יבול שיא
הרפת והחלב
רונן פייגנבאום הלך לעולמו

בכיר המתכננים רונן פייגנבאום הלך לעולמו

2 דק' קריאה

שיתוף:

ספד לו האדריכל אסף קשטן, א.ב מתכננים

רונן.

בצער רב ועצב גדול מאד, אנו, חבריך ושותפיך למשרד א.ב.מתכננים, שהיית שותף מרכזי בייסודו ובעיצוב דמותו הייחודית, נפרדים ממך היום.

איש מקצוע ייחודי בתחום ייחודי, בעל חזון, ראייה כוללת ורחבת אופקים, ואוקיאנוס של ידע רב-גוני – אגרונומיה של בעלי חיים, הנדסה, טכנולוגיה, בקרת אקלים.. ידע עדכני בינלאומי חובק עולם. עבודה מדן ועד אילת וברחבי כל העולם.

סיפור חייך עוד יסופר – סיפורי ילדות ממנדוזה, עיירה יהודית בארגנטינה בה גדלת, לימודי הנדסה, ציונות, עלייה לישראל – לקיבוץ.

השילוב המיוחד של חקלאי–רפתן עם מקצוע וידע הנדסי שהביאו אותך לפני למעלה מ-40 שנה למחלקה לתכנון של התנועה הקיבוצית, לימים – א.ב.מתכננים. בה השתלבת ב"מדור מבני משק" עם גדולים וזכורים לטוב – דן ידין (דנדי), יהושוע סוקול ואחרים.

בהמשך הפכת, בעבודה רבה, פורייה ועשירה, לגדול מתכנני משק החלב בישראל ובעל שם עולמי.

כמקצוען בעל יושרה יוצאת דופן, הגעת להישגים מקצועיים בפיתוח תפישות תכנוניות וטכנולוגיות בתחומי תכניות אב ומתאר לרפתות, אזורים חקלאיים ואזורי מבנים חקלאיים, מיכון, שיפור התנובה, בקרת אקלים, יעילות תפעולית-כלכלית ועוד.

לחמת על מקומם של המבנים החקלאיים בראייה הכוללת של תכנון היישוב הכפרי והמרחב הכפרי.

התאפיינת באהבת הקשר המקצועי הרב-תחומי והחיבור לשלם הגדול מסך חלקיו, נכונות להסביר, להדריך ולעזור בכל נושא בו נשאלת. רהוט ומדויק בניסוח, בכתב ובעל פה, עם אג'נדה מקצועית סדורה ומובנית, לא חושש להביע את דעתך המקצועית גם במקרים בהם היא הייתה אחרת מדעתם של מובילי התכנון. שקדן ומשקיע בעבודה, גם בשעות לא שגרתיות.

לכל אורך הדרך הארוכה והיפה הזו, היית שותף מרכזי בגיבוש חזון א.ב.מתכננים – המשרד הרב-תחומי המיוחד הזה ושותף בניהולו. לא פשוט ומובן מאליו השילוב שלך בהנהלת המשרד שרובה אדריכלים דעתנים.

אבל ידעת להבין אותנו, לדבר בשפתנו, לתת כתף ולפעול יחד כשווה בין שווים. בשיתוף פעולה של כולנו, חתרנו למימוש חזון אותו גיבשת ושנתת לו שם – "אנסמבל" – פרויקטים המשלבים דיסציפלינות מקצועיות שונות תחת גג אחד – מעין תזמורת המנגנת יחד את אותה יצירה בכלי נגינה שונים.

בפרויקטים רבים הובלת ושיתפת פעולה בהצלחה גדולה עם אדריכלים ומהנדסים, וכל העת גם התמדת בשותפותך בהנהלת המשרד והתמודדות עם מגוון נושאים ומטלות, הכול ברוח טובה ונשיאה משותפת בעול.

איבדנו עמוד תווך במשרד. לא קל יהיה למלא את מקומך ולהמשיך. תחסר לנו מאד.

יהי זכרך ברוך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניהול משק החשמל בקיבוצים הפך למורכב במיוחד והוא כולל אחריות על רכישת חשמל ומכירתו, גביית תשלומים, תחזוקת תשתיות והיכרות עם הרגולציה המשתנה  * חברת משקי רם, שפועלת בכ-40 קיבוצים, מתמחה בכך ותוכל ולחסוך לכם
3 דק' קריאה
הצלם הבינלאומי נפתלי הילגר מגן-נר שבגלבוע נוסע ברחבי העולם, מגלה תרבויות לא ידועות ומצלם נופים ואנשים * בתמונותיו ניכרים סקרנות, רגישות והקשר האנושי שהוא ניחן בהם * מאז ה-7 באוקטובר הוא מקדיש חלק מזמנו
9 דק' קריאה
על הגדות פסח בהתיישבות העובדת  סדר הפסח הוא הטקס הביתי-משפחתי החשוב ביותר בשנה. לאורך ההיסטוריה קיימו אותו בארץ ובגולה, גם בתנאים קשים ובלתי אפשריים כמעט. העיסוק המרכזי הוא קריאה בהגדה של פסח. במאות השלוש-עשרה
3 דק' קריאה

הרשמו לניוזלטר

השאירו את הפרטים והישארו מעודכנים!

דילוג לתוכן