יבול שיא
הרפת והחלב
A9R1bn1ubp 1h13p7d aqw

אלוירה וולושין – סמנכ"לית שיווק חו"ל באמורפיקל

2 דק' קריאה

שיתוף:

אלוירה וולושין סמנכ"לית שיווק אמורפיקל: לא נולדתי בת מושב, גם לא בת למשפחה חקלאית. נולדתי לזוג אקדמאים רוסים שנדבקו בחיידק הציוני ובישרו לי בוקר מושלג אחד שעולים לישראל. וכך בליל ינואר קר נחתתי בארץ הקודש, ילדה בת 6 ללא שמץ של מושג על ביתה החדש או על השפה המדוברת בו.
כבר בגיל צעיר הבנתי שהמפתח להצלחה הוא בתקשורת עם אנשים. נוסף על הרוסית, למדתי עברית, אנגלית וערבית ותואר ראשון במדע המדינה ומזרחנות באוניברסיטת תל אביב. מאוחר יותר הוספתי גם גרמנית במסגרת עבודתי בגרמניה עבור חברת אמדוקס.

אלוירה וולושין – סמנכ"לית שיווק, אמורפיקל

מזה 20 שנה אני פעילה בתעשיית המזון. את דרכי המקצועית בתחום המזון התחלתי בחברת “עלית ממתקים״ בתחום השיווק הבינלאומי. משם המשכתי לתחום הייצוא לשווקים בחו״ל בחברת “תה ויסוצקי״ ובעשור האחרון אני עוסקת בפיתוח עסקי של מזון ומשקאות בשוקי אוסטרליה ואירופה. במסגרת פעילות זו אני נפגשת עם ספקי מזון חדשניים, מבקרת בתערוכות מגוונות של תזונה פונקציונלית ברחבי העולם ובונה הסכמי הפצה ושיתופי פעולה עם יצרנים ומפיצים בכל העולם.
כיום אני משתייכת לקהילת הפודטק. קהילה חדשנית וצומחת השוקדת על מציאת פתרונות למזון העתיד שלנו על הכוכב שלנו. הפודטק מחבר בין החקלאות לעולם היזמות והסטארט-אפ. הצרכים העתידיים של העולם תלויים ביכולת החקלאים להתאים את יכולותיהם לתפיסת העולם החדשה ותפקידי הוא לחבר בין העולמות באמצעות יצירת הזדמנויות עסקיות, איתור שותפים ברחבי העולם, חשיפת מוצרים ישראליים בתחום ועוד.

אחת החברות המסקרנות והצומחות בקהילת הפודטק היא “אמורפיקל״, המפתחת סידן אמורפי. החברה ממוקמת בערבה ומוכרת מאוד בקרב חקלאי האזור כמו גם בקרב קהל לקוחות מתרחב והולך של אנשים הנוטלים את תוסף הסידן האמורפי.
אמורפיקל חיברה אותי לחקלאות. לעולם עשיר, מתפתח. לשפה חדשה ומרתקת.
נוסף על עיסוקיי הפורמליים וכחלק מתרומה לקהילה, אני מכהנת בשני דירקטוריונים, האחד בכפר הנוער הטכנולוגי בן יקיר שבעמק חפר והשני בכפר יונה. פעילות זו חשפה אותי לעולם ערכי וחדש של חינוך, חברה, קהילה ואחריות חברתית שכה חשובה לי ואני נשואה ואם לשניים.

אמורפיקל הינה חברת ביוטכנולוגיה חלוצית כחול-לבן, העוסקת בפיתוח תרופות ותוספי תזונה מהפכניים לטיפול ומניעה של מחלות עצם מטבוליות בבני אדם.

הקנביס הציל את חיי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניהול משק החשמל בקיבוצים הפך למורכב במיוחד והוא כולל אחריות על רכישת חשמל ומכירתו, גביית תשלומים, תחזוקת תשתיות והיכרות עם הרגולציה המשתנה  * חברת משקי רם, שפועלת בכ-40 קיבוצים, מתמחה בכך ותוכל ולחסוך לכם
3 דק' קריאה
הצלם הבינלאומי נפתלי הילגר מגן-נר שבגלבוע נוסע ברחבי העולם, מגלה תרבויות לא ידועות ומצלם נופים ואנשים * בתמונותיו ניכרים סקרנות, רגישות והקשר האנושי שהוא ניחן בהם * מאז ה-7 באוקטובר הוא מקדיש חלק מזמנו
9 דק' קריאה
על הגדות פסח בהתיישבות העובדת  סדר הפסח הוא הטקס הביתי-משפחתי החשוב ביותר בשנה. לאורך ההיסטוריה קיימו אותו בארץ ובגולה, גם בתנאים קשים ובלתי אפשריים כמעט. העיסוק המרכזי הוא קריאה בהגדה של פסח. במאות השלוש-עשרה
3 דק' קריאה

הרשמו לניוזלטר

השאירו את הפרטים והישארו מעודכנים!

דילוג לתוכן