יבול שיא
הרפת והחלב
Screenshot 2022 12 27 112829

חייל, אם תפגע בפעילי שמאל ותיענש על כך, יש מי שיפצה אותך

3 דק' קריאה

שיתוף:

פרס כספי מכובד העניק ארגון רבנים לשני החיילים שהתעמתו עם פעילי שמאל בחברון * מנהל חינוכי בישיבת לב חדש, ציין את נפילת ממשלת לפיד בדרך מיוחדת * חתונות להט"בים? לא אצלנו

בהובלת עיתון "הארץ" ודומיו 

30 אלף שקל, זה הסכום שקיבל כל אחד משני החיילים שהתעמתו לפני מספר שבועות בחברון עם פעילי שמאל שסיירו בעיר. 30 אלף שקל קיבל החייל שהפיל לקרקע את אחד המסיירים והכניס לו אגרוף בפנים ששבר את אחת מעצמותיו, ו-30 אלף שקל קיבל החייל שתועד אומר: "נגמר הבית זונות שאתה עושה פה, בן גביר הולך לעשות פה סדר", "אכלתם אותה", "אני לא אוהב שמאלנים.. אשבור לכם את הצורה" ונדון ל-6 ימי מחבוש. את הפרס הכספי העניק לחיילים ארגון רבני בשם "תורת הלחימה" שערך לשם כך גיוס המונים. (הכסף היה אמור להינתן לחיילים ברביעי שעבר בטקס חגיגי בחברון, ובהנחה שהחיילים הזוכים לא הורשו להגיע לטקס, את הכסף קיבלו כנראה נציגי המשפחות שכן הגיעו).  

ארגון "תורת הלחימה" הוקם ב-2018 ע"י קציני צה"ל במילואים ששרתו כרבנים צבאיים, ומטרתו המוצהרת היא "חיזוק הזהות היהודית ורוח הלחימה בצה"ל ובמערכת הביטחון". באתר הארגון מופיע ההסבר הבא: "בעשור האחרון התגברו מגמות שמאל רדיקלי מחוץ ובתוך צה"ל המהוות סכנה גדולה. לדוגמא: הכנסת תכני חינוך ומרצים בעלי אג’נדה שמאלית-קיצונית לקצונה הזוטרה והבכירה; אימוץ תפיסות רדיקליות, פגיעה ברוח הלחימה, וכבילת ידי לוחמים, בהובלת עיתון הארץ ודומיו; טשטוש מגדרי ופגיעה ב'קדושת המחנה' ובמבצעיות; פגיעה במוקדי היהדות בצה"ל, הרבנות הצבאית והשפעתה, וכן בחיילים דתיים וחרדים, באמצעות שירות משותף וכדומה". 

התגובה הצה"לית לאירוע בחברון עוררה כעס רב אצל אנשי "תורת הלחימה". במקום שצה"ל יחבק את הלוחמים האמיצים, בצה"ל בחרו להעביר את עניינו של החייל המכה לחקירת מצ"ח ועל החייל המקלל נגזרו 6 ימי מחבוש. "מדובר ב"עונש פוליטי חסר פרופרוציה", נכתב במנשר קמפיין גיוס הכסף שיזם הארגון, עונש חמור שנגזר על הלוחמים "בגלל שהתעמתו מול אנרכיסטים מהשמאל הקיצוני!"   

מנכ"ל "תורת הלחימה", הרב אביעד גדות, רב סרן (מיל') שענייני לחימה מוכרים לו היטב אחרי ששימש רב צבאי במחנה דותן ובבה"ד 8, אמר: "לא יתכן כי אנרכיסטים יציקו ללוחמים בלי שיקבלו גב משרשרת הפיקוד. לא הגיוני כי המשמעת והענישה בצה"ל יהיו מוטים פוליטית ויושפעו מלחציו של עיתון הארץ או גוף תקשורת כזה או אחר. אסור להפקיר את הלוחמים! אנחנו רואים את התמיכה האדירה של הציבור בלוחמים, וקוראים לציבור להצטרף ולחבק אותם". (לא אנרכיסטים ולא שמאל קיצוני. הבחור שהוכה הגיע לחברון במסגרת סיור שערך בעיר ארגון "בני אברהם", עמותה של פעילי שמאל דתיים, הפועלת "לקדם חיים משותפים בין ערבים ויהודים בישראל"). 

אז ככה – לוחמי צה"ל היקרים המוצבים בחברון או בכל מקום אחר ביהודה ושומרון – אל תחששו להתעמת עם פעילי שמאל שמגיעים לאזור, להכות בהם נמרצות ולקלל אותם כאוות נפשכם. ואם בצה"ל המוטה שמאלה ומושפע מעיתון "הארץ",  יחליטו להטיל עליכם עונש פוליטי חסר פרופורציות כמו 6 ימי מחבוש, הסירו דאגה מלבכם, ארגון "תורת הלחימה" יעניק לכם בשל כך פיצוי כספי נדיב. תקבלו 30 אלף שקל תמורת 6 ימי מחבוש, לא כדאי? 

עז וכבש כבר נשחטו 

אסף זולדן, 43, המנהל החינוכי בישיבה התיכונית לב חדש, תושב מעלה לבונה, נדר נדר, שאם וכאשר ממשלת לפיד תיפול, הוא יחגוג את האירוע בדרך יהודית מסורתית – הוא ישחט כבש ויזמין את החברים לסעודה. הממשלה אכן נפלה וזולדן עמד בהבטחתו.  אירוע השחיטה ולאחריו סעודה חגיגית נקבע ליום חמישי האחרון. וכך, יממה אחרי שבנימין נתניהו הודיע לנשיא "עלה בידי", נשחט הכבש והתקיימה הארוחה, שכללה כמובן נתחים מובחרים מבשרו של הנשחט. בערוץ 7 בו דווח על האירוע, לא שכחו לציין מי נכח בו: "בערב השתתפו עשרות חברים, מכרים ובני משפחה, בהם הרב אסי אורנשטיין, אביו הקבלן נחמן זולדן, הרב גדי בן זמרה מישיבת חומש ואולפנת מעלה לבונה ואלי לדר מנכ"ל ש.א.ג וולול". לא צוין בידיעה אם המנהל החינוכי אסף זולדן שחט את הכבש במו ידיו בתחילת האירוע, או הותיר את מלאכת השחיטה לאחר. 

איזו דרך אכזרית, מגעילה, מרושעת, לחגוג משהו שמישהו שמח בו. איך נאמר – בנפול אויבך, ראש ממשלה שאינו חביב עליך, אל תשמח. אבל אם תחליט לשחוט כבש ולהזמין את המשפחה והחברים לארוחה משובחת, סבבה.   

היה חוק שאסר להפלות להט"בים, ואיננו עוד 

שתי חתונות של זוגות להט"בים התקיימו השנה ביקב פסגות שבשער בנימין. רבני יישובים בבנימין לא יכלו לשאת את החרפה ופרסמו גילוי דעת: "אירועים אלו סותרים במובהק את ערכי הנצח שלנו ושומטים חלילה את הקרקע מתחת לאחיזתנו בארצנו. מדובר כאן על התבוללות רוחנית ופגיעה חמורה בערכי המשפחה היהודית".  

הבעלים והמנכ"ל של יקב פסגות, יעקב ברג, התייחס לגילוי הדעת ובין היתר כתב: "אנו חיים במדינת ישראל, ושמחים שמחה גדולה על כך, שעל פי חוקי מדינת ישראל, אסור לאולם אירועים להפלות את לקוחותיו על רקע כלשהו. הפליה שכזו על פי חוק מזכה בתשלום פיצוי עצום ללא הוכחת נזק, ואף תביעה אזרחית". 

לא עוד. השבוע התבשרנו שבמו"מ להקמת הקואליציה הסכים הליכוד לדרישת יהדות התורה, שבתי עסק פרטיים יוכלו לסרב לתת שירות בשל אמונתו הדתית של בעל העסק, כל עוד השירות אינו  ייחודי וניתן להשיג אותו במקומות אחרים. ואם למרות זאת יחליט הבעלים של יקב פסגות להמשיך לקיים חתונות של להט"בים, הוא יגלה שזו החלטה שתזיק מאוד לעסק שלו. איזה יהודי שפוי ירצה להגיע ליקב, שהבעלים שלו מקיים אירועים ששומטים את הקרקע מתחת לאחיזתנו בארצנו?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניהול משק החשמל בקיבוצים הפך למורכב במיוחד והוא כולל אחריות על רכישת חשמל ומכירתו, גביית תשלומים, תחזוקת תשתיות והיכרות עם הרגולציה המשתנה  * חברת משקי רם, שפועלת בכ-40 קיבוצים, מתמחה בכך ותוכל ולחסוך לכם
3 דק' קריאה
הצלם הבינלאומי נפתלי הילגר מגן-נר שבגלבוע נוסע ברחבי העולם, מגלה תרבויות לא ידועות ומצלם נופים ואנשים * בתמונותיו ניכרים סקרנות, רגישות והקשר האנושי שהוא ניחן בהם * מאז ה-7 באוקטובר הוא מקדיש חלק מזמנו
9 דק' קריאה
על הגדות פסח בהתיישבות העובדת  סדר הפסח הוא הטקס הביתי-משפחתי החשוב ביותר בשנה. לאורך ההיסטוריה קיימו אותו בארץ ובגולה, גם בתנאים קשים ובלתי אפשריים כמעט. העיסוק המרכזי הוא קריאה בהגדה של פסח. במאות השלוש-עשרה
3 דק' קריאה

הרשמו לניוזלטר

השאירו את הפרטים והישארו מעודכנים!

דילוג לתוכן