יבול שיא
הרפת והחלב
shutterstock 612566915

מנהלי מחוזות חדשים במשרד החקלאות

2 דק' קריאה

שיתוף:

ההנהגה היוצאת של משרד החקלאות ופיתוח הכפר בראשות עודד פורר ונעמה קאופמן-פס, נמנעה תקופה ארוכה מלקיים סדרה של מכרזים לאיוש תפקידים שונים במשרד הממשלתי.

עם כניסתם למשרד החקלאות של השר אבי דיכטר ומנכ"ל המשרד אורן לביא, החל שלב של קיום מכרזים לתפקידים שונים. מבדיקה שנערכה במשרד החקלאות התברר ששבעים עובדים ממתינים זה יותר משנה לשדרוג מעמדם המקצועי.

המנכ"ל החדש ביקש בשלב ראשון רשימה מצומצמת של עובדים שחייבים לעבור לאלתר מכרזים, אחרי שהתברר שתפקידים מרכזיים רבים במשרד מאוישים על ידי ממלאי מקום בלבד.

ועדת מכרזים בראשות מנהלת מחוז במשרד הפנים בחרה בפארוק דאבור מבית ג'אן לתפקיד מנהל מחוז הצפון במשרד החקלאות.

במכרז אחר נבחר שגיא גולי, מהקיבוץ הדתי שומריה, לתפקיד מנהל מחוז נגב/דרום. ההנהגה החדשה במשרד הופתעה שמנכ"לית משרד החקלאות היוצאת מינתה עובד בכיר שמתגורר בצפון המדינה, סלמאן אלשיך משפרעם, לממלא מקום מנהל מחוז בדרום הארץ – האיש היה ראוי לתפקידו אולם הוא נאלץ לשהות שעות בדרכים כדי להגיע למקום עבודתו – במקום לבחור עובד שמתגורר בנגב.

יומיים אחרי ליל הסדר יתקיים מכרז לבחירת מנמ"ר – מנהל מערכות מידע במשרה קבועה. אחר-כך צפוי להתקיים מכרז לתפקיד מנהל השירותים להגנת הצומח ולביקורת. כעת משמשת שלומית ציוני כממלאת מקום מנהל השירותים להגנת הצומח.

בהנהלת משרד החקלאות יקימו בקרוב מאד ועדת איתור לבחירת ראש מינהל המחקר החקלאי. 15 חודשים אין מנהל קבוע לראש מינהל המחקר החקלאי, אחרי פרישתו לגימלאות של פרופסור אלי פיינרמן ואחרי שאחריו מונו בזה אחר זה שני ממלאי מקום, בלא שהוקמה ועדת איתור לתפקיד הזה.

מנכ"ל משרד החקלאות, אורן לביא האריך ב-15 במרץ את כהונתו של ד"ר שמואל אסולין, מנהל היחידה לקשרי חוץ בוולקני, כממלא מקום ראש מינהל המחקר החקלאי, לתקופה של שלושה חודשים. במהלך התקופה הזו תוקם ועדת איתור ומועמדים שיראו עצמם ראויים לתפקיד יוכלו להגיש את מועמדותם.

ממקור מהימן במשרד החקלאות נודע לנו כי הנהלת המשרד שכרה חברת ייעוץ ארגוני שתבחן דרך חדשה לניהול יחידת הפיצ"וח – פיקוח על צומח וחי במשרד החקלאות. היחידה מתנהלת מתחילת השנה ללא מנהל אחרי שהמנהל הקודם, רואי קליגר, מצא את מותו בתאונה טרגית. משרד החקלאות מבקש לשנות את המבנה הקיים של היחידה ולמנות בעלי תפקידים לעמדות ניהול ביחידה.

אחרי חג הפסח צפויים להתקיים עוד מספר מכרזים במטרה לאייש בהקדם תפקידים בכירים שכרגע מנוהלים על ידי ממלאי מקום, שלא עברו מכרז רשמי מסודר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניהול משק החשמל בקיבוצים הפך למורכב במיוחד והוא כולל אחריות על רכישת חשמל ומכירתו, גביית תשלומים, תחזוקת תשתיות והיכרות עם הרגולציה המשתנה  * חברת משקי רם, שפועלת בכ-40 קיבוצים, מתמחה בכך ותוכל ולחסוך לכם
3 דק' קריאה
הצלם הבינלאומי נפתלי הילגר מגן-נר שבגלבוע נוסע ברחבי העולם, מגלה תרבויות לא ידועות ומצלם נופים ואנשים * בתמונותיו ניכרים סקרנות, רגישות והקשר האנושי שהוא ניחן בהם * מאז ה-7 באוקטובר הוא מקדיש חלק מזמנו
9 דק' קריאה
על הגדות פסח בהתיישבות העובדת  סדר הפסח הוא הטקס הביתי-משפחתי החשוב ביותר בשנה. לאורך ההיסטוריה קיימו אותו בארץ ובגולה, גם בתנאים קשים ובלתי אפשריים כמעט. העיסוק המרכזי הוא קריאה בהגדה של פסח. במאות השלוש-עשרה
3 דק' קריאה

הרשמו לניוזלטר

השאירו את הפרטים והישארו מעודכנים!

דילוג לתוכן