יבול שיא
הרפת והחלב
חברת זרעים סמקו

אוריג'ן זרעים רכשה את פעילות טיפוח הזנים של חברת הזרעים סמקו

2 דק' קריאה

שיתוף:

רכישת נכסיה של חברת הזרעים סמקו, שנחתמה ב-29 בנובמבר, תאפשר לאוריג'ן זרעים להעמיק את פעילותה מול לקוחות קיימים, תגדיל את קהל לקוחותיה ותקנה יכולת להציע מגוון מוצרים רחב יותר.

אוריג'ן זרעים, החברה המובילה בישראל ובעולם בפיתוח ושיווק מגוון רחב של זני דלועיים באיכות גבוהה לכל שרשרת הערך, צועדת צעד משמעותי נוסף לקראת הרחבת פעילותה וכחלק מתהליך זה היא רוכשת את נכסיה של חברת הזרעים סמקו.

במהלך זה מרחיבה אוריג'ן זרעים את סל מוצריה כדי לכלול בו את תחום הסולניים ולהעמיק בו את פעילותה, בנוסף לפעילותה רחבת ההיקף בתחום הדלועיים, שכוללת מוצרים מובילים בעלי איכויות גבוהות וחיי מדף ארוכים.

 

אוריגן זרעים רכשה את פעילות טיפוח הזנים של חברת הזרעים סמקו
אוריגן זרעים רכשה את פעילות טיפוח הזנים של חברת הזרעים סמקו

 

מהלך זה הוא חלק מהמגמה הכללית ומהיעד שהציבה לעצמה אוריג'ן זרעים להרחיב את פעילותה בעולם.

רכישת מערך הטיפוח של סמקו מקנה לאוריג'ן יתרון רב בקיצור משמעותי של זמן הכניסה לשווקים, כך שהחברה תוכל להשקיע זמן ומשאבים לצורך חדירה לשווקים חדשים בעולם שבהם אין היא פעילה עדיין ובעיקר בתחום הפלפל

סמקו היא חברה ישראלית ותיקה שמרבית פיתוחיה הם של זני פלפל ועסקה גם במסחר של זנים מסוגים נוספים.

חברה זו שיווקה את מוצריה בעיקר לישראל, לספרד, לטורקיה ולמצרים. אוריג'ין נכונה להמשיך לשווק את זניה ללקוחותיה של סמקו שיהיו מעוניינים בכך.

המוצרים שנרכשו על ידי אוריג'ין זרעים מסמקו הם תכנית טיפוח הכוללת חומר גנטי של פלפל וכל הזנים המסחריים והנסיוניים

חברת הזרעים סמקו

חמודי סאדק, מנכ"ל סמקו ושותף, אומר שהוא מאושר שהעסקה נעשתה עם אוריג'ין, שנחשבת לחברה מקצועית, מובילה ודינאמית, אשר תדע לנצל את הידע הרחב שנצבר בסמקו ולשמר את המוניטין של החברה שהוקמה על ידי אביו, סאדק ז"ל.

רון זיו, מנהל השיווק והמכירות של אוריג'ן זרעים, אומר שהמוניטין שרכשה החברה לאורך השנים הוא של חברה מקצועית, המקיימת קשר קבוע עם לקוחותיה ומשקיעה רבות בפיתוח של זנים איכותיים שמותאמים לכל שרשרת הערך.

הדבר ממצב את אוריג'ן סידס כחברה מובילה באיכות ובשירות, והעסקה הנוכחית מדגישה את הפוטנציאל הגדול של התרחבות החברה לשווקים חדשים.

מערת מיון תמרים חדשנית – כל הפרטים כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניהול משק החשמל בקיבוצים הפך למורכב במיוחד והוא כולל אחריות על רכישת חשמל ומכירתו, גביית תשלומים, תחזוקת תשתיות והיכרות עם הרגולציה המשתנה  * חברת משקי רם, שפועלת בכ-40 קיבוצים, מתמחה בכך ותוכל ולחסוך לכם
3 דק' קריאה
הצלם הבינלאומי נפתלי הילגר מגן-נר שבגלבוע נוסע ברחבי העולם, מגלה תרבויות לא ידועות ומצלם נופים ואנשים * בתמונותיו ניכרים סקרנות, רגישות והקשר האנושי שהוא ניחן בהם * מאז ה-7 באוקטובר הוא מקדיש חלק מזמנו
9 דק' קריאה
על הגדות פסח בהתיישבות העובדת  סדר הפסח הוא הטקס הביתי-משפחתי החשוב ביותר בשנה. לאורך ההיסטוריה קיימו אותו בארץ ובגולה, גם בתנאים קשים ובלתי אפשריים כמעט. העיסוק המרכזי הוא קריאה בהגדה של פסח. במאות השלוש-עשרה
3 דק' קריאה

הרשמו לניוזלטר

השאירו את הפרטים והישארו מעודכנים!

דילוג לתוכן