יבול שיא
הרפת והחלב
כ 3000 בני נוער משתתפים השנה ברפסודיה. צילום ניר לביא

חדשות חצי

2 דק' קריאה

שיתוף:

חדשות חצי – הסתיים המחזור השני מתוך שלושה של מפעל הרפסודיה

חדשות חצי: השבוע הסתיים בהצלחה המחזור השני מתוך שלושה של מפעל הרפסודיה לשנת 2019. הרפסודיה יצאה מחוף חוקוק של איגוד ערים כנרת, והמשתתפים חזרו הביתה שמחים, מרוצים ובריאים.
ברפסודיה משתתפים כ-3000 בנות ובני נוער בגילים 16-18 בשלושה מחזורים. בני הנוער חווים חיי מחנה לחופה של הכנרת, בניית רפסודה, עיצוב מפרש, עוברים מעגלי שיח  בנושאים הקשורים לחברה הישראלית, תחת הכותרת – "שבט אחים ואחיות". וכמובן חוצים את הכנרת מלאת המים לאחר חורף ברוך בגשמים.

במשט שנעל את המחזור השני ברפסודיה זכינו לליווי של הצלם ניר לביא שדאג לתעד מלמעלה את הרפסודות מפליגות מהחוף.

חדר האוכל המשופץ והתערוכה
נחנך חדר האוכל  המשופץ בקיבוץ מגידו

אירוע לציון חנוכת חדר האוכל  המשופץ בקיבוץ מגידו  התקיים השבוע,  בנוכחות חברי הקיבות ונציגי המועצה האזורית מגידו. חדר האוכל שופץ בסיוע המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל,  שי  לקיבוץ החוגג 70 שנה. לכבוד חג הקיבוץ התקיימה תערוכה בה הוצגו עבודות של  אמנים תושבי הקיבוץ  וגם עבודות של ילדי הקיבוץ.

בטקס החגיגי בירך ראש המועצה  איציק חולבסקי: "קיבוץ מגידו הוא דוגמא ומופת לחיבור נפלא בין הקיבוץ הוותיק להרחבה איכותית,קהילה נהדרת כזאת חייבת מרכז לאירועי תרבות חינוך וחברה וחדר האוכל הוא הלב הפועם של קהילת מגידו ולכן היה חשוב מאד לי אישית ולמועצה לסייע בהשגת המימון לביצוע השיפוץ, כל הכבוד לכל מי שהיה שותף בקידום הפרויקט".

אחרי הטקס נפגשו הנהלת הקיבוץ  ובכירי המועצה  לישיבת מטה משותפת  עם  מנהלת האגודה הקהילתית של קיבוץ מגידו. בפגישה סוכמו  לקדם נושאים משותפים להנהגת הקיבוץ ואנשי המקצוע מהמועצה. .

 

נבחרו 20 הצילומים שעלו לשלב הגמר של תחרות "הגלריה החקלאית"  של קנט

20 תמונות טבע וחקלאות עלו לשלב הגמר של תחרות הצילום "הגלריה החקלאית" שעורכת קנט, הקרן לביטוח נזקי טבע בחקלאות זו הפעם ה-13.  20 התמונות נבחרו מתוך מאות תמונות שנשלחו השנה לתחרות, מכל רחבי הארץ. את התמונה הזוכה יבחר הציבור הרחב בהצבעה שתתקיים באתר התחרות: gallery.kanat.co.il ההצבעה לציבור פתוחה עד ה 29/8/19.

תחרות הצילום המסורתית "הגלריה החקלאית" של קנט מתקיימת השנה בסימן "יחד" ומתמקדת ברגעים של שיתופי פעולה בתחום החקלאות. כבכל שנה, התחרות נועדה לחשוף לציבור הרחב את תרומתה הגדולה של החקלאות לפיתוחה של המדינה ואת יופיים המרהיב של הטבע והחקלאות בישראל. התחרות,  החלה כתחרות סגורה לחקלאים בלבד  הפכה במרוצת השנים לתחרות צילומי החקלאות הישראלית והטבע המקומי המרכזית בארץ.   הגלריה הפכה ל"שגרירה" של החקלאות הישראלית ותמונות נבחרות הוצגו בתערוכות חקלאיות בינלאומיות ובשגרירות ישראל ברחבי העולם.

התחרות מורכבת משני שלבים: בשלב הראשון הועלו כל התמונות לאתר התחרות של קנט. צוות השיפוט של התחרות בחר את 20 התצלומים המקוריים, המיוחדים והיפים ביותר וכעת הציבור הרחב יוכל להצביע לתמונה הטובה ביותר. ההכרזה על התמונה הזוכה תתקיים בכנס הלקוחות השנתי של קנט, במהלך חודש ספטמבר. הזוכה במקום הראשון יקבל מצלמה פוג'י xt-30, הזוכה במקום השני יקבל שעון דיגיטלי של חברת Apple סדרה 4 והזוכה במקום השלישי יקבל רמקול  נייד JBL .

הציבור מוזמן להיכנס לדף התחרות באתר קנט gallery.kanat.co.il ולהצביע לצילום האהוב עליו מבין 20 התמונות שעלו לשלב הגמר. ניתן להצביע עד ה-29/8/2019.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*תמונה ראשית: מאיר יפרח, מזכיר ארגון מגדלי ירקות כל יום אני נדהם מחדש מהרעיונות ההזויים של המשרד. הבעיה היא לא שינוי שם כזה או אחר, הבעיה היא מה עושים עם משרד שאיבד את דרכו
הנהלת האגודה אישרה את מינויו של טל יפת (44), מקיבוץ רגבים לתפקיד מנכ"ל "החקלאית".  טל נכנס לתפקידו באופן רשמי ב-17 במרץ. בתפקידו האחרון ניהל טל את הפעילות העסקית של המושב השיתופי מי עמי. בחזקתו
< 1 דק' קריאה
משרד החקלאות יגיש בימים הקרובים הצעת מחליטים לאישור הממשלה לגיבוש תכנית לאומית לביטחון מזון שתכלול גיבוש יעדים לאספקת המזון לכלל האוכלוסייה שר החקלאות, ח"כ אבי דיכטר: "מדובר במהלך חסר תקדים, אנחנו, במשרד החקלאות, מובילים תהליך
< 1 דק' קריאה
הגברת גליה: " אז הם נכנסו למקלטים, התעצבנו ממה שראו, פנו אליך בטענות ואז הנושא היה צף. כשנגמר הבלגן הביטחוני הנושא שוב נעלם מתחת לשטיח – אין לאנשים זמן, אין להם כוח, כן ביום
ב-7.10 יצאה יעל ופתחה את כל המקלטים במושב נהלל, בדקה מה מצבם והובילה לטיפול, שיהיו כשירים ומוכנים במידה ויהיה צורך לשהות בהם * יעל אלון שפירא היא ד"ר לרפואה סינית ונציגת "מעברים בעמק" בנהלל,
9 דק' קריאה
הזמרת שולה חן, ילידת נהלל, הופתעה לגלות שהשיר שלה "בוא הביתה" מופץ כמביע תחינה לשחרור החטופים מעזה * בראיון לעדינה בר-אל היא מעלה זיכרונות מילדותה ונעוריה בנהלל ומן השירות בלהקת הנח"ל ומספרת על הקריירה
9 דק' קריאה

הרשמו לניוזלטר

השאירו את הפרטים והישארו מעודכנים!

דילוג לתוכן