יבול שיא
הרפת והחלב
רכבי cenntro בתערוכת מוני אקספו 2022 בגני התערוכה בתל אביב

חדש בישראל! הטנדר החשמלי מארה"ב

3 דק' קריאה

שיתוף:

חשיפה ראשונה – רכב משא חשמלי מסחרי, הכוכב הלוגיסטי החדש שלכם, מדגמי 200 LOGISTAR, תוצרת חברת CENNTRO  ארה"ב

חברת יו.די.אס אינטרנשיונל בע"מ, מהיבואניות הגדולות והוותיקות בישראל של כלי רכב חשמליים, מרחיבה את היצע הפתרונות התחבורתיים ללקוחותיה וחושפת, לראשונה בישראל, את ליין כלי הרכב החשמליים המסחריים, מדגמי 200 LOGISTAR, תוצרת חברת CENNTRO ארה"ב. 

הרכב מסווג בקטגוריה 1N, רכב מסחרי במשקל כולל של עד 3.5 טון ודורש רישיון נהיגה מדרגה B. ככל כלי רכב נדרש גם מעבר מבחן רישוי שנתי (טסט), כאשר עלות אגרת הרישוי עומדת על סך של 537 ₪ בלבד!  

ל-200 LOGISTAR החשמלית מנוע עוצמתי בהספק 60 קוו"ט, בטכנולוגיית AC, ללא פחמים וללא טיפול. הרכב מונע באופן קבוע ע"י המנוע האחורי המשודך ישירות לגיר, מבנה חסכוני ובעל נצילות מרבית. המנוע החשמלי בעל נצילות גבוהה ומומנט מידי של 100%, מעניק לרכב תאוצה מרשימה, וכאשר מוסיפים למשוואה את רדיוס הסיבוב הקטן, מקבלים כלי רכב שיודע להתמודד בהצלחה עם כל אתגר, מסוגל לשאת עד 1050 ק"ג בארגז ,ולהתנייד במרחב ביעילות וזריזות. 

דגמי 200 LOGISTAR מגיעים בשלוש גרסאות מרכב שונות, המתאימים לכל צורך: ארגז פתוח (פיק אפ), ארגז סגור, וואן (VAN).  

בתחום הבטיחות והאבזור 200 LOGISTAR מציג מפרט מרשים, הכולל בין היתר 4 בלמי דיסק הידראוליים, מערכת היגוי חשמלית, מערכת מתלים ייחודית בתכנון גרמני, עם בלמי זעזועים אופקיים, מערכת מיזוג אויר מקורית מלאה, לוח מחוונים דיגיטלי מלא, כולל ממשק BT וחיבורי USB, מצלמה לנסיעה לאחור וחיישני חניה, מערכת תאורה היקפית הכוללת תאורת יום מסוג לד, היגוי חשמלי וחלונות חשמליים.

200 LOGISTAR עם מרכב פתוח פיק אפ
200 LOGISTAR עם מרכב פתוח (פיק-אפ)

בשטח, דגמי 200 LOGISTAR מציגים ביצועים שאינם נופלים, ואף מתעלים, על כל רכב מסחרי מקביל המונע במנוע שריפה פנימית. עם מהירות המרבית 100 קמ"ש וטווח נסיעה  ממוצע של כ-180 ק"מ, ניתן לבצע כל משימה בקלות ובמהירות. מקור האנרגיה של הרכב – מערכת מצברים מסוג ליתיום יון, בהספק 42 קוו"ט, המספיק לעמוד בכל המשימות היומיות.   

גורם עיקרי בשיקולי הקניה של רכב עבודה מסוג זה הן עלות הרכישה ועלות ההוצאות השוטפות. יתרון בולט בהפעלת רכב חשמלי מסוג זה הינו החיסכון המשמעותי בהוצאות. כבכל רכב חשמלי, אפשר לשכוח מתחנת הדלק… בנוסף, אין טיפולים כמו ברכב עם מנוע בעירה, אין מערכת קירור, שמן , מסננים, רצועות, רדיאטור וכו'. המנוע החשמלי מחובר בחיבור ישיר לתמסורת מעניק מערכת פשוטה לאחזקה וחסכונית. החיסכון החודשי של עלות הדלק והטיפולים מוערך בכ-3ף000 ₪ לחודש, כ-36,000 (!) ₪ בשנה. לחיסכון הכספי מתווסף ה"בונוס" של נסיעה ברכב ירוק, שקט, ושאינו מזהם את הסביבה.  

חברת יו.די.אס אינטרנשיונל בע"מ פונה עם דגמי 200 LOGISTAR החשמליים למגוון שווקים ונישות, בהן בין השאר עיריות, רשויות מוניציפאליות, חברות הפצה ומשלוחים, בעלי מקצוע שונים, הובלת והפצת מזון, ועוד. בנוסף הרכב מתאים גם לעבודה פנימית בקיבוצים, מושבים, בבתי חולים, מוסדות אקדמיים, חצרות מפעלים גדולים, בסיסי צבא, ובכל סוג עבודה בה נדרשת יכולת הובלת מטען כבד ושני נוסעים, המתנהלת במרחב סגור או אפילו בתוך מבנה. בתנאים אלו מהווים היעדר פליטת הגזים והרעש יתרון משמעותי.

200 LOGISTAR עם מרכב סגור וואן
200 LOGISTAR עם מרכב סגור (וואן)

דגמי 200 LOGISTAR מיוצרים ע"י חברת CENNTRO , היצרנית הגדולה בארה"ב לכלי רכב חשמליים עירוניים מסחריים, המפעלים מייצרים כ-2,000 כלי רכב בחודש, ומשווקים ע"י רשת סוכנויות הפצה בכל העולם. כלי הרכב עומדים בכל דרישות התקן האירופאי ומיובאים לישראל באישור משרד התחבורה.  יו.די.אס אינטרנשיונל בע"מ הינה הנציגה הבלעדית בישראל של CENNTRO.  

אתר חברת יו.די.אס אינטרנשיונל ממוקם בחולון, וכולל אולם תצוגה והדגמה היחיד והגדול מסוגו בארץ, מוסך מרכזי מורשה משרד התחבורה, ומחסן חלפים. לחברה מערך של ניידות שירות בפרישה ארצית, המעניקים שירותי טיפולים ותיקונים ללקוחותיה. לקוחות החברה נהנים מקנייה אצל יבואן ישיר ומהבטחה של שירות מהיר ומקצועי, עם חלקי חילוף מקוריים, לאורך שנים.  

לסיכום, רכב המשא החשמלי המסחרי החדש, מדגמי לוגיסאטר 200, מציע חבילה אטרקטיבית, המשלבת רכישת רכב משא מסחרי בעלות נמוכה יחסית, עם הוצאות שוטפות נמוכות ביותר, והנאה מכל היתרונות של רכב חשמלי ירוק. 

לפרטים נוספים אתר החברה –  www.cenntro.co.il 

לתיאום נסיעת מבחן, ערן שבתאי – מנהל שיווק, נייד 050-8440112 , משרד 03-5599811

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניהול משק החשמל בקיבוצים הפך למורכב במיוחד והוא כולל אחריות על רכישת חשמל ומכירתו, גביית תשלומים, תחזוקת תשתיות והיכרות עם הרגולציה המשתנה  * חברת משקי רם, שפועלת בכ-40 קיבוצים, מתמחה בכך ותוכל ולחסוך לכם
3 דק' קריאה
הצלם הבינלאומי נפתלי הילגר מגן-נר שבגלבוע נוסע ברחבי העולם, מגלה תרבויות לא ידועות ומצלם נופים ואנשים * בתמונותיו ניכרים סקרנות, רגישות והקשר האנושי שהוא ניחן בהם * מאז ה-7 באוקטובר הוא מקדיש חלק מזמנו
9 דק' קריאה
על הגדות פסח בהתיישבות העובדת  סדר הפסח הוא הטקס הביתי-משפחתי החשוב ביותר בשנה. לאורך ההיסטוריה קיימו אותו בארץ ובגולה, גם בתנאים קשים ובלתי אפשריים כמעט. העיסוק המרכזי הוא קריאה בהגדה של פסח. במאות השלוש-עשרה
3 דק' קריאה

הרשמו לניוזלטר

השאירו את הפרטים והישארו מעודכנים!

דילוג לתוכן