יבול שיא
הרפת והחלב
ביום הפתוח של אוריגין זרעים

המוצרים החדשים של "אוריג'ין זרעים"

4 דק' קריאה

שיתוף:

חברת "אוריג'ין זרעים" הציגה ביום הפתוח המסורתי של החברה, במושב בני דרור, ארבעה מוצרים חדשים ופורצי דרך, המעניקים יתרונות לחקלאים, למשווקים וכמובן לצרכנים

כ-300 חקלאים, אגרונומים, משווקים ועמיתים מהארץ ומרחבי העולם, השתתפו ביום הפתוח המסורתי של חברת "אוריג'ין זרעים", חברת הזרעים הישראלית הוותיקה, שבבעלות ד"ר אייל ורדי וקרן פורטיסימו. היום הפתוח התקיים בשבוע שעבר במושב בני דרור – אירוע שכבר הפך למסורת ומתקיים מזה עשר שנים ברציפות.

כמידי שנה ערכה אוריג'ין במהלך היום הפתוח סיורים בתחנת המחקר והפיתוח, בה הציגה מוצרים חדשים שפיתחה במהלך השנים האחרונות, כמו גם מוצרים וותיקים ומוכרים של 'אוריג'ין זרעים', שזכו להצלחה ארצית ועולמית.

אופיר אלסר, סמנכ"ל שיווק ומכירות ב"אוריג'ין זרעים', מסר כי: "ביום הפתוח אנחנו מארחים את החקלאים מישראל, אורחים מחו"ל, לקוחות שלנו, נציגי רשתות שיווק, מגדלים, עמיתים, ספקים ועוד.

"השנה התמקדנו בהצגת ארבעה מוצרים חדשים, שמהווים את הערך המוסף לכל שרשרת הערך – החל מהמגדל, דרך הקמעונאי ברשת וכלה בצרכן הסופי. במהלך האירוע התמקדנו בארבעה מוצרים חדשים, זן אבטיח חדש ושלושה מלונים חדשים עם חיי מדף ארוכים.

 

מלון צהוב מזן Imoji – טעים במיוחד, עם חיי מדף של מעל 30 יום

 

 

 

 

 

 

 

* "המוצר החדש הראשון הוא מלון מזן Imoji מלון בצבע צהוב, חלק ועגול, מטיפוס 'יילו-קנארי' (Yellow Canary). מה שמיוחד בזן החדש הוא שיש בו מתיקות וארומה מאוד מאוד ייחודיים. הזן מצטיין בחיי מדף ארוכים במיוחד, כאשר המונח חיי מדף ארוכים גם בא לידי ביטוי, בכך שהחקלאי לא חייב לאסוף את כל המלונים בפיק אחד, אלא הוא יכול לבצע אסיף בהדרגה, לפי קצב השיווק.

Joya – להבדיל מאבטיח אישי, שמשקלו הממוצע 1-2 ק"ג, שלא תפש בארץ, כאן אנחנו מקבלים אבטיח שקל להכניס אותו למקרר, קל לסחוב אותו מהמרכול לבית ולא פחות חשוב, אנחנו מקטינים את כמות האוכל שנזרק ללא שימוש

"בנוסף, גם רשת השיווק יכולה לשמור את המלונים ברשת, בתנאי הצללה ואילו הצרכן יכול לשמור את המלון לפחות 10 ימים נוספים במקרר! מדובר בזן שמגדלים אותו בברזיל ושולחים אותו באוניה לספרד, לשיווק באירופה – הוא יכול להחזיק מעל חודש ימים, כשהוא עדיין שומר על הטעם הייחודי שלו.

 

מלון עם קליפה ירוקה מזן Mimo – מלון עם מרקם קרנצ'י על גבול הקריספי

 

 

 

 

 

 

 

* "המוצר החדש השני הוא מלון מזן Mimo זן מלון מטיפוס PieL De Sapo (בספרדית: 'עור של צפרדע'). מדובר במלון בעל קליפה בצבע ירוק עם רישות קל. בפנים מרקם הפרי כתום ומה שמיוחד בזן ה-Mimo הוא הטעם והקרנצ'יות שלו. בניגוד למלונים המוכרים בארץ, מטיפוסי גליה ואננס, מדובר במלון עם מרקם קרנצ'י על גבול הקריספי, כאשר חיי המדף שלו ארוכים כמו של זן ה-Imoji ואפילו יותר.

 

מלון Justin – נותן מתיקות גם בטמפרטורות גבוהה ותנאי סביבה חמים במיוחד

 

 

 

 

 

 

 

* "המוצר החדש השלישי הוא מלון מזן Justin זן מלון מטיפוס Justin עם חיי מדף ארוכים, עם הטעם והארומה המוכרים של הגליה. להבדיל מהגליה, שציפתה בצבע קרם, כאן מדובר בציפה כתומה. הייחוד של זן ה-Justin, מעבר לחיי המדף הארוכים שלו, שהוא נותן מתיקות גם בטמפרטורות גבוהה ותנאי סביבה חמים, האופייניים לישראל, מה שהופך מתאים במיוחד לגידול במקומות חמים במיוחד כמו נאות הכיכר, רמת נגב והערבה.

 

אבטיח מזן La Joya – אבטיח שלם בגודל של חצי אבטיח גדול

 

 

 

 

 

 

 

 

* "המוצר החדש הרביעי הוא אבטיח מזן La Joya מדובר באבטיח סידלס מידי (גודל בינוני), שמשקלו הממוצע הוא 6-8 ק"ג, מה שיאפשר לנו הצרכנים לרכוש אבטיח שלם בגודל של חצי אבטיח גדול, עם איכות מאוד גבוהה של טעם, צבע ומרקם. להבדיל מאבטיח אישי, שמשקלו הממוצע 1-2 ק"ג, שלא תפש בארץ, כאן אנחנו מקבלים אבטיח שקל להכניס אותו למקרר, קל לסחוב אותו מהמרכול לבית ולא פחות חשוב, אנחנו מקטינים את כמות האוכל שנזרק ללא שימוש.

"יתרון חשוב של אבטיח La Joya הוא שהוא מתאים לגידול גם בקיץ בבתי רשת, מה שיאריך את תקופת השיווק ויאפשר צריכת אבטיחים גם בתקופות שאינן בעונה הקלאסית. בעיקרון, אבטיחי La Joya שישתלו עכשיו ישווקו לצרכנים באוקטובר."

 

ביום הפתוח של אוריג'ין זרעים – מפגש של אנשי מקצוע בתחום וכמובן עושים עסקים

 

 

 

 

 

 

 

אוריג'ין ברשתות המובילות

"את כל ארבעת המוצרים החדשים של 'אוריג'ין זרעים'," מציין אופיר אלסר, "ניתן למצוא ברשתות השיווק המובילות. אגב, יש רשת שיווק מובילה בישראל שמוכרת אונליין, בה ניתן למצוא אך ורק אבטיחים מזן La Joya.

אוריג’ין נוסדה על ידי ד"ר אייל ורדי בשנת 2004 כחברת סטארט אפ קטנה לפיתוח זני פירות וירקות חדשים – ונחשבת כיום לחברה מובילה וחדשנית בשוק הזרעים העולמי, המשווקת זרעים וזנים איכותיים בלמעלה מ-25 מדינות ברחבי העולם (בדגש על יבשת אמריקה, אירופה ומדינות המזרח התיכון). 80% מזרעי החברה מיועדים לייצוא ו-20% משווקים לחקלאים בישראל.

ביום הפתוח הציגה 'אוריג'ין זרעים', אחת משלושת חברות הזרעים המובילות בתחום הדלועים, מגוון רחב של זני אבטיח ומלון, דלעות מסוגים שונים ומיוחדים, דלוריות בעלות ערכים תזונתיים ייחודיים וקישואים. השנה נכנסה החברה גם לשוק זרעי ירקות: בזני פלפל ודי בהצלחה.

כן הוצגו ביום הפתוח המוצרים הוותיקים והמוכרים של "אוריג'ין זרעים", כמו: אבטיח מקסימה, אבטיח טלקה, אבטיח סוואנה, אבטיח הרי אדום, מלון גלורי, דלעת ערמונים ומלפפון לילה.

מחלת צהבון הגזר בגידול סוככיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*תמונה ראשית: מאיר יפרח, מזכיר ארגון מגדלי ירקות כל יום אני נדהם מחדש מהרעיונות ההזויים של המשרד. הבעיה היא לא שינוי שם כזה או אחר, הבעיה היא מה עושים עם משרד שאיבד את דרכו
הנהלת האגודה אישרה את מינויו של טל יפת (44), מקיבוץ רגבים לתפקיד מנכ"ל "החקלאית".  טל נכנס לתפקידו באופן רשמי ב-17 במרץ. בתפקידו האחרון ניהל טל את הפעילות העסקית של המושב השיתופי מי עמי. בחזקתו
< 1 דק' קריאה
משרד החקלאות יגיש בימים הקרובים הצעת מחליטים לאישור הממשלה לגיבוש תכנית לאומית לביטחון מזון שתכלול גיבוש יעדים לאספקת המזון לכלל האוכלוסייה שר החקלאות, ח"כ אבי דיכטר: "מדובר במהלך חסר תקדים, אנחנו, במשרד החקלאות, מובילים תהליך
< 1 דק' קריאה
הגברת גליה: " אז הם נכנסו למקלטים, התעצבנו ממה שראו, פנו אליך בטענות ואז הנושא היה צף. כשנגמר הבלגן הביטחוני הנושא שוב נעלם מתחת לשטיח – אין לאנשים זמן, אין להם כוח, כן ביום
ב-7.10 יצאה יעל ופתחה את כל המקלטים במושב נהלל, בדקה מה מצבם והובילה לטיפול, שיהיו כשירים ומוכנים במידה ויהיה צורך לשהות בהם * יעל אלון שפירא היא ד"ר לרפואה סינית ונציגת "מעברים בעמק" בנהלל,
9 דק' קריאה
הזמרת שולה חן, ילידת נהלל, הופתעה לגלות שהשיר שלה "בוא הביתה" מופץ כמביע תחינה לשחרור החטופים מעזה * בראיון לעדינה בר-אל היא מעלה זיכרונות מילדותה ונעוריה בנהלל ומן השירות בלהקת הנח"ל ומספרת על הקריירה
9 דק' קריאה

הרשמו לניוזלטר

השאירו את הפרטים והישארו מעודכנים!

דילוג לתוכן