יבול שיא
הרפת והחלב
חברת מור טל חקירות

חברת מור-טל חקירות, שירותי מודיעין עסקי וחקירות עסקיות כלכליות

2 דק' קריאה

שיתוף:

שירותי מודיעין עסקי וחקירות עסקיות כלכליות – במשך עשרות שנים בסביבה הקיבוצית העסקית

חברת מור – טל חקירות

חברת מור טל חקירות, החברה הוקמה בשנות השמונים ע"י מנהלה – יעקב (קובי) רווח, שהינו מבין החוקרים הפרטיים הותיקים בישראל.

מראשית דרכה, חברת מור טל חקירות מבצעת שירותי חקירות עסקיות – כלכליות עבור המגזר הקיבוצי העסקי ומתוך רגישות ושימת לב מתמדת לאספקטים המיוחדים המאפיינים את הסביבה הקיבוצית: אספקטים עסקיים, מקצועיים, חברתיים – בינאישיים ועוד.

קובי רווח הינו מרצה במגוון פורומים, בהם רשמיים (כגון כנסים שנתיים של ענפי מקצועות שונים, קורסים להכשרת חוקרים פרטיים – מטעם לשכת החוקרים הפרטיים בישראל בשיתוף עם מוסדות הלימוד "דיפלומה" ו"האוניברסיטה הפתוחה").

וכן פורומים מקצועיים ועסקיים נוספים שנערכים באופן שוטף בשילוב הרצאותיו של קובי רווח יחד עם בעלי מקצועות רלוונטיים נוספים.

שירותי חקירות במגוון נושאים

החברה מספקת שירותי חקירות במגוון נושאים עסקיים, עבור בעלי תפקידים בקיבוצים ובגופים המנהלים, לרבות: מבקרי הפנים, סמנכ"לי כספים בחברות וישויות משפטיות אחרות, גזברים, מנהלי קהילות, יועצים משפטים ובאי כוח ועוד.

חוקרי החברה בעלי תעודות מתאימות מטעם משרד המשפטים וכן בעלי רקע בתחומים אקדמיים נוספים, כגון: ראיית חשבון, ביקורת פנים (כתואר שני), עריכת דין, כלכלה ומנהל עסקים.

יצוין, כי לצד הסטנדרט הגבוה בביצוע החקירות – תמחורן הינו כדאי בהחלט מבחינה עסקית וכלכלית.
זאת, במיוחד בהיבט של "עלות מול תועלת" עבור הלקוח מזמין החקירה, המפיק תועלת עסקית וכלכלית רבה מדו"חות החקירה וממצאיהן.

עיקר תחומי הפעילות בחברת "מור – טל חקירות"

חקירת יכולת (כלכלית)

לאחר קבלת פסק דין כספי אודות הנתבע (הגורם החייב). לעתים קיים צורך לבצע חקירות מסוג זה עוד בשלב שלפני הגשת התביעה – הן ע"מ לברר כדאיות ההשקעה בעלויות התביעה, בהקבלה ליכולת או פוטנציאל הגבייה מהחייב בהמשך והן על מנת למנוע מצב בו כתגובה להגשת התביעה ע"י הנושה – החייב יבריח רכוש וכספים לידי צד ג' (למשל ע"י רישום פיקטיבי של הנכסים על שם מישהו אחר).

חקירות נאותות עסקית

בחקירות אלה, המתבצעות פעמים רבות "במהלך העסקים השגרתי" כבדיקה מקדימה לעסקה העומדת על הפרק או למתן אשראי, יושם דגש על בדיקת איתנותו, יכולתו הכספית הריאלית ואמינותו העסקית של הגורם הנבדק.

זאת, גם בהתייחס לעברו העסקי והאישי, חובות שצבר, תביעות והליכי גבייה המתנהלים נגדו, קשר ישיר ועקיף לישויות משפטיות נוספות ועוד.

חקירות הנוגעות לביקורת חקירתית

(בשיתוף פעולה מול גורמים מטפלים נוספים מטעם הגורם הקיבוצי, כגון משרדי רו"ח), מקום שיש צורך בבדיקות בדבר ביצוע עבירת מרמה ע"י עובדי התאגיד, ספקיו וכיוצ"ב.
למשל, חקירה לבדיקת "עושר לא מוסבר" וכן חקירות נלוות בעלות זיקה לנושאים אלו.


טל' סניף מרכז: 09-9555003
טל' סניף צפון: 04-8215050
נייד – מנהל החברה, קובי רווח: 050-2828990
לאתר החברה לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*תמונה ראשית: מאיר יפרח, מזכיר ארגון מגדלי ירקות כל יום אני נדהם מחדש מהרעיונות ההזויים של המשרד. הבעיה היא לא שינוי שם כזה או אחר, הבעיה היא מה עושים עם משרד שאיבד את דרכו
הנהלת האגודה אישרה את מינויו של טל יפת (44), מקיבוץ רגבים לתפקיד מנכ"ל "החקלאית".  טל נכנס לתפקידו באופן רשמי ב-17 במרץ. בתפקידו האחרון ניהל טל את הפעילות העסקית של המושב השיתופי מי עמי. בחזקתו
< 1 דק' קריאה
משרד החקלאות יגיש בימים הקרובים הצעת מחליטים לאישור הממשלה לגיבוש תכנית לאומית לביטחון מזון שתכלול גיבוש יעדים לאספקת המזון לכלל האוכלוסייה שר החקלאות, ח"כ אבי דיכטר: "מדובר במהלך חסר תקדים, אנחנו, במשרד החקלאות, מובילים תהליך
< 1 דק' קריאה
הגברת גליה: " אז הם נכנסו למקלטים, התעצבנו ממה שראו, פנו אליך בטענות ואז הנושא היה צף. כשנגמר הבלגן הביטחוני הנושא שוב נעלם מתחת לשטיח – אין לאנשים זמן, אין להם כוח, כן ביום
ב-7.10 יצאה יעל ופתחה את כל המקלטים במושב נהלל, בדקה מה מצבם והובילה לטיפול, שיהיו כשירים ומוכנים במידה ויהיה צורך לשהות בהם * יעל אלון שפירא היא ד"ר לרפואה סינית ונציגת "מעברים בעמק" בנהלל,
9 דק' קריאה
הזמרת שולה חן, ילידת נהלל, הופתעה לגלות שהשיר שלה "בוא הביתה" מופץ כמביע תחינה לשחרור החטופים מעזה * בראיון לעדינה בר-אל היא מעלה זיכרונות מילדותה ונעוריה בנהלל ומן השירות בלהקת הנח"ל ומספרת על הקריירה
9 דק' קריאה

הרשמו לניוזלטר

השאירו את הפרטים והישארו מעודכנים!

דילוג לתוכן