יבול שיא
הרפת והחלב
דקלה רוזנשטיין מפעם עמק יזרעאל

דקלה רוזנשטיין שלומי, 40, קיבוץ מזרע, מנהלת "מפעם עמק יזרעאל"

< 1 דק' קריאה

שיתוף:

אלה אילת, לשעבר מנהלת "מפעם עמק יזרעאל"

אלה: "דקלה הייתה סגניתי במשך כעשור, והייתה לי שותפה מקצועית וחברה נאמנה לדרך הארוכה שעשינו. "מפעם" מטפל בכ-60 רשויות מקומיות בצפון בכל תחומי עיסוקן, מלווה מקרוב את ראשי הרשויות והבכירים ברשויות שנבחרו לקבל ליווי על פי החלטת הממשלה, מפעיל יועצים ארגוניים ומרצים ומפתח תורות מקצועיות בתחומים שונים בשלטון המקומי.

זכיתי באשת מקצוע מהשורה הראשונה, מסורה לעבודה, מתלהבת ונחושה להצליח ולשפר את פני השלטון המקומי.

דקלה לא נרתעה מעבודה קשה, שהייתה כרוכה בנסיעות בכל הארץ, בפגישות עבודה ארוכות, בהכנה יסודית של חומרים ובלמידה גם אחרי שעות העבודה.

ככל שלמדה יותר, כך התלהבה יותר. היא ראתה שליחות אמיתית בהשבחת ההון האנושי ברשויות וביצועיהן.

אחד הנושאים המרכזיים שבהן התבלטה דקלה הוא התחום הדיגיטלי (עוד לפני הקורונה). בקיאותה הרבה בנושא הזה הביאה אותנו להעמיד אותו במרכז העשייה שלנו ולתרגם זאת לשיפור השירות ברשויות, לא רק בצפון אלא בכל הארץ.

לא רק אני כמנהלת שלה אלא גם הממונים עלינו במשרד הפנים נחשפו ליכולותיה, ודקלה הפכה לגורם מרכזי המשפיע ומכוון את הפעילות בתחום הדיגיטלי.

תפיסתה הייחודית את התחום והאופן בו יש להטמיע את הכלים הדיגיטליים, לטובת שיפור השירות לתושבים, הביאו לקידום תכניות ומיזמים ייחודיים, בהם המיזם הלאומי 265 לשיתוף בידע בין רשויות מקומיות, מיזם שהבניה שלו הייתה חדשנית ומורכבת, ודרשה הרתמות של שותפים רבים, יצירתיות והבנה מתקדמת של צרכי הרשויות בשטח.  

דקלה פיתחה, בנתה וניהלה עשרות תוכניות הדרכה ופיתוח, אחת מהן היא "מאיצים דיגיטליים בשלטון המקומי", תוכנית ארצית יוקרתית הזוכה להצלחה גדולה, שהיא כולה פרי יוזמתה ועבודתה, כל זאת, תוך הובלת התוכנית מחלום למציאות וכמובן, עמידה בכל המטרות והיעדים שנקבעו.  

עם סיום תפקידי לפני כשנה וחצי נבחרה דקלה לנהל את "מפעם".  אני רואה את השינוי שהובילה בעבודת "מפעם" בהתאם לצרכי הרשויות בקורונה, איך בנתה והובילה את הכשרת מנכ"לי הרשויות, קידמה את תחום איכות השירות והדיגיטציה ברשויות, את ליווי הרשויות בהחלטות הממשלה וכל זאת תוך פיתוח וחיזוק צוות "מפעם". 

דקלה השתלבה בחיים הקיבוציים, נעשתה מעורבת כיו"ר הנהלת החינוך וחברת הנהלת הקהילה. לאחרונה נבחרה להנהלת קיבוץ מזרע כנציגת ציבור שם היא מקדמת תפיסת ניהול חדשנית, שוויון מגדרי, קהילתיות ופיתוח מוניציפאלי. זוהי עוד סיבה שהבחירה שלה כצעירה משפיעה היא טבעית ונכונה.

מפעם עמק יזרעאל | צילום: יח"צ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניהול משק החשמל בקיבוצים הפך למורכב במיוחד והוא כולל אחריות על רכישת חשמל ומכירתו, גביית תשלומים, תחזוקת תשתיות והיכרות עם הרגולציה המשתנה  * חברת משקי רם, שפועלת בכ-40 קיבוצים, מתמחה בכך ותוכל ולחסוך לכם
3 דק' קריאה
הצלם הבינלאומי נפתלי הילגר מגן-נר שבגלבוע נוסע ברחבי העולם, מגלה תרבויות לא ידועות ומצלם נופים ואנשים * בתמונותיו ניכרים סקרנות, רגישות והקשר האנושי שהוא ניחן בהם * מאז ה-7 באוקטובר הוא מקדיש חלק מזמנו
9 דק' קריאה
על הגדות פסח בהתיישבות העובדת  סדר הפסח הוא הטקס הביתי-משפחתי החשוב ביותר בשנה. לאורך ההיסטוריה קיימו אותו בארץ ובגולה, גם בתנאים קשים ובלתי אפשריים כמעט. העיסוק המרכזי הוא קריאה בהגדה של פסח. במאות השלוש-עשרה
3 דק' קריאה

הרשמו לניוזלטר

השאירו את הפרטים והישארו מעודכנים!

דילוג לתוכן