יבול שיא
הרפת והחלב
מלון ג’סטין

חלון הראווה של "אוריג'ין" – ערך מוסף לשרשרת הערך

< 1 דק' קריאה

שיתוף:

חלון הראווה של אוריג'ין: השטח הפתוח של מושב בני דרום לובש לפחות פעם בשנה בגדי חג, עת חברת הזרעים "אוריג'ין" חושפת בפני אורחיה הרבים מהארץ ומחוצה לה את פרי הטיפוח של זני הדלועיים שלה.
אופיר אָלֶסַר, רק שנתיים בחברה – והוא אוחז באחד התפקידים המרכזיים: סמנכ"ל שיווק ומכירות. הוא איש מקצוע מעולה, נוח ונעים לשיחה וחשוב מכל – מסביר בעברית קלה להבנה את מה שהעיניים רואות באוהל התצוגה המרשים שהחברה הציבה.

 

חלון הראווה של אוריג'ין

 

"יש לנו 150 דונם של אבטיח, מלון, דלעות, קישואים ודלוריות בשטח פתוח ועוד 50 דונם של מלפפון ודלועיים" ומתמקד במוצרים של קיץ 2019: "הלכנו על ארבעה מוצרים חדשים שמביאים ערך מוסף לשרשרת הערך מהחקלאי דרך הסיטונאי, הקמעונאי ועד לעקר(ת) הבית. המוצרים שונים ביבול, בטעם, בצורה ובגודל".
אופיר בחר לפתוח דווקא עם האימוג'י. "זה מלון חלק מאד, מתוק, עם חיי מדף ארוכים, מאפשר לחקלאי לקטוף בצורה מדורגת, להחזיק על המדף ללא בלאי והסועדים בבית ייהנו מטעם מתוק, מיוחד וחיי מדף של שבועיים. זה פיתוח של החברה שארך 5 שנים ומשיקים אותו במערב אירופה וברזיל".

גם המוצר השני במצגת החיה של אופיר הוא מלון. "ג'סטין״, מלון גליה עם חיי מדף ארוכים (LSL), כתום בתוכו, יוצר סוכר גם בטמפרטורות חמות ולכן מתאים לשתילות מחודש מאי עד חודש אוגוסט. הוא טופח על ידי מכון וולקני. נמכר ברשת "וולמארט" האמריקנית תחת המותג GOLDEN CRUSH.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניהול משק החשמל בקיבוצים הפך למורכב במיוחד והוא כולל אחריות על רכישת חשמל ומכירתו, גביית תשלומים, תחזוקת תשתיות והיכרות עם הרגולציה המשתנה  * חברת משקי רם, שפועלת בכ-40 קיבוצים, מתמחה בכך ותוכל ולחסוך לכם
3 דק' קריאה
הצלם הבינלאומי נפתלי הילגר מגן-נר שבגלבוע נוסע ברחבי העולם, מגלה תרבויות לא ידועות ומצלם נופים ואנשים * בתמונותיו ניכרים סקרנות, רגישות והקשר האנושי שהוא ניחן בהם * מאז ה-7 באוקטובר הוא מקדיש חלק מזמנו
9 דק' קריאה
על הגדות פסח בהתיישבות העובדת  סדר הפסח הוא הטקס הביתי-משפחתי החשוב ביותר בשנה. לאורך ההיסטוריה קיימו אותו בארץ ובגולה, גם בתנאים קשים ובלתי אפשריים כמעט. העיסוק המרכזי הוא קריאה בהגדה של פסח. במאות השלוש-עשרה
3 דק' קריאה

הרשמו לניוזלטר

השאירו את הפרטים והישארו מעודכנים!

דילוג לתוכן