יבול שיא
הרפת והחלב
מאיה לב מועצה אזורית יואב

מאיה לב, 28, קיבוץ גל-און, רכזת צעירים במועצה האזורית יואב

< 1 דק' קריאה

שיתוף:

ממליצה בתיה דצינגר, מנהלת תרבות וצמיחה דמוגרפית

מאיה נותנת מענה לכלל החברים בקיבוץ בתחומים שונים: מתנדבת בעזרה לחברים בני הגיל השלישי במתן הרצאות ובהדרכה לשימוש במכשיר הסמארטפון.

עם פרוץ מגפת הקורונה לקחה על עצמה מאיה להקים בקיבוץ ועדת צעירים ולאחרונה הצטרפה גם לצוות התרבות בקיבוץ.

בגל-און אין מי שלא מכיר את מאיה, את כישוריה הרבים ואת הנכונות התמידית שלה לסייע באמצעותם: בצילום, בכתיבה, בשיווק, יזמות ועוד.

זו השנה השנייה שמאיה משמשת כמלגאית ברשת הצעירים של התנועה הקיבוצית ויחד עם הצוות אתו היא עובדת הקימה פורום של רכזי הצעירים בקיבוצים.

בעיניי מאיה מייצגת את דור הצעירים שאנו מחפשים כמותם כיום בקיבוץ. דור ששורשיו טבועים עמוק באדמת המקום ויש לו זיקה ואהבה רבה לקיבוץ ולקהילה בו. דור שלמד מן העבר ויודע להעריכו ולמנפו להובלה של בניית הקיבוץ העתידי שלנו.

מאיה מתחילה את שנת הלימודים האחרונה שלה בתחום של מנהל ומדיניות ציבורית, והיא נוהגת לומר לכולם שעד גיל 30 היא תגיע לכנסת ותייצג אותנו שם.

מהיכרותי אתה אין לי ספק שעבורה השמיים אינם הגבול, וכל מטרה שהיא תשים לעצמה אכן תוכל להשיג.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניהול משק החשמל בקיבוצים הפך למורכב במיוחד והוא כולל אחריות על רכישת חשמל ומכירתו, גביית תשלומים, תחזוקת תשתיות והיכרות עם הרגולציה המשתנה  * חברת משקי רם, שפועלת בכ-40 קיבוצים, מתמחה בכך ותוכל ולחסוך לכם
3 דק' קריאה
הצלם הבינלאומי נפתלי הילגר מגן-נר שבגלבוע נוסע ברחבי העולם, מגלה תרבויות לא ידועות ומצלם נופים ואנשים * בתמונותיו ניכרים סקרנות, רגישות והקשר האנושי שהוא ניחן בהם * מאז ה-7 באוקטובר הוא מקדיש חלק מזמנו
9 דק' קריאה
על הגדות פסח בהתיישבות העובדת  סדר הפסח הוא הטקס הביתי-משפחתי החשוב ביותר בשנה. לאורך ההיסטוריה קיימו אותו בארץ ובגולה, גם בתנאים קשים ובלתי אפשריים כמעט. העיסוק המרכזי הוא קריאה בהגדה של פסח. במאות השלוש-עשרה
3 דק' קריאה

הרשמו לניוזלטר

השאירו את הפרטים והישארו מעודכנים!

דילוג לתוכן