יבול שיא
הרפת והחלב
דר נירית ברנשטיין 1

פרס בין לאומי יוקרתי לבכירה בוולקני

< 1 דק' קריאה

שיתוף:

האגודה האמריקנית לאגרונומיה החליטה להעניק את פרס האגרונומיה הבין לאומי לד"ר נירית ברנשטיין, מבכירי החוקרים במינהל המחקר החקלאי.

בהודעה רשמית של האגודה נאמר: "הפרס יוענק על תרומה יוצאת דופן ומובילוּת בעולם בתחום האגרונומיה. עבור חזון, מחקר חלוצי ופריצות דרך מחקריות בתחום מדעי הצמח של הקנאביס, שמקדמים את תעשיית הקנאביס בעולם".

האגודה האמריקנית קבעה כי נירית היא מדענית ברמה הבין לאומית בתחום הזנה מינרלית של צמחים, עמידות צמחים לעקת מלח והשקיה במים שוליים.

ד"ר נירית ברנשטיין פרסמה יותר מ-110 מאמרים מדעיים מבוקרים והיא עורכת של העיתונים המדעיים Frontiers in Plant ו-Journal of Cannabis Research.

האגודה האמריקנית ציינה בהודעתה כי נירית ברנשטיין מציגה מנהיגות ברמה הלאומית והבין לאומית ומכהנת בתפקידי מפתח כחברה ויושבת ראש של שמונה ועדות במספר גופים בין לאומיים.

ברנשטיין נבחרה לכהן בשני תפקידים מאד מרכזיים בשתי אגודות מדעיות מרכזיות בארצות הברית. ראוי לציין שאלה תפקידים שלא ממנים אליהם חוקרים שהם לא אמריקניים, ולכן, המיוחדות של הבחירה במדענית הישראלית מצביעה על בולטות ומובילות יוצאת דופן בעולם האקדמיה והתעשייה.

הפרס יוענק לד"ר נירית ברנשטיין בכנס השנתי של האגודה האמריקנית ב-8 בנובמבר בבולטימור, מרילנד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניהול משק החשמל בקיבוצים הפך למורכב במיוחד והוא כולל אחריות על רכישת חשמל ומכירתו, גביית תשלומים, תחזוקת תשתיות והיכרות עם הרגולציה המשתנה  * חברת משקי רם, שפועלת בכ-40 קיבוצים, מתמחה בכך ותוכל ולחסוך לכם
3 דק' קריאה
הצלם הבינלאומי נפתלי הילגר מגן-נר שבגלבוע נוסע ברחבי העולם, מגלה תרבויות לא ידועות ומצלם נופים ואנשים * בתמונותיו ניכרים סקרנות, רגישות והקשר האנושי שהוא ניחן בהם * מאז ה-7 באוקטובר הוא מקדיש חלק מזמנו
9 דק' קריאה
על הגדות פסח בהתיישבות העובדת  סדר הפסח הוא הטקס הביתי-משפחתי החשוב ביותר בשנה. לאורך ההיסטוריה קיימו אותו בארץ ובגולה, גם בתנאים קשים ובלתי אפשריים כמעט. העיסוק המרכזי הוא קריאה בהגדה של פסח. במאות השלוש-עשרה
3 דק' קריאה

הרשמו לניוזלטר

השאירו את הפרטים והישארו מעודכנים!

דילוג לתוכן