יבול שיא
הרפת והחלב
לירון ברזילי חקלאי גרנות

לירון ברזילי, מנהלת שרשרת האספקה "חקלאי גרנות"

2 דק' קריאה

שיתוף:

שמי לירון ברזילי (40) ומוניתי לאחרונה למנהלת שרשרת האספקה בקבוצת גרנות, תחתה פועלת חברת "חקלאי גרנות", המתמחה בשיווק, מכירה והפצה של פירות וירקות לרשתות המזון.

אני חברת קיבוץ ברקאי (מקיבוצי גרנות), נשואה + 3 ילדים. בתפקידי הקודם שימשתי כמנהלת צוות אספקות וכמנהלת ביקושים וייבוא וייצוא של חברת "קימברלי קלארק ישראל".

בשירותי הצבאי שירתי כמ"כית טירונים וסיימתי כמ"פית טירונים, תפקיד שכלל ניהול כ-230 חיילים + 30 אנשי צוות.

ההתמודדות עם אוכלוסייה מרקע סוציו-אקונומי נמוך, המיועדים לתפקידים תומכי לחימה, ומורכבות הטיפול עם בעיות בבית ובעיות התנהגות, תרמו רבות לעיצוב אישיותי האישית והמקצועית.

מחוברת לטבע

נולדתי וגדלתי בחיפה ומאז שאני זוכרת את עצמי הייתי תמיד מחוברת לטבע. מעולם לא ראיתי את עצמי מקימה משפחה ומגדלת ילדים בעיר, וכפי שאני תמיד – השגתי את המטרה. התחתנתי עם בן קיבוץ ברקאי וכאן אנחנו מגדלים את שלושת ילדינו. בשעות הפנאי שלי אני אוהבת לטייל עם משפחתי בחיק הטבע, ים ומסלולים.

בקיבוץ, גם כשהוא מופרט, החקלאות היא חלק משמעותי בחיים וגם משפחתנו עוסקת בענף זה שנים רבות. אביו של בעלי שימש כמנהל גד"ש – בהם חיטה, תירס, אבטיחים, כותנה.

לירון ברזילי חקלאי גרנות

אח של בעלי עובד בחקלאות בגואטאמלה בתחום המים מזה מספר שנים ובעלי מגדל עופות בקורניש, חברה בת של אמבר מקבוצת גרנות.

הכניסה לגרנות מרגישה לי טבעית לאור החיבור לחקלאות הפועלת באזור, ואין ספק שאני לומדת מדי יום על המורכבויות איתן מתמודדים החקלאים באופן יומיומי.

קימברלי קלארק

בעברי המקצועי ניהלתי את תכנון שלושת המפעלים של קימברלי קלארק – מוצרי הנייר והחיתולים בארץ; ידע רב העוזר לי להכניס שיטות תכנון ומדידה שיאפשרו לבתי האריזה של גרנות לעבוד בצורה מיטבית על מנת לאפשר להביא תמורה טובה למגדלים וללקוחות שלנו מבחינת איכות ואספקה.

בקימברלי ניהלתי את תחום הייבוא/ייצוא של החברה בארץ; ייבוא וייצוא של כ- 5000 מכולות בשנה. בגרנות העבודה תהיה גם מול עמילי המכס וחברות הספנות וניהול מכרזים שנתיים. אקח אחריות על הייצוא של המכולות, תכנון האריזה עבור הלקוחות בחו"ל ועוד.

תחום הלוגיסטיקה

תחום הלוגיסטיקה הינו תחום מורכב מאוד בחקלאות ויכולת השליטה במיקסום ההובלות, הן עבורנו והן עבור המובילים שלנו, הינה גורם משמעותי לחיסכון בעלויות ויעילות תפעולית, ועל כך אני שוקדת בימים אלו.

מטרתי העיקרית היא לבנות שרשרת אספקה איתנה שתוכל לתת את השירות הטוב ביותר עבור כלל החברות של צומח גרנות, הן מבחינה תפעולית והן מבחינה לוגיסטית.

בכוונתנו לקיים שיתופי פעולה עתידיים עם חברות נוספות בקבוצה על מנת להגיע לכל לקוח עם המוצרים הטובים ביותר והטריים ביותר ישירות מחקלאי גרנות".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*תמונה ראשית: מאיר יפרח, מזכיר ארגון מגדלי ירקות כל יום אני נדהם מחדש מהרעיונות ההזויים של המשרד. הבעיה היא לא שינוי שם כזה או אחר, הבעיה היא מה עושים עם משרד שאיבד את דרכו
הנהלת האגודה אישרה את מינויו של טל יפת (44), מקיבוץ רגבים לתפקיד מנכ"ל "החקלאית".  טל נכנס לתפקידו באופן רשמי ב-17 במרץ. בתפקידו האחרון ניהל טל את הפעילות העסקית של המושב השיתופי מי עמי. בחזקתו
< 1 דק' קריאה
משרד החקלאות יגיש בימים הקרובים הצעת מחליטים לאישור הממשלה לגיבוש תכנית לאומית לביטחון מזון שתכלול גיבוש יעדים לאספקת המזון לכלל האוכלוסייה שר החקלאות, ח"כ אבי דיכטר: "מדובר במהלך חסר תקדים, אנחנו, במשרד החקלאות, מובילים תהליך
< 1 דק' קריאה
הגברת גליה: " אז הם נכנסו למקלטים, התעצבנו ממה שראו, פנו אליך בטענות ואז הנושא היה צף. כשנגמר הבלגן הביטחוני הנושא שוב נעלם מתחת לשטיח – אין לאנשים זמן, אין להם כוח, כן ביום
ב-7.10 יצאה יעל ופתחה את כל המקלטים במושב נהלל, בדקה מה מצבם והובילה לטיפול, שיהיו כשירים ומוכנים במידה ויהיה צורך לשהות בהם * יעל אלון שפירא היא ד"ר לרפואה סינית ונציגת "מעברים בעמק" בנהלל,
9 דק' קריאה
הזמרת שולה חן, ילידת נהלל, הופתעה לגלות שהשיר שלה "בוא הביתה" מופץ כמביע תחינה לשחרור החטופים מעזה * בראיון לעדינה בר-אל היא מעלה זיכרונות מילדותה ונעוריה בנהלל ומן השירות בלהקת הנח"ל ומספרת על הקריירה
9 דק' קריאה

הרשמו לניוזלטר

השאירו את הפרטים והישארו מעודכנים!

דילוג לתוכן