יבול שיא
הרפת והחלב
ש ונציה תערוכה חקלאית

ש.ונציה היבואן הרשמי והבלעדי של המותג הגרמני STIHL

< 1 דק' קריאה

שיתוף:

במהלך 2 ימי התערוכה פקדו את ביתן ש.ונציה מבקרים רבים והתרשמו ממיגוון כלים לגינון ולחקלאות, נציגי ש.ונציה קיבלו את קהל הגננים והחקלאים, הציגו בפניהן את יכולות הכלים הנטענים החדשים מסדרה 135 של STIHL, הדגישו את היתרונות הטכנולוגיים של הכלים הנטענים וערכו הדרכות והדגמות לתפעול ותחזוקה נכונה של הכלים הנטענים.

הגננים והחקלאים ציינו שאת מוקד תשומת ליבם תפסו הכלים הנטענים של המותג STIHL, כן התרשמו מאוד מעוצמת הכלים הנטענים של סדרה 135 לשימוש מקצועי ולאחר שבחנו את המפרט והיכולות ראו כי הינם משתווים באיכותם ועוצמתם לכלים המוטורים המוכרים והטובים.

צוות ש.ונציה הדגיש בפני המבקרים כי כל סוללות הכלים הנטענים של חברת STIHL הינם בטכנולוגית Lithiuom Ion הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בתחום הסוללות וכל הכלים מסדרת AP System  הינם מיועדים לגננים, חקלאים ולאנשי מקצוע נוספים, חשוב לציין שכל הסוללות מאותה סדרה מתאימות ועובדות בכל הכלים, וכל הכלים הנטענים יכולים לעבוד עם כל מגוון הסוללות של חברת STIHL.

דעה אחת היא שאנשי המקצוע הבוחרים להתקדם לסדרת 135 נהנים מהיתרונות הבאים

•מתאימים לעבודה מאומצת/הספק גבוה,חסכונית,זמן עבודה ארוך יותר •3 דרגות מהירות עבודה שונות  •בעל משקל נמוך ויציבות מירבית •הפעלה קלה ושקטה ללא צורך באמצעי הגנת שמיעה •הכלים הנטענים הראשונים והיחידים בעולם עם מסנן אוויר (כניסות אוויר גדולות לקירור מיטבי של המנוע כולל פילטר אוויר) •אותם אביזרי קצה כמו בכלים המוטורים המקצועיים: ראש המסור (במסור הטלסקופי) גיר החרמש והקסטה, גיר ולהבי מגזמות גובה. •עבודה עם סוללה בגוף המכשיר מאפשרת עבודה ללא כבל מחבר . ניתן לעבוד גם בתנאי גשם •מהירות עבודה גבוהה מספקת ביצועים יעילים והספקי עבודה גבוהים.

בסדרה 135 תמצאו את הכלים הנטענים

FSA135R , FSA135, KMA135R, HLA135, HLA135 K, HTA135

צוות היבואן ש.ונציה סיכמו ואמרו כי התרשמו שהגננים והחלקאים הרבים שביקרו בביתן החברה כן יעדיפו להתקדם לכלים הנטענים וירצו בכלים מסדרה 135 העוצמתית של STIHL בגלל כל היתרונות הברורים, השירות והתמיכה המקצועית.

תגובה אחת

  1. פגשתי את צוות ש.ונציה וזכיתי לקבל חווית שירות מקצועי, החל משלב הרכישה ועד לתיקונים, תפעול ותחזוקה נכונה. התרשמתי מאוד מאתר היבואן שידידותי לרכישה, ומצאתי בו מידע שימושי רב וחשוב לשימוש ביתי ולשימוש מקצועי, הכולל כתבות מאמרים בנושאים: מסורים, חרמשים, מכסחות דשא, מפוחי עלים, מגזמות ומכונות שטיפה בלחץ של המותג הגרמני STIHL. מומלץ לצפות במגוון מדריכי וידאו עם תוכן ייחודי ויעודי.
    https://www.svenezia.co.i

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניהול משק החשמל בקיבוצים הפך למורכב במיוחד והוא כולל אחריות על רכישת חשמל ומכירתו, גביית תשלומים, תחזוקת תשתיות והיכרות עם הרגולציה המשתנה  * חברת משקי רם, שפועלת בכ-40 קיבוצים, מתמחה בכך ותוכל ולחסוך לכם
3 דק' קריאה
הצלם הבינלאומי נפתלי הילגר מגן-נר שבגלבוע נוסע ברחבי העולם, מגלה תרבויות לא ידועות ומצלם נופים ואנשים * בתמונותיו ניכרים סקרנות, רגישות והקשר האנושי שהוא ניחן בהם * מאז ה-7 באוקטובר הוא מקדיש חלק מזמנו
9 דק' קריאה
על הגדות פסח בהתיישבות העובדת  סדר הפסח הוא הטקס הביתי-משפחתי החשוב ביותר בשנה. לאורך ההיסטוריה קיימו אותו בארץ ובגולה, גם בתנאים קשים ובלתי אפשריים כמעט. העיסוק המרכזי הוא קריאה בהגדה של פסח. במאות השלוש-עשרה
3 דק' קריאה

הרשמו לניוזלטר

השאירו את הפרטים והישארו מעודכנים!

דילוג לתוכן