יבול שיא
הרפת והחלב
גלריה חקלאית מספר

אושרו ההנחיות לפתיחת הצימרים

2 דק' קריאה

שיתוף:

הנחיות לפתיחת צימרים: יכולים להתחיל לפעול בהתאם להנחיות שגובשו על ידי משרדי התיירות והבריאות

משרד התיירות פירסם את ההנחיות שגיבש ושאושרו על ידי משרד הבריאות לפתיחת הצימרים לאירוח הציבור. בתיאום בין גורמי המקצוע במשרדי התיירות והבריאות, הוסכם כי צימרים יהיו רשאים לחזור לפעילות בתנאים הבאים:

המתחם יכלול עד 10 יחידות אירוח, צמודות קרקע בנות קומה אחת (אפשר גלריה פנימית בחלל היחידה), והן בלבד תשמשנה לאירוח. שימוש ביחידות בקומה שניה יתאפשר רק במקרים בהם קיימת כניסה ייעודית ונפרדת לכל אחת מיחידות האירוח שאינן צמודות קרקע.

פתחי הכניסה ליחידות האירוח מופרדים זה מזה במרחק של לפחות 2 מטרים, היחידות כוללות חדר שינה אחד או יותר, שירותים, חדר רחצה ומטבחון ויכולות לתפקד באופן אוטונומי, ללא תלות בשטחי ציבור נוספים. כמו כן, הכניסה ליחידות האירוח היא ישירה מהחוץ ואינה דרך מסדרון מקורה הסגור מכל צדדיו או דרך אולם לובי ראשי.

על מנהלי הצימרים להכין אותם לחזרה לפעילות, ובין היתר, לבצע ניקיון יסודי וחיטוי מיוחד עם אקונומיקה או אלכוהול לשטחים הציבוריים וליחידות האירוח עצמן, כולל משטחים, מפסקי חשמל, ידיות של דלתות, ארונות וחפצים אחרים. לאחר הניקיון יחידות האירוח והשטחים הציבורים יאווררו. כמו כן, יוצבו חומרי חיטוי ושילוט בכניסה הראשית למתקן האירוח, בדלפק הקבלה, בכניסה לכל יח' אירוח ובמקומות מרכזים נוספים.

יוצבו מחיצות פרספקס על דלפק הקבלה ובכל נקודות מפגש קבוע בין צוות העובדים לבין האורחים, כדי למנוע מגע ישיר. צוות העובדים הקבוע יעבור מדי יום בדיקה יומית של חום הגוף ויחתום על הצהרת בריאות. בזמן העבודה: צוות העובדים יעטה מסכות וילבש כפפות חד פעמיות שיוחלפו כל 4 שעות.

צוות העובדים יצמצם עד כמה שניתן את זמן המגע פנים אל פנים עם האורחים וישמור במידת האפשר על מרחק של שני מטרים בינם לבין עצמם ובינם לבין האורחים. הצוות לא יקיים ארוחות משותפות או ישיבות צוות. צוותים קבועים יעבדו באותה משמרת. תיאסר הפעלת מתקני מים המצויים במתחם הציבורי, ובכלל זה בריכות, מתקני ספא, ג'קוזי, קולרים פינות קפה וכל מתקן מים אחר. אין חובה לבדוק חום של האורחים, אך כל האורחים יידרשו למלא ולחתום על הצהרת בריאות בזמן הקליטה במלון ומידי יום במשך זמן השהייה.

הנחיות לפתיחת צימרים: את ההנחיות המלאות ניתן לקרוא באתר משרד התיירות.

מדריך לגידול גן ירק וצמחי תבלין בבית

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניהול משק החשמל בקיבוצים הפך למורכב במיוחד והוא כולל אחריות על רכישת חשמל ומכירתו, גביית תשלומים, תחזוקת תשתיות והיכרות עם הרגולציה המשתנה  * חברת משקי רם, שפועלת בכ-40 קיבוצים, מתמחה בכך ותוכל ולחסוך לכם
3 דק' קריאה
הצלם הבינלאומי נפתלי הילגר מגן-נר שבגלבוע נוסע ברחבי העולם, מגלה תרבויות לא ידועות ומצלם נופים ואנשים * בתמונותיו ניכרים סקרנות, רגישות והקשר האנושי שהוא ניחן בהם * מאז ה-7 באוקטובר הוא מקדיש חלק מזמנו
9 דק' קריאה
על הגדות פסח בהתיישבות העובדת  סדר הפסח הוא הטקס הביתי-משפחתי החשוב ביותר בשנה. לאורך ההיסטוריה קיימו אותו בארץ ובגולה, גם בתנאים קשים ובלתי אפשריים כמעט. העיסוק המרכזי הוא קריאה בהגדה של פסח. במאות השלוש-עשרה
3 דק' קריאה

הרשמו לניוזלטר

השאירו את הפרטים והישארו מעודכנים!

דילוג לתוכן