסכן יעילות פרויקט של מיליוני ₪"

 

הפאנלים הסולאריים הם המרכיב הקריטי בכל פרויקט פוטו-וולטאי, אך רבים מהמתקינים ומבצעי הפרויקטים מתייחסים לפאנלים כאל מוצר מדף רגיל שהבחירה בו מתבססת על מחיר נמוך. הפשרות בתחום זה עלולות להתגלות ככואבות. בפאנלים סולאריים באיכות ירודה מתגלות במקרים רבים ירידות בתפוקה וירידות בהיקף ייצור החשמל, לעתים עד כדי השבתה.

 

החברות המיוצגות בישראל

 

אומר רמי פלר, מנכ"ל RCS Solar: "הבחירה בפאנל סולארי איכותי תבטיח החזר השקעה מיטבי בפרויקט סולארי ואת כדאיותו הכלכלית לאורך תקופה של 30 – 25 שנים.

חשיבותו של הפאנל דומה לחשיבותו של מנוע מטוס או מכונית או מעבד של מחשב, ומי שמשקיע ברכיבים איכותיים יראה פירות ארוכי טווח להשקעתו." לדברי פלר, "רבים מהמתקינים ומבצעי הפרויקטים נוטים לחסוך אחוזים בודדים בפאנלים הסולאריים, ובכך עלולים לסכן את היעילות של פרויקטים בהיקף של מיליוני ₪. הסיבה לנזק סמויה מעיני הלקוחות ובמקרים רבים הם אינם מבינים גם אחרי שנים מדוע יש ירידה בתפוקות ייצור החשמל."

 


"הבחירה בפאנל סולארי איכותי תבטיח החזר השקעה מיטבי בפרויקט סולארי ואת כדאיותו הכלכלית לאורך תקופה של 30 – 25 שנים. חשיבות הפאנל דומה לחשיבותו של מנוע מטוס או מכונית או מעבד של מחשב, ומי שמשקיע ברכיבים איכותיים יראה פירות ארוכי טווח להשקעתו"


 

RCS Solar, חברה בתאגיד RCS, נוסדה לפני 12 שנה הפכה לאחת מהיבואניות הגדולות בישראל של פאנלים סולאריים. היא מקדמת תפישה של איכות שמבטיחה את הערך הכלכלי הגבוה ביותר בפרויקטים פוטו-וולטאיים. חוד החנית בהיצע של החברה הוא הפאנלים הסולאריים של חברת LONGI, ש-RCS Solar היא נציגתה הבלעדית בישראל.

 

היצרן הגדול, האיכותי והיציב בעולם של תאים פוטו-וולטאיים

LONGI היא החברה הגדולה בעולם לייצור פאנלים סולאריים, ועל פי דו"ח Tier-1 של חברת BloombergENF – היא מייצרת הספק של 20GW, ואילו החברה המדורגת במקום השני משתרכת בפער ניכר אחריה עם הספק של 16GW.

יתירה מזאת, LONGI היא היצרנית היחידה בעולם שזכתה בציון AAA של חברת המחקר PV-Tech. LONGI מובילה גם בתחום האיכות והאמינות: חברת המחקר PVEL הכתירה את LONGI ב-20 תארי "Top Performer" במבחני אמינות לפאנלים סולאריים לשנת 2020.

ולבסוף, הנתון החשוב ביותר נקבע על ידי דו"ח Tier-1 של חברת BloombergENF ועל פיו LONGI היא יצרן הפאנלים היציב ביותר מבחינה כלכלית שמיובא לישראל

. מותגים אחרים המיובאים לישראל נכללים בתחום האדום או האפור המאפיינים חברות לא יציבות או מסוכנות מבחינת יציבותן הכלכלית.

רמי פלר: "היציבות של ספק הפאנלים היא מרכיב קריטי נוסף בשיקולי הכדאיות של פאנלים סולאריים, שכן האחריות שניתנת להם היא לתקופה של 25 עד 30 שנה.

מספר יצרני פאנלים קרסו ו'נעלמו' מהשוק בשנים האחרונות, אחרים נקלעו לקשיים כלכליים והותירו פרויקטים סולאריים ללא אחריות ותמיכה.

הנזק הכלכלי שנגרם לפרויקטים רבים, כולל בישראל, הוא משמעותי ביותר, ועל כן יציבות היצרן היא מרכיב קריטי בבחירת ספק הפאנלים הסולאריים."

לדברי פלר, "שוק האנרגיה הסולארית בישראל מבשיל בקצב מהיר והפוטנציאל הכלכלי שלו הוא בבחינת הזדמנות לחברות רבות, הן חדשות והן וותיקות.

לכולן יש הזדמנות להפוך לספקיות איכותיות שמציעות תמורה כלכלית גבוהה ללקוחות. הדבר מחייב מקצוענות ובחירה במערכות איכותיות ואמינות של ספקים יציבים, במיוחד של פאנלים סולאריים."

 

חוסן כלכלי וניסיון רב

RCS Solar היא חברה בקבוצת RCS שהוקמה בשנת 1995 על ידי רמי פלר והיא הקבוצה הגדולה בעולם במסחר בינלאומי בתחומה. RCS מעסיקה כ-60 עובדים בישראל במשרדיה במגדלי ב.ס.ר 2, בבני ברק.

החברה פעילה ב-128 מדינות באמצעות 3,000 אנשי קשר והיא רשומה במספר מדינות באירופה, אסיה, ארה"ב ובאוסטרליה. עם לקוחותיה וספקיה של RCS נמנות חברות מהגדולות בעולם.

פאנל סולארי איכותי ועוד במגזין אנרגיות מתחדשות וקיימות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניהול משק החשמל בקיבוצים הפך למורכב במיוחד והוא כולל אחריות על רכישת חשמל ומכירתו, גביית תשלומים, תחזוקת תשתיות והיכרות עם הרגולציה המשתנה  * חברת משקי רם, שפועלת בכ-40 קיבוצים, מתמחה בכך ותוכל ולחסוך לכם
3 דק' קריאה
הצלם הבינלאומי נפתלי הילגר מגן-נר שבגלבוע נוסע ברחבי העולם, מגלה תרבויות לא ידועות ומצלם נופים ואנשים * בתמונותיו ניכרים סקרנות, רגישות והקשר האנושי שהוא ניחן בהם * מאז ה-7 באוקטובר הוא מקדיש חלק מזמנו
9 דק' קריאה
על הגדות פסח בהתיישבות העובדת  סדר הפסח הוא הטקס הביתי-משפחתי החשוב ביותר בשנה. לאורך ההיסטוריה קיימו אותו בארץ ובגולה, גם בתנאים קשים ובלתי אפשריים כמעט. העיסוק המרכזי הוא קריאה בהגדה של פסח. במאות השלוש-עשרה
3 דק' קריאה

הרשמו לניוזלטר

השאירו את הפרטים והישארו מעודכנים!

דילוג לתוכן