יבול שיא
הרפת והחלב
הגנת הסביבה תמר זנדברג

השרה להגנת הסביבה תמר זנדברג נפגשה עם מועצת תנועות הנוער

< 1 דק' קריאה

שיתוף:

השרה הכריזה על קידום תכנית משותפת בנושאי סביבה ואקלים בהיקף של כ-15 מיליון שקלים

השרה להגנת הסביבה תמר זנדברג ממרצ, נפגשה בשבוע שעבר עם מועצת תנועות הנוער ועם נציגי ארגוני הנוער, במטרה לשתף פעולה בנושאי סביבה ואקלים ולפתח יחד תכנית מקיפה בתחומים אלה.

בפגישה השתתפו כ-30 ראשי תנועות וארגוני הנוער, מנכ"לית המשרד להגנת הסביבה גלית כהן, סמנכ"ל שלטון מקומי וקהילה אלעד עמיחי וראש אגף חינוך וקהילה במשרד להגנת הסביבה זיוית לינדר.

השרה זנדברג הסבירה: "תחום הסביבה בוער בקרב בני ובנות הנוער, והוא מובל על ידם בכל רחבי העולם. אני והמשרד רואים בתנועות וארגוני הנוער מסגרת ערכית, שיש חשיבות גבוהה מאוד לתכנים שמקודמים בה.

כעת, כשאנו בעיצומו של משבר האקלים, יש לנו הזדמנות לייצר קפיצת מדרגה באמצעות תנועות הנוער, ולהפוך את בני ובנות הנוער לסוכני השינוי של העתיד לשמירה על כדור הארץ. נקדם תכנית משותפת ופורצת דרך בהיקף של כ-15 מיליון שקלים, ונוביל את השינוי הזה יחד".

סמנכ"ל שלטון מקומי וקהילה אלעד עמיחי אמר: "אך טבעי שהמסגרת החינוכית והחברתית הכל כך משמעותית לבני הנוער תעסוק בנושאים הסביבתיים שמשפיעים על החברה הישראלית". 

מזכ"ל מועצת תנועות הנוער בישראל, נפתלי דרעי: "תנועות הנוער וארגוני הנוער מהווים את התשתית הטובה ביותר לקידום הקיימות בקהילה ובחברה הישראלית.

אנחנו מודים לשרה להגנת הסביבה תמר זנדברג על הצבת פעילותן החינוכית של תנועות הנוער וארגוני הנוער בסדר עדיפות גבוה ועל הגדלת הקצאת המשאבים באופן חסר תקדים לתנועות וארגוני הנוער, לקידום נושא הקיימות בקהילה ובחברה בישראל".

תנועת השומר הצעיר בחרה לפני שנתיים ב״צדק סביבתי״ כנושא השנתי, מתוך ההבנה כי המאבק במשבר האקלים הוא המאבק החשוב לדורנו ולדורות הבאים.

לאחר הפגישה עם השרה פרסמה התנועה הודעה: "תנועת השומר הצעיר מודה לשרה להגנת הסביבה תמר זנדברג על הצבת פעילותן החינוכית של התנועות וארגוני הנוער בסדר עדיפות גבוה ובבחירתה להשקיע בתוכנית משותפת באופן חסר תקדים".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניהול משק החשמל בקיבוצים הפך למורכב במיוחד והוא כולל אחריות על רכישת חשמל ומכירתו, גביית תשלומים, תחזוקת תשתיות והיכרות עם הרגולציה המשתנה  * חברת משקי רם, שפועלת בכ-40 קיבוצים, מתמחה בכך ותוכל ולחסוך לכם
3 דק' קריאה
הצלם הבינלאומי נפתלי הילגר מגן-נר שבגלבוע נוסע ברחבי העולם, מגלה תרבויות לא ידועות ומצלם נופים ואנשים * בתמונותיו ניכרים סקרנות, רגישות והקשר האנושי שהוא ניחן בהם * מאז ה-7 באוקטובר הוא מקדיש חלק מזמנו
9 דק' קריאה
על הגדות פסח בהתיישבות העובדת  סדר הפסח הוא הטקס הביתי-משפחתי החשוב ביותר בשנה. לאורך ההיסטוריה קיימו אותו בארץ ובגולה, גם בתנאים קשים ובלתי אפשריים כמעט. העיסוק המרכזי הוא קריאה בהגדה של פסח. במאות השלוש-עשרה
3 דק' קריאה

הרשמו לניוזלטר

השאירו את הפרטים והישארו מעודכנים!

דילוג לתוכן