יבול שיא
הרפת והחלב
שוקי משרד החקלאות

שוקי פורש ממשרד החקלאות

< 1 דק' קריאה

שיתוף:

שוקי קנוניץ', מנהל אגף פירות בשירות ההדרכה והמקצוע (שה"מ) של משרד החקלאות, פורש לאחר 38 שנות עבודה בהדרכה וניהול. עבודתו היתה מוקדשת ברובה לענף ההדרים ובעיקר לציבור הפרדסנים על מגווניו השונים.

חבריו בשה"מ ובמועצת הצמחים יזמו וערכו לכבודו אירוע פרידה מרשים ומרגש – בו השתתפו כל המי ומה בענף ההדרים, כל מכיריו ומוקיריו משנות עבודתו הרבות (למען הגילוי הנאות גם אני נמנה עליהם), וגם חלק מציבור הפרדסנים אותם הדריך – בחוות הנוי הסמוכה למדרשת רופין.

היה נעים מאד לפגוש את המדריכים הצעירים בשרשרת הדורות שהוסיפו ביטחון שיש על מי לסמוך בהעברת הידע וביצירה חדשנית.

שוקי פורש ממשרד החקלאות

אמנם אירוע פרידה אך למעשה שוקי ימשיך כדרכו לשרת את הענף, ומועצת הצמחים תקבל אותו לעבודה כאחראי על תחום פיתוח זנים וכנות, תחום בו עסק מזה 25 שנה במשרד החקלאות. כך, למעשה, אנו לא נפרדים משוקי אלא מציינים ציון דרך לקראת פרק נוסף בחייו המקצועיים.

כל מי שהוזמן לדבר בשבחו לא יכול היה להימנע מלהדגיש את מסירותו לכל הפונים אליו ואת מקצועיותו הייחודית בתחום פיתוח, טיפוח, השבחה ואיקלום של זני הדרים חדשים בארץ, כמו גם אלו ש"יובאו" מחו"ל.

שוקי אדם יקר, נשמה עם נתינה, איש של שירות והדרכה ומקצוע כמשמעותם וכמלוא מובנם, המתאימים כל כך לאופיו בעל המזג הטוב, שגם ידע והשכיל לרכוש חברים על ימין ועל שמאל ולתחזק את קשריו עימם.

בין מברכיו נמנו מנכ"ל מועצת הצמחים, צבי אלון; טל עמית, מנהל ענף ההדרים במועצה; פרופסור עבד גרה, מנהל השירותים להגנת הצומח ולביקורת; חגי שניר, מנהל שה"מ; ועוד רבים וטובים מעמיתיו, חבריו ומודרכיו.

הנחה את האירוע בטוב טעם מנהל תחום הדרים בשה"מ, ניצן רוטמן, שהיה הרוח החיה בארגון הערב.

נאחל לשוקי הצלחה בשלב המקצועי החדש, בריאות טובה, ושישאיר גם זמן איכות לעצמו ולמשפחתו, כלשון הקלישאה – הגיע הזמן שיעשה לביתו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הבניין כולל 50 דירות ב-11 קומות ובתמהיל מגוון של דירות 3.5, 4, 5, 6 חדרים, דירות גן גדולות ופנטהאוזים חברת אביסרור משה ובניו פותחת לשיווק בניין נוסף בפרויקט היוקרה "אביסרור בשכונת פארק צפון" בשכונה
< 1 דק' קריאה
עד שלא שוחררו חטופים שאמרו למשפחה: "היינו עם כרמל", המשפחה לא ידעה מה עלה בגורלה * החטופים שחזרו, אף הרחיבו את הלב, כשסיפרו כי כרמל תרגלה איתם יוגה בשבי, עשתה להם דמיון מודרך ועזרה

הרשמו לניוזלטר

השאירו את הפרטים והישארו מעודכנים!

דילוג לתוכן