יבול שיא
הרפת והחלב
20160719 122616

כיף בקיץ? (לא תמיד) JUST ALOE® להקלה מידית

3 דק' קריאה

שיתוף:

אלוורה הוא צמח המרפא הפופולארי ביותר אלפי שנים. הצמח אוגר בעליו נוזלים לעיתות יובש ועקה, החומר הנוצר בעלים ידוע לטיפול והקלה בבעיות עור, לטיפוח, שימור ומניעת הזדקנות העור, ולשימושים פנימיים (בעיות עיכול, בעיות אוטואימוניות, ניקוי הגוף מרעלים, הורדת סוכר וכולסטרול בדם, בעיות נשימה ועוד).

בעין יהב מצוי מטע האלוורה היחידי במזרח התיכון. את המטע הקימה שולה שחם, ממקימי מושב עין יהב בערבה, הנחשבת לאורים ותומים בתחום האלוורה בישראל. בשנות ה- 80, כאשר החלה לגדל את האלוורה, לא היה ידוע בארץ רבות אודות הצמח, פרט לכך שהוא מיטיב עם העור ויעיל להרגעתו במקרים של גירויים, עקיצות, כוויות או פריחות שונות.

לאורך השנים, פיתחה שולה עשרות מוצרים מאלוורה טבעית, אורגנית ובכבישה קרה, וכך הצליחה לשמור על תכולה גבוהה של מרכיבי הצמח הפעילים (ידועים כבר כ- 400) במוצרי ®JUST ALOE (שם רשום במרבית מדינות העולם). שולה השקיעה במחקרים וצברה ניסיון של 36 שנים הן ביתרונות גידול צמח האלוורה במדבר והן בייצור מוצרים איכותיים ופעילים מהצמח המופלא.

מה הופך את האלוורה לצמח בעל סגולות ריפוי מופלאות כל כך?

שולה: "עלי האלוורה מכילים פוליסאכארידים (רב סוכרים) של ויטמינים, מינרלים, חומצות אמינו, אנזימים, זרזי צמיחת תאים, אלסטין (תורם לגמישות העור ובניית קולגן), אנטי אוקסידנטים, אנטי בקטריאלים, ועוד. תכונות הצמח היו ידועות (על פי הכתובים) לנפרטיטי, קליאופטרה, אלכסנדר הגדול (שהשאיר חיל מצב בפרס כדי שיגדלו את המזור לחייליו), בני שבט המאיה ואף הרמב"ם המליץ על האלוורה בספרי הרפואה שלו בעיקר לשימושים פנימיים (בשתייה) כמוזכר לעיל. על סמך ניסיון הבריות מאות שנים והניסיון שצברנו אנו ב- 36 השנים האחרונות – אפשר להכריז: זה עובד! יש תוצאות!".

4

שפע של יתרונות וכולם בצמח אחד שגדל כאן בישראל

שולה: "אנחנו מתמקדים בעיקר במוצרי טיפוח לשימוש חיצוני.  באלוורה מרכיבים רבים התורמים למיצוק העור מניעת הזדקנותו, מניעת נזקי קרינה, פגעי אקלים, רדיקלים חופשיים, זיהום אוויר. מעשירים את העור בלחות הזנה והגנה. מוצרים לעור הפנים (לפי סוגי העור), תחליבי גוף (תענוג לאחר מקלחת), עור יבש וסדוק בכפות הידיים והרגליים, מוצרי שיער המונעים בעיות בקרקפת, תחליב אחר גילוח לגברים עם ניחוח נעים, מסכת פנים המשלבת את הטוב של האלוורה עם זה של בוץ ים המלח, ועוד, בצד מוצרים שהם ממש מוצרי עזרה ראשונה".

במה נבדלים מוצרי ®JUST ALOE ממוצרי האלוורה הרבים על הדף הישראלי?

כמה עובדות:  

  • לנו מטע האלוורה היחידי במזרח התיכון ואיננו מספקים חומר גלם לאחרים. אם יש אלוורה במוצרים אחרים זו אבקת אלוורה או תמצית שעברו תהליכי יבוש בחום וצנטריפוגה שלא הותירו הרבה מהמרכיבים הפעילים בצמח.
  • גם בתהליך הכנת המוצר אם יש צורך לבשל את מרכיביו – האלוורה (על אף שהיא המרכיב העיקרי והמרבי) מוספת רק לאחר צינון.
  • מטע האלוורה שלנו הוא אורגני ללא דישון ללא ריסוסים.
  • המטע גדל במדבר עם מים במשורה. ראיתי בעולם השקייה בתעלות הצפה, מתקבלים צמחים יפיפיים, ירוקים, עסיסיים אך זה בעיקר מים! – הצמחים שלנו מרוכזים, יש בהם פי 2 מרכיבים פעילים.
  • האדמה במקורה הייתה פעם קרקעית ים המלח. גם האדמה וגם המים עשירים במינרלים.
  • בעולם החקלאים מגדלים את האלוורה, מפיקים מהעלים את חומר הגלם ומעבירים לתעשייה. זו, מפסטרת, ממרכזת, מייבשת (מ- 100 CCחומר גלם נותר 1 גרם של אבקה) ומוכרת ליצרנים. היצרנים 'מתקשטים' בקמצוץ של אבקה במוצריהם, במקום הנוזלים מוספים שאר מרכיבי המוצר (לדעתם, שיחזרו את האלוורה) ובאישור המרכז הבינ"ל של מדעי האלוורה אף יכתבו שיש במוצר 80-90% אלוורה. בעקבות מחקרים שלנו (עם אוני' בן גוריון) אבקה או תמצית אלוורה לאחר תהליך בחום –  איבדו את ערכם.

מוצרי ®JUST ALOE אינם עוברים את כל שרשרת היצור לעיל, מוצרי ®JUST ALOE מיוצרים במעבדות שקיבלו מאיתנו הן חומר גלם איכותי, הן את הפורמולות והן אתפרוטוקול היצור. לאחר היצור ומילוי האריזה המוצרים כולם חוזרים אלינו לעין יהב. והתוצאה? אין להשוותה!"

Capture

 

מה חשוב לך להדגיש בקמפיין הפרסום שהשקת לאחרונה?

"עור פנינו הוא כרטיס הביקור שלנו, הרושם הראשוני, הביטחון העצמי.

העור, מעטפת גופנו – הינו איבר-הגוף הגדול ביותר והחשוף ביותר למפגעי אקלים, זיהום אויר, רדיקלים חופשיים, וגיל כרונולוגי.

הדאגה היומיומית למראהו, בריאותו, שימורו, מניעת הזדקנותו – בקיץ אף מוכפלת: התייבשות, קרינה, זיעה, יתושים, גרויי עור, מלח הים או הכלור בבריכה, וממש כעת: מכת הקיץ העונתית  –  מדוזות!

היש טוב יותר לכל אלה (כבר מאות שנים) מצמח האלוורה?

ומכל מוצרי האלוורה על המדף – היש טוב יותר ממוצרי ®JUST ALOE?

רוצים לדעת עוד על צמח האלוורה ולהכיר את המוצרים מבית ®JUST ALOE? בקרו באתר https://www.justaloe.co.il/, כאן תוכלו לבצע רכישה עם משלוחים עד הבית, וכן בטלפון ישירות לשולה: 052-3666018.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניהול משק החשמל בקיבוצים הפך למורכב במיוחד והוא כולל אחריות על רכישת חשמל ומכירתו, גביית תשלומים, תחזוקת תשתיות והיכרות עם הרגולציה המשתנה  * חברת משקי רם, שפועלת בכ-40 קיבוצים, מתמחה בכך ותוכל ולחסוך לכם
3 דק' קריאה
הצלם הבינלאומי נפתלי הילגר מגן-נר שבגלבוע נוסע ברחבי העולם, מגלה תרבויות לא ידועות ומצלם נופים ואנשים * בתמונותיו ניכרים סקרנות, רגישות והקשר האנושי שהוא ניחן בהם * מאז ה-7 באוקטובר הוא מקדיש חלק מזמנו
9 דק' קריאה
על הגדות פסח בהתיישבות העובדת  סדר הפסח הוא הטקס הביתי-משפחתי החשוב ביותר בשנה. לאורך ההיסטוריה קיימו אותו בארץ ובגולה, גם בתנאים קשים ובלתי אפשריים כמעט. העיסוק המרכזי הוא קריאה בהגדה של פסח. במאות השלוש-עשרה
3 דק' קריאה

הרשמו לניוזלטר

השאירו את הפרטים והישארו מעודכנים!

דילוג לתוכן