יבול שיא
הרפת והחלב
מילואות

אלון אריאל – המנכ"ל החדש של מילואות

< 1 דק' קריאה

שיתוף:

אסיפת המשקים של מילואות (מפעלים אזוריים), ומשקי המפרץ (ארגון הקניות), שהתכנסה בחמשי שעבר, ה-11 במרס, החליטה למנות את אלון אריאל מבית העמק למנכ"ל  מילואות.

אלון אריאל, 54, נשוי + 3, בן וחבר בית העמק, בעל תואר ראשון בכלכלה וכימייה ולימודי הנדסת מכונות.

כיהן כמנכ"ל תעשיות ביולוגיות בית  העמק ובעבר היה מרכז משק בקיבוצו ויו"ר כפר רופין. הוא החל בחפיפה לקראת כניסה מלאה לתפקיד במחצית הראשונה של אפריל.

כזכור, המנכ"ל נקודם של מילואות, און ברזילי, חבר ראש הנקרה, נפטר בנובמבר האחרון מקורונה. ברזילי (64) היה מורדם ומונשם במשך כחודש בבית חולים רמב"ם ולא שרד את המחלה.

הוא כיהן כשמונה השנים בתפקיד מנכ"ל תשלובת מילואות ויועד לתקופת כהונה שלישית.

תשלובת מילואות היא מערכת כלכלית גדולה, המנהלת תאגידים ומפעלים באזור הגליל המערבי.

נוסדה בשנת 1960 כזרוע התעשייתית של ארגון הקניות "משקי המפרץ" במטרה להקים מפעלים שיעבדו וישווקו במשותף את התוצרת החקלאית של האזור.

בעלי התשלובת הם  23 קיבוצים ו-2 מושבים שיתופיים בגליל המערבי. ארגון הקניות משקי המפרץ, הנו גוף פיננסי בבעלות 24 קיבוצים ו-2 מושבים שיתופיים בגליל המערבי ועמק זבולון. הוקם במרץ 1948.

חזון התשלובת כחברת אחזקות פרטית, פועלת מילואות עפ"י העקרונות של חברה ציבורית ושומרת על ייחודה כתאגיד קואופרטיבי.

מטרת התשלובת להשיא לאורך זמן את ערך האחזקות שברשותה.

ההצדקה לקיומה של כל פעילות נשקלת על בסיס של יתרונות עסקיים יחסיים, במטרה לתת תשואה להשקעות הבעלים ושירות כלכלי ועסקי ללקוחותיה לאורך זמן,  ברמת סיכון סבירה.

מילואות מטפחת את הקשרים העסקיים עם הבעלים, מתאימה את עצמה לשינויים בסביבה החקלאית והקיבוצית באזור ותיכנס לפעילויות חדשות בהתאם לצרכים ולהזדמנויות העסקיות הנובעות מכך


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניהול משק החשמל בקיבוצים הפך למורכב במיוחד והוא כולל אחריות על רכישת חשמל ומכירתו, גביית תשלומים, תחזוקת תשתיות והיכרות עם הרגולציה המשתנה  * חברת משקי רם, שפועלת בכ-40 קיבוצים, מתמחה בכך ותוכל ולחסוך לכם
3 דק' קריאה
הצלם הבינלאומי נפתלי הילגר מגן-נר שבגלבוע נוסע ברחבי העולם, מגלה תרבויות לא ידועות ומצלם נופים ואנשים * בתמונותיו ניכרים סקרנות, רגישות והקשר האנושי שהוא ניחן בהם * מאז ה-7 באוקטובר הוא מקדיש חלק מזמנו
9 דק' קריאה
על הגדות פסח בהתיישבות העובדת  סדר הפסח הוא הטקס הביתי-משפחתי החשוב ביותר בשנה. לאורך ההיסטוריה קיימו אותו בארץ ובגולה, גם בתנאים קשים ובלתי אפשריים כמעט. העיסוק המרכזי הוא קריאה בהגדה של פסח. במאות השלוש-עשרה
3 דק' קריאה

הרשמו לניוזלטר

השאירו את הפרטים והישארו מעודכנים!

דילוג לתוכן