יבול שיא
הרפת והחלב
צפי אופיר דוברת מפלגת כחול לבן

צפי אופיר, בת קיבוץ אילון, דוברת מפלגת כחול-לבן

< 1 דק' קריאה

שיתוף:

שר הביטחון, יו"ר כחול-לבן, רא"ל (מיל') בני גנץ

את צפי אופיר מקיבוץ אילון אי אפשר היה לפספס כבר ברגע הראשון של הקמת מפלגת 'חוסן לישראל', כשהלכה אחרי או לפני רם שפע, והסבירה לו מה צריך לקרות, מתי ואיפה.  

בעולם הפוליטי, היועצים הם בעלי השפעה על עיצוב המציאות וקבלת ההחלטות. הם צריכים להבין את הפוליטיקאים, לנתב אותם למקומות הנכונים ולשמור עליהם.  

צפי היא אדם שניחן בכל אלו, אבל לא בכך טבועה הצלחתה וההתקדמות שעשתה בשנתיים האחרונות, עד למשרת דוברת מפלגת "כחול לבן"והדוברת הפוליטית שלי כיו"ר "כחול לבן". 

לקראת הבחירות שהתקיימו בספטמבר 2019, נבחרה צפי אופיר מבין כלל העוזרים והדוברים, להיות עוזרת לדובר שלי, ומצאה את עצמה חורשת את הארץ בכנסים ובאירועים פוליטיים. אז התגלתה בצוות שלי וגיליתי אני את הכישרון הגדול שלה: פשוט לבצע.  

אין משימה שגדולה עליה ואין זמן לברבורים מיותרים, ובהשאלה לשפה שלנו "לא חוזרים עד שמבצעים". לאחר הכניסה לממשלת האחדות, מונתה צפי להיות דוברת מפלגת "כחול לבן" בשנה המאתגרת ביותר של המפלגה.

צפי הביאה איתה לתפקיד רוח סערה ואנרגיות שהיו נדרשות, וידעה לחבר בין חברי הכנסת, עובדי המפלגה והשטח.

בבחירות האחרונות, גם ברגעים המאתגרים ביותר, היא הייתה הראשונה להתייצב בכל זירה ולדרוש ביצוע מכולם: לחבר את החימוש למטרה בשטח.

ההשפעה של צפי על השקט בניהול הקמפיין, ועל ההחלטות שמתקבלות כעת ב"כחול לבן", משמעותית ביותר, ולעיתים היא זו שעומדת בפרץ כשטעות גדולה עומדת להתרחש, או כשצריך להסיט את הספינה.

אין לי ספק שצפי תמשיך לשעוט קדימה, גם בשנים הבאות, ולצד ההשקעה המחייבת בחיים האישיים, להתקדם לעבר מסלולים של ניהול אנשים ועבודת צוות, דבר שהיא מתמחה בו.  

אני מבקש לברך אתכם על הבחירה בצפי, משום שהיא חרוצה, מקצוענית, שחקנית נשמה, ופצצת אנרגיה שכל צוות היה מתברך בו וכל פוליטיקאי היה רוצה לצידו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניהול משק החשמל בקיבוצים הפך למורכב במיוחד והוא כולל אחריות על רכישת חשמל ומכירתו, גביית תשלומים, תחזוקת תשתיות והיכרות עם הרגולציה המשתנה  * חברת משקי רם, שפועלת בכ-40 קיבוצים, מתמחה בכך ותוכל ולחסוך לכם
3 דק' קריאה
הצלם הבינלאומי נפתלי הילגר מגן-נר שבגלבוע נוסע ברחבי העולם, מגלה תרבויות לא ידועות ומצלם נופים ואנשים * בתמונותיו ניכרים סקרנות, רגישות והקשר האנושי שהוא ניחן בהם * מאז ה-7 באוקטובר הוא מקדיש חלק מזמנו
9 דק' קריאה
על הגדות פסח בהתיישבות העובדת  סדר הפסח הוא הטקס הביתי-משפחתי החשוב ביותר בשנה. לאורך ההיסטוריה קיימו אותו בארץ ובגולה, גם בתנאים קשים ובלתי אפשריים כמעט. העיסוק המרכזי הוא קריאה בהגדה של פסח. במאות השלוש-עשרה
3 דק' קריאה

הרשמו לניוזלטר

השאירו את הפרטים והישארו מעודכנים!

דילוג לתוכן