יבול שיא
הרפת והחלב
יוסי פריימן

מהפיכה בשירותים הפיננסיים לחקלאי ולעובד הזר

2 דק' קריאה

שיתוף:

שירותים פיננסים לחקלאי ולעובד הזר: פתרון ייחודי וחדשני לעובד הזר בשדה החקלאי בישראל ולמעסיקו הישראלי. קבוצת פריקו(PRICO)  השיקה החודש אפליקציה (יישומון) שתקל על החקלאי הישראלי שמעסיק עובד מתאילנד לנהל ולבצע פעולות של העברת מט"ח, תשלום לעובד הזר, עם בקרה ושליטה מלאה על הפעולות שביצע. הפיתוח החדש מאפשר לתאילנדי לשלוט בדרך קלה וידידותית בכסף שהמעסיק מעביר לו, תוך שהוא קונה מטבע ומעביר למשפחתו בתנאים נוחים ומועדפים, ומאפשר לטעון את הכסף לתוך כרטיס PRE-PAID  שבו הוא יכול למעשה לטעון ולעשות שימוש על פי רצונו באמצעות תוכנה לביצוע פעולות בזמן אמת עם שקיפות ונגישות.

מעסיקים רבים בישראל נדרשים לכל מיני תהליכים ובהם משיכת מזומנים ותשלום לעובדים והם נתקלים בבעיות רבות על רקע החקיקה החדשה שמגבילה פעולות במזומן.
"אנחנו מציגים יתרון ידידותי, קל להפעלה, בשקיפות מלאה, כאשר הן המעסיק והן העובד הזר יכולים לפעול במהירות ובשקיפות באמצעות היישום "COZMO" מגלה לנו יוסי פריימן, הבעלים של קבוצת פריקו –  PRICO.

שירותים פיננסים לחקלאי ולעובד הזר

והוא מסביר-מפרט: "אתה פותח אפליקציה בטלפון הנייד שלך, מקיש סיסמא ורואה מיד את היתרות בחשבון. אתה יכול מיד לפעול ולבצע פעולות העברה אל מול כרטיס שבו ניתן לטעון כסף בתוך הכרטיס, להוסיף כספים, להעביר כספים לאחרים ולקבל שערי מטבע לביצוע פעולות. האפליקציה היא בעברית, אנגלית ותאית. העובד יכול בכל רגע נתון ללחוץ ולדבר עם נציג בשפה המתאימה לו, שיסייע לו בתפעול או לענות על השאלות והבהרות.24/7 לרשותו".

חברת פריקו פיתחה מערכת מחשב ייחודית שמעניקה יתרון משמעותי ביותר בשווקים הפיננסים בעולם ובישראל. "קרנסי גייט" CURRENCY GATE שער מטבע" בתרגום חופשי. החברה מחזיקה בפלטפורמה קוזמו COZMO ובאמצעותה מבצעת את כל הפעולות בנראות ובקלות כאחד. יוסי פריימן מגלה שהמערכות פותחו בארץ בהשקעה של חצי מיליון שקלים. "המערכת מורכבת ממנוע עם יכולות גבוהות בעבודה בשירותים בנקאיים, העברות וניהול יתרות והפקת דו"חות בדרך קלה ונוחה".

עלויות לחקלאי ולעובד הזר?

"עלות המערכת לחקלאי ולתאילנדי – חינם. הרווח של החברה הוא מפעילות היישום, העברת כסף לחו"ל או שרותים מיוחדים. אובדן כרטיס יחייב את האוחז בו לשלם על כך. החזקת החשבון והעברות כספים בתוך החשבון – חינם, ולחקלאי יהיה יתרון גדול בהעברת מט"ח ובשערי מטבע נמוכים, בלי עמלות".
פריימן מציין בפנינו כי "ברגע שנסיים את שלב ההרצה נרחיב את השירותים לאוכלוסיות נוספות".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניהול משק החשמל בקיבוצים הפך למורכב במיוחד והוא כולל אחריות על רכישת חשמל ומכירתו, גביית תשלומים, תחזוקת תשתיות והיכרות עם הרגולציה המשתנה  * חברת משקי רם, שפועלת בכ-40 קיבוצים, מתמחה בכך ותוכל ולחסוך לכם
3 דק' קריאה
הצלם הבינלאומי נפתלי הילגר מגן-נר שבגלבוע נוסע ברחבי העולם, מגלה תרבויות לא ידועות ומצלם נופים ואנשים * בתמונותיו ניכרים סקרנות, רגישות והקשר האנושי שהוא ניחן בהם * מאז ה-7 באוקטובר הוא מקדיש חלק מזמנו
9 דק' קריאה
על הגדות פסח בהתיישבות העובדת  סדר הפסח הוא הטקס הביתי-משפחתי החשוב ביותר בשנה. לאורך ההיסטוריה קיימו אותו בארץ ובגולה, גם בתנאים קשים ובלתי אפשריים כמעט. העיסוק המרכזי הוא קריאה בהגדה של פסח. במאות השלוש-עשרה
3 דק' קריאה

הרשמו לניוזלטר

השאירו את הפרטים והישארו מעודכנים!

דילוג לתוכן