יבול שיא
הרפת והחלב
עיפרונות

רק מפלגת העבודה-גשר

2 דק' קריאה

שיתוף:

רק מפלגת העבודה-גשר: ב-17 בספטמבר הולכת מדינת ישראל לבחירות, חמישה חודשים בלבד אחרי הבחירות שהתקיימו באביב האחרון.

הוכח שוב בבחירות האחרונות כי מה שחשוב זה גודל הגוש ולכן למי שמאמין בעמדות של מפלגת העבודה, אין שום סיבה להצביע ל"כחול-לבן", מפלגת אווירה שתתפרק במהרה, שמהווה סופרמרקט שכולל קשת דעות אינסופית, כולל אישים מובהקים מימין – צבי האוזר, יועז הנדל ובוגי יעלון. החיבור המרגש שייצר עמיר פרץ עם גשר בהנהגת אורלי לוי-אבקסיס, הוא בדיוק פריצת הדרך עליה מדברים כל השנים בשמאל. חיבור נפלא שמבקיע פתח חשוב מאוד לאוכלוסיות שקשה היה להגיע אליהן קודם לכן.

מי שתוקף את אורלי כימנית, שוגה קשות פעמיים. פעם אחת – להביא אנשי ימין להצביע עבור מפלגת העבודה זה הדבר הכי חשוב! פעם שניה – לפי מה שופטים ימין או שמאל, עמדה לגבי שתי מדינות? אז אורלי בוודאי לא ימין. עמדות חברתיות? אורלי שמאלית יותר מרוב "השמאל". המצע של העבודה-גשר שכולל חינוך חינם מגיל לידה, העלאת שכר המינימום, בנייה ציבורית לשכבות שהיום לא יכולות לחלום על בית ומס עושר, מהווה תעודת זהות סוציאל-דמוקרטית מרשימה וחסרת תקדים.

רק מפלגת העבודה-גשר

בתחום המדיני אף אחד לא יכול להטיף לעמיר פרץ דבר. אדם שביטא עמדות מתונות כראש מועצת שדרות ומחוייב יותר מכל האחרים לקידום הסדרים מדיניים.
מפלגת העבודה שהקימה את המדינה, את מוסדותיה המשמעותיים והיתה המשענת של ההתיישבות כל השנים, חייבת להיות חזקה במיוחד כאשר היא הופכת להיות רלוונטית יותר ויותר לציבורים שאחריהם אנחנו מחזרים שנים ארוכות. מפלגת העבודה הייתה תמיד הבית של ההתיישבות והיא היחידה שמציגה חבר קיבוץ במקום ריאלי (חגי רזניק מרביבים, לשעבר מנכ"ל משרד השיכון במקום השביעי!). לעבודה שביעייה ראשונה מרשימה ביותר: עמיר פרץ, אורלי לוי-אבקסיס, איציק שמולי, מרב מיכאלי, עומר בר לב, רויטל סוויד וחגי רזניק. שביעייה שכוללת שלוש ח"כיות מעולות – אורלי, מרב ורויטל, שר בטחון לשעבר ("מר כיפת ברזל"), עומר בר לב עם עבר ביטחוני מפואר וחברי כנסת חברתיים מהמדרגה הראשונה – שמולי, אורלי, מרב ורויטל.

הנבחרת הנפלאה הזו חייבת, אבל חייבת להיות בכנסת הבאה!

לסיום שתי אמירות חשובות מאוד

  1. אם העבודה-גשר לא עוברת את אחוז החסימה אין מהפך שלטוני. לכן כל מי שחשוב לו שינוי במדינה, חייב להצביע רק עבודה-גשר!
  2. אם העבודה-גשר לא תעבור את אחוז החסימה, מי שיהיה אחראי לכך הם לא מצביעי "העבודה-גשר", אלא אותם מצביעים שיבחרו "להעניש" את העבודה.

מאחל לכולנו בחירה ערכית וחכמה ב 17/9/19

איציק חולבסקי, ראש המועצה האזורית מגידו

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניהול משק החשמל בקיבוצים הפך למורכב במיוחד והוא כולל אחריות על רכישת חשמל ומכירתו, גביית תשלומים, תחזוקת תשתיות והיכרות עם הרגולציה המשתנה  * חברת משקי רם, שפועלת בכ-40 קיבוצים, מתמחה בכך ותוכל ולחסוך לכם
3 דק' קריאה
הצלם הבינלאומי נפתלי הילגר מגן-נר שבגלבוע נוסע ברחבי העולם, מגלה תרבויות לא ידועות ומצלם נופים ואנשים * בתמונותיו ניכרים סקרנות, רגישות והקשר האנושי שהוא ניחן בהם * מאז ה-7 באוקטובר הוא מקדיש חלק מזמנו
9 דק' קריאה
על הגדות פסח בהתיישבות העובדת  סדר הפסח הוא הטקס הביתי-משפחתי החשוב ביותר בשנה. לאורך ההיסטוריה קיימו אותו בארץ ובגולה, גם בתנאים קשים ובלתי אפשריים כמעט. העיסוק המרכזי הוא קריאה בהגדה של פסח. במאות השלוש-עשרה
3 דק' קריאה

הרשמו לניוזלטר

השאירו את הפרטים והישארו מעודכנים!

דילוג לתוכן