יבול שיא
הרפת והחלב
הפנינג חיסונים במועצה אזורית מטה יהודה בשיתוף מדא

הפנינג חיסונים במועצה אזורית מטה יהודה בשיתוף מד"א ומשרד הבריאות

2 דק' קריאה

שיתוף:

בני נוער במטה יהודה לקחו אחריות והגיעו להתחסן בהפנינג של מטה יהודה בשיתוף מד"א.

ביום שני 5.7.21 התקיים הפנינג ענק של המועצה האזורית מטה יהודה שהזמינה בני נוער מגיל 12 עד 16 להפנינג חיסונים מלא בהפתעות.

ההפנינג התקיים באולם הספורט "הרטוב" צרעה. מועצה אזורית מטה יהודה בשיתוף משרד הבריאות, מגן דוד אדום וכלל קופות החולים בארץ הקימה מתחם חיסונים ענק הכלל בתוכו אטרקציות חווייתיות עבור בני נוער, ביניהם: דיג'יי, מתחמי ישיבה אלטרנטיביים ודוכני אוכל.

הפנינג חיסונים בשיתוף מד"א

הפנינג חיסונים בשיתוף מד"א יועד למתחסנים בפעם הראשונה מכל קופות החולים, לכן לא היה צורך בזימון תור מראש. הנערים והנערות הגיעו עם אישור הורים, תעודת זהות של הורה וכרטיס קופת חולים ונרשמו לאירוע בקישור שפורסם לפני שהאירוע החל.

אבל מלבד חיסונים שנועדו לצמצם את תחלואת הקורונה באזור מטה יהודה ובכלל, היו באירוע עמדות אוכל טעימות במיוחד, מוזיקה טובה ועוד הפתעות כיפיות עבור בני נוער שחגגו את תחילת חופשת הקיץ.

החגיגה והחיסונים התקיימו במדשאה ביד חריף כאשר כלל הפרטים והפעילות תואמה עם צוות אחים ואחיות של מד"א ועם הגורמים הרלוונטיים.

מכיוון שעיקר האירוע מטרתו היה לחסן בני נוער, התנתה המועצה את ההשתתפות בכך שכל מי שיעשה חיסון יקבל קופון שרק באמצעותו יוכל לקבל ממטעמי הדוכנים.

אז מה היה שם מלבד חיסונים?

במתחם החגיגי היו דוכני אוכל שכללו פיצות, פוקאצ'ות ומאפים בטאבון, גלידות, שייקים, כשעל המוזיקה היה אחראי DJ מקצועי, במקום הייתה גם עמדת צילום ומקומות ישיבה נוחים. הנערים וההורים הגיעו למקום עם אוטובוס מסודר שלקח אותם היישר למתחם החיסונים. 

המועצה ומד"א העבירו מסר בארגון האירוע וחשיבותו: "בשל האפשרות כי תיתכן החמרה בהגבלות הקורונה אנו ממליצים להתחסן בכדי להימנע מבידודים נוספים, ביטולי חופשות וכדומה.

לא יהיו חיסונים בארץ אחרי התאריך 09.07.21 לאור מחסור בחיסונים. רק מי שיתחסן עד התאריך הזה ישמר לו חיסון לפעימה השנייה. חשוב לדעת שככל שלא מתחסנים כך גדלים הסיכויים להופעת ווריאנטים חדשים ובכך אנו מסכנים את שאר הציבור. מטרת המועצה ומד"א להגיע ללפחות 500 מתחסנים."

מאות בני נוער התחסנו במבצע

לאחר האירוע נמסר מהמועצה כי מאות בני נוער התחסנו במבצע שהתנהל בהובלת המועצה האזורית ובשיתוף משרד הבריאות, מד"א וקופות החולים. המטרה הייתה ברורה – למשוך בני נוער להתחסן כנגד נגיף הקורונה, בהמשך ישיר לקריאתו של רוה"מ נפתלי בנט לחסן נערות ונערים.

ניב ויזל, ראש המועצה סיפר על האירוע: "מטה יהודה הבינה את צורך השעה ופתחנו מתחם חיסונים בכדי למנוע את שרשרת ההידבקות. אני שמח שנוער מטה יהודה לקחו אחריות במאבק המשותף של כולנו בקורונה."

בני הנוער הגיעו למתחם באוטובוסים צהובים שהמועצה ארגנה. הפנינג החיסונים נחל הצלחה מסחררת ורשם אמש למעלה מ-300 בני נוער שהתחסנו.

הפנינג חיסונים בשיתוף מד"א | צילום: אלמוג סורין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניהול משק החשמל בקיבוצים הפך למורכב במיוחד והוא כולל אחריות על רכישת חשמל ומכירתו, גביית תשלומים, תחזוקת תשתיות והיכרות עם הרגולציה המשתנה  * חברת משקי רם, שפועלת בכ-40 קיבוצים, מתמחה בכך ותוכל ולחסוך לכם
3 דק' קריאה
הצלם הבינלאומי נפתלי הילגר מגן-נר שבגלבוע נוסע ברחבי העולם, מגלה תרבויות לא ידועות ומצלם נופים ואנשים * בתמונותיו ניכרים סקרנות, רגישות והקשר האנושי שהוא ניחן בהם * מאז ה-7 באוקטובר הוא מקדיש חלק מזמנו
9 דק' קריאה
על הגדות פסח בהתיישבות העובדת  סדר הפסח הוא הטקס הביתי-משפחתי החשוב ביותר בשנה. לאורך ההיסטוריה קיימו אותו בארץ ובגולה, גם בתנאים קשים ובלתי אפשריים כמעט. העיסוק המרכזי הוא קריאה בהגדה של פסח. במאות השלוש-עשרה
3 דק' קריאה

הרשמו לניוזלטר

השאירו את הפרטים והישארו מעודכנים!

דילוג לתוכן