יבול שיא
הרפת והחלב
עמיעד מערכות מים

עמיעד מערכות מים: מערכת הסינון החדשה – ספין קלין נובה (Spin Klin™ Nova)

2 דק' קריאה

שיתוף:

עמיעד מערכות מים (AIM:AFS), יצרנית עולמית מובילה של מערכות סינון וטיפול במים, הודיעה על השקתה של מערכת סינון דיסקיות חדשנית; ספין קלין נובה. המוצר החדש מתאפיין במספר פרמטרים המאפשרים ביצועי סינון משופרים, התאמה מירבית לצרכי לקוח משתנים ושמירה על חוויית משתמש יעילה ופשוטה.

מערכת הסינון החדשה של עמיעד המהווה את התוספת האחרונה לסדרת מסנני הדיסקיות "ספין קלין", מציעה לחקלאי בשטח יעילות סינון משופרת המתבטאת בעד 80% פחות הפסדי עומד, קיבולת לכלוך גבוהה פי שניים, וספיקות גבוהות בעד 40% לשדרת סינון, כל זאת תוך שמירה על שטח התקנה קטן בהשוואה למסנני דיסקיות אחרים.

בנוסף, הושם דגש בתכנון המערכת על מנת לאפשר גמישות והתאמת התצורה במקרה ודרישות הלקוח בשטח ישתנו.

כתוצאה, ניתנת מערכת הסינון לשדרוג פשוט, ומאפשרת שילוש שטח הסינון ללא צורך בהחלפת גוף המסנן עצמו.

בנוסף, המערכת מצוידת בפתחי כניסה ויציאה גמישים הניתנים להתאמה למגוון רחב של תצורות צנרת בשטח.

לבסוף, משלים מסנן הספין קלין נובה את חווית המשתמש באמצעות מגוון שיפורים, כמו הטבעה של הוראות תחזוקה על גבי גוף המסנן עצמו וכלי תחזוקה אוניברסלי המגיע עם כל מסנן.

 

nova plus trio
nova plus trio

 

כביטוי נוסף לחדשנות, ציידה עמיעד את מערכות הסינון החדשות בגרסה המתקדמת ביותר של בקרת הסינון החכמה מתוצרתה: ADI-X.

בקר מתקדם זה מאפשר לחקלאי צעד נוסף קדימה בעולם הקישוריות בזמן אמת ומציע חיבור לנתוני המסנן דרך רשת האינטרנט, ושליטה במאפייני הסינון מכל מקום ובכל זמן, ללא תלות במיקומו של המפעיל.

בקר ADI-X, המאפשר גישה למסנן באמצעות אפליקציות ייעודיות לכל טלפון חכם, טאבלט או מחשב, שודרג בכדי לאפשר שליטה והפעלה של עד 12 גופי סינון (בהשוואה לשניים בבקר ADI-P).

דורי יבזורי, מנכ"ל עמיעד, מציין: "ההשקה של מערכת הספין קלין נובה מוכיחה שוב כי עמיעד היא אכן המומחית בסינון.

המערכת החדשה, המבוססת על עשורים של ידע וניסיון מצטבר של מהנדסי עמיעד ולקוחותיה, מציגה רמה אחרת של חדשנות לשוק, ולמעשה מגדירה סינון מחדש באמצעות שימוש במיטב הטכנולוגיות המאפשרות ביצועים, קישוריות והתאמה לצרכי לקוח משתנים באיכות שלא נראתה.

יש לנו ביטחון רב כי מערכת זו תהפוך לסטנדרט החדש במערכות סינון להשקיה, כבר בעתיד הקרוב".

מערכת הסינון מוגנת הפטנט ספין קלין נובה תהיה זמינה למכירה בישראל החל מחודש מרץ 2021, ומוצעת בשש תצורות לעמידה בספיקות של 50-330 מק"ש.

עמיעד מערכות מים

עמיעד מערכות מים היא מובילה עולמית בתחום טיפול מים ופתרונות סינון אוטומטיים בשווקי ההשקיה והתעשייה ומספקת מוצרים כמרכיבים מרכזיים במערכות סינון וטיפול במים, כגון השקיה, הגנה על ממברנות, מי שפכים, מי שתייה, מערכות קירור וסינון מי-ים.

החברה פועלת ממשרדיה הראשיים ומרכז המחקר והפיתוח בישראל וכן באמצעות מספר חברות בת ומרכזי ייצור בינלאומיים.

נגישותה העולמית מאפשרת לחברה לספק תמיכה טכנית ושירותים מקצועיים ומקיפים ללקוחותיה הפזורים ביותר משונים מדינות ברחבי העולם.

פימי, קרן ההשקעות הפרטית הגדולה בישראל,  מחזיקה במניות הרוב בחברה, עם 39.5% אחזקות מסך המניות הזמינות.

למידע נוסף ולפרטים על מוצרי החברה, בקרו באתר https://amiad.com.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניהול משק החשמל בקיבוצים הפך למורכב במיוחד והוא כולל אחריות על רכישת חשמל ומכירתו, גביית תשלומים, תחזוקת תשתיות והיכרות עם הרגולציה המשתנה  * חברת משקי רם, שפועלת בכ-40 קיבוצים, מתמחה בכך ותוכל ולחסוך לכם
3 דק' קריאה
הצלם הבינלאומי נפתלי הילגר מגן-נר שבגלבוע נוסע ברחבי העולם, מגלה תרבויות לא ידועות ומצלם נופים ואנשים * בתמונותיו ניכרים סקרנות, רגישות והקשר האנושי שהוא ניחן בהם * מאז ה-7 באוקטובר הוא מקדיש חלק מזמנו
9 דק' קריאה
על הגדות פסח בהתיישבות העובדת  סדר הפסח הוא הטקס הביתי-משפחתי החשוב ביותר בשנה. לאורך ההיסטוריה קיימו אותו בארץ ובגולה, גם בתנאים קשים ובלתי אפשריים כמעט. העיסוק המרכזי הוא קריאה בהגדה של פסח. במאות השלוש-עשרה
3 דק' קריאה

הרשמו לניוזלטר

השאירו את הפרטים והישארו מעודכנים!

דילוג לתוכן