יבול שיא
הרפת והחלב
תחרות הצילום המסורתית

תחרות הצילום המסורתית של קנט יוצאת לדרך

< 1 דק' קריאה

שיתוף:

תחרות הצילום "הגלריה החקלאית" מתקיימת זו השנה ה-13 והשנה תתקיים בסימן "יחד" – ברגעים של שיתופי פעולה בתחום החקלאות

תחרות הצילום המסורתית  של קנט – קרן לביטוח נזקי טבע בחקלאות, המתקיימת זו השנה ה-13, יוצאת לדרך. התחרות נועדה לחשוף לציבור הרחב את תרומתה הגדולה של החקלאות לפיתוחה של המדינה ואת יופיים המרהיב של החקלאות, הטבע והנוף בישראל.

התחרות פתוחה לחקלאים, לקהל הרחב, לצלמים מקצועיים ולחובבים. את התמונות ניתן לשלוח לאתר התחרות של קנט.

השנה תעמוד התחרות בסימן "יחד" ותתמקד בשיתופי פעולה בתחום החקלאות: שיתופי פעולה בין החקלאים לבין עמיתיהם, בין האדם למכונה, האדם והטבע, החקלאי ובעלי החיים ועוד. זאת, מתוך תפיסה כי על מנת להצליח בחקלאות המתקדמת ועל מנת להצליח להתמודד עם איתני הטבע ושינויי מזג האוויר, ישנו צורך בפעולה משולבת ומשותפת של כל הגורמים הרלוונטיים לחקלאות הישראלית.

תחרות הצילום המסורתית של קנט

תחרות הצילום של קנט, שהחלה כתחרות סגורה לחקלאים בלבד, נפתחה לציבור הרחב והפכה במרוצת השנים לתחרות צילומי החקלאות הישראלית והטבע המקומי המרכזית בארץ.

התחרות מורכבת משני שלבים: בשלב הראשון מועלות כל התמונות באתר התחרות. צוות השיפוט יבחר את 20 התצלומים המקוריים, המיוחדים והיפים ביותר.

בשלב זה הציבור הרחב יוכל להצביע לתמונה היפה ביותר. ההכרזה על התמונה הזוכה תתקיים בכנס הלקוחות השנתי של קנט שיתקיים בספטמבר 2019.

הזוכה במקום הראשון יקבל מצלמה פוג'י xt-30, הזוכה במקום השני יקבל שעון דיגיטלי של חברת Apple סדרה 4 והזוכה במקום השלישי יקבל רמקול נייד JBL.

אז איך משתתפים? את התמונות, שצולמו על ידי השולח (כל משתתף רשאי לשלוח תמונה אחת בלבד) הקשורות לחקלאות ו/או טבע ו/או נוף בישראל והכוללים מוטיבים של "יחד", יש להעלות בצירוף שם, כתובת, מספר טלפון ותאור קצר אודות התמונה לאתר התחרות gallery.kanat.co.il. על התמונה להיות באיכות גבוהה, של לפחות 300DPI, ובפורמט JPG בלבד. המועד האחרון לשליחת התמונות הוא 14.7.2019.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניהול משק החשמל בקיבוצים הפך למורכב במיוחד והוא כולל אחריות על רכישת חשמל ומכירתו, גביית תשלומים, תחזוקת תשתיות והיכרות עם הרגולציה המשתנה  * חברת משקי רם, שפועלת בכ-40 קיבוצים, מתמחה בכך ותוכל ולחסוך לכם
3 דק' קריאה
הצלם הבינלאומי נפתלי הילגר מגן-נר שבגלבוע נוסע ברחבי העולם, מגלה תרבויות לא ידועות ומצלם נופים ואנשים * בתמונותיו ניכרים סקרנות, רגישות והקשר האנושי שהוא ניחן בהם * מאז ה-7 באוקטובר הוא מקדיש חלק מזמנו
9 דק' קריאה
על הגדות פסח בהתיישבות העובדת  סדר הפסח הוא הטקס הביתי-משפחתי החשוב ביותר בשנה. לאורך ההיסטוריה קיימו אותו בארץ ובגולה, גם בתנאים קשים ובלתי אפשריים כמעט. העיסוק המרכזי הוא קריאה בהגדה של פסח. במאות השלוש-עשרה
3 דק' קריאה

הרשמו לניוזלטר

השאירו את הפרטים והישארו מעודכנים!

דילוג לתוכן