יבול שיא
הרפת והחלב
הדס זנזורי

יקירות המועצה האזורית אשכול על תרומתן יוצאת הדופן

3 דק' קריאה

שיתוף:

ארבע נשים מיוחדות באשכול זכו השנה באות הוקרה ובתואר "יקירות אשכול על תרומתן יוצאת הדופן לקהילת המועצה האזורית אשכול – ארבע נשים מובילות, פורצות דרך, משפיעות ומעוררות השראה. באשכול גאים שאלו הן הנשים שחיות ופועלות במועצה ואלו הן הנשים שתושבי אשכול, בחרו בהן כיקירות המועצה לשנת 2020.

יקירות המועצה האזורית אשכול

ויויאן סילבר
ויויאן סילבר

ויויאן סילבר

תושבת בארי, פעילה חברתית למען קידום נשים וקידום השלום. ויויאן הקימה את המדור לקידום השוויון בין המינים בתנועה הקיבוצית המאוחדת ופעילה בשדולת הנשים של ישראל.

סילבר כיהנה כמנכ"לית משותפת באג'יק – מכון הנגב לאסטרטגיות שלום ופיתוח ואף זכתה בפרס גולדברג לשלום במזרח התיכון. ויויאן פעילה בתנועת "נשים עושות שלום" מאז הוקמה ב-2014.

היא חברת הנהלה במכון הכושר היחיד במגזר הבדואי ומתנדבת בארגון "בדרך להחלמה", במסגרתו היא מלווה חולי סרטן מרצועת עזה לבתי החולים בישראל.

אמפולה מורדוך
אמפולה מורדוך

אמפולה מורדוך

תושבת עין הבשור, שלמרות היותה מפרנסת יחידה ואם יחידנית לחייל, אמפולה מעורבת באופן משמעותי בחיי הקהילה של אשכול.

בשנת 2015, כאשר הוקמה סיירת ההורים של אשכול, אמפולה הייתה מהראשונות להתנדב והיא מהמתנדבות המסורות והמחוייבות ביותר בסיירת, הראשונה להתייצב במסיבות שטח באישון לילה או בסיור שוטף כאשר טובתו ושלומו של הנוער באשכול תמיד לנגד עיניה.

לפני כשנה וחצי אמפולה חלתה במחלת הסרטן. כשהחלימה והתגברה על המחלה היא יזמה פניה לעסקים מקומיים באשכול למתן הטבות לחולי סרטן ובהמשך יזמה וריכזה הקמת קבוצת תמיכה לחולות סרטן באשכול, שענתה על צורך אלמנטרי של החולות לחלוק, לשתף ולקבל תמיכה רגשית משותפת למאבק בבית, באשכול.

אמפולה היא אישה מעוררת השתאות והשראה ומשמשת מודל לכל קהילת אשכול, נשים וגברים כאחד.

הדס זנזורי 1
הדס זנזורי

הדס זנזורי

תושבת פרי גן, פעילה בשנים האחרונות לקידום תחום החינוך המיוחד באשכול, ולמען מענה מיוחד לצרכיהם של ילדים הנוסעים מידי בוקר לכיתות בבתי ספר מרוחקים במועצות השכנות.

מתוך המקום האישי שלה ושל בנה, העלתה על סדר היום את נושא המוגבלויות השונות בחברה בכלל ובאשכול בפרט – והכל במסירות, ברגישות ובהתנדבות מלאה.

הדס מאירה את הדרך לכולנו ומשמשת מודל ליוזמה חברתית פורצת דרך, המאפשרת למשפחות להיות אחריות על גורלן ושותפות במציאת הפיתרונות. הדס פועלת בהתנגבות מלאה,  מסירות אין קץ, מוטיבציה, התלהבות ויצירתיות על מנת לשנות את המציאות.

עומר שפירא
עומר שפירא

עומר שפירא

בת עין הבשור, אלופת ישראל ברכיבת אופניים, מיועדת לייצג את המדינה באולימפיאדת טוקיו 2021, עומר, המדורגת במקום ה-13 בעולם, רוכבת על אופני כביש ושטח כבר מגיל 14.

במשך עשור היא מתאמנת באדיקות ושוברת כל שיא ישראלי אפשרי בתחום הרכיבה התחרותית לנשים. בשלוש השנים האחרונות עומר מתאמנת בקבוצת נשים מקצוענית בינלאומית, ומשתתפת בכל תחרות אופניים יוקרתית בעולם, כגון טור קליפורניה, הג'ירו ועוד.

עומר, בהיותה פורצת דרך בסדר גודל ארצי, משפיעה ומהווה מקור השראה לנערות באשכול, משמשת מקור לגאווה מקומית גדולה ומקור השראה בספורט תחרותי, שהתחיל באשכול על כביש 232.

שי קוזלובסקי מעמותת "לא מפקירים פצועים" בשטח מספר על קשיי ההלום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*תמונה ראשית: מאיר יפרח, מזכיר ארגון מגדלי ירקות כל יום אני נדהם מחדש מהרעיונות ההזויים של המשרד. הבעיה היא לא שינוי שם כזה או אחר, הבעיה היא מה עושים עם משרד שאיבד את דרכו
הנהלת האגודה אישרה את מינויו של טל יפת (44), מקיבוץ רגבים לתפקיד מנכ"ל "החקלאית".  טל נכנס לתפקידו באופן רשמי ב-17 במרץ. בתפקידו האחרון ניהל טל את הפעילות העסקית של המושב השיתופי מי עמי. בחזקתו
< 1 דק' קריאה
משרד החקלאות יגיש בימים הקרובים הצעת מחליטים לאישור הממשלה לגיבוש תכנית לאומית לביטחון מזון שתכלול גיבוש יעדים לאספקת המזון לכלל האוכלוסייה שר החקלאות, ח"כ אבי דיכטר: "מדובר במהלך חסר תקדים, אנחנו, במשרד החקלאות, מובילים תהליך
< 1 דק' קריאה
הגברת גליה: " אז הם נכנסו למקלטים, התעצבנו ממה שראו, פנו אליך בטענות ואז הנושא היה צף. כשנגמר הבלגן הביטחוני הנושא שוב נעלם מתחת לשטיח – אין לאנשים זמן, אין להם כוח, כן ביום
ב-7.10 יצאה יעל ופתחה את כל המקלטים במושב נהלל, בדקה מה מצבם והובילה לטיפול, שיהיו כשירים ומוכנים במידה ויהיה צורך לשהות בהם * יעל אלון שפירא היא ד"ר לרפואה סינית ונציגת "מעברים בעמק" בנהלל,
9 דק' קריאה
הזמרת שולה חן, ילידת נהלל, הופתעה לגלות שהשיר שלה "בוא הביתה" מופץ כמביע תחינה לשחרור החטופים מעזה * בראיון לעדינה בר-אל היא מעלה זיכרונות מילדותה ונעוריה בנהלל ומן השירות בלהקת הנח"ל ומספרת על הקריירה
9 דק' קריאה

הרשמו לניוזלטר

השאירו את הפרטים והישארו מעודכנים!

דילוג לתוכן