יבול שיא
הרפת והחלב
מקימים את מיטל

עלינו לגלבוע המזרחי לחיי התחלות חדשות ולחיי הישוב מיטל

< 1 דק' קריאה

שיתוף:

עלינו לגלבוע המזרחי להרים כוסית לחיי התחלות חדשות ולחיי "מיטל" הישוב החדש שיקום על הגלבוע המזרחי, יחד עם המתיישבים והמשפחות, השותפים מהחטיבה להתיישבות, ממשרד השיכון, קק"ל והמועצה, ונציגי הנהלות הישובים הסמוכים – מלכישוע, מירב ומעלה גלבוע.
לפני כשבועיים הגיעו קרווילות לשטח ובחודשים הקרובים תעבורנה שיפוץ, ותחוברנה לתשתיות. לאחר השלמת הקמת השכונה הזמנית, יעלו להתגורר בה 14 משפחות, שבהמשך יחלו לבנות את בתי הקבע שלהן. בשלוש השנים האחרונות עוסקת המועצה בשותפות עם משרד השיכון, החטיבה להתיישבות וקק"ל, בהכנת התכניות הסטטוטוריות והפיסיות, כשבמקביל עוסק אגף צמיחה בהקמת גרעין משפחות שהולך וגדל ומתגבש, וכן בכנסי קליטה למתעניינים רבים נוספים בישוב, שיהיה ישוב מעורב לדתיים וחילוניים. זהו נדבך משמעותי וחשוב בתנופת הצמיחה הדמוגרפית במועצה האזורית עמק המעיינות.

עידכון:

עבודות הפיתוח של השכונה הזמנית של הישוב החדש מיטל על הגלבוע, במועצה האזורית עמק המעיינות, נמצאות בעיצומן. מיטל הוא יישוב מעורב, בו יתגורר כ-270 משפחות חילוניות ודתיות כאחד.

בשבוע שעבר התקיימה פגישה אצל שרת השיכון – ח"כ יפעת שאשא ביטון להצגת התוכניות והאתגרים בהקמת הישוב. כמו כן, התקיים סיור של הנהלת החטיבה להתיישבות שבאו לראות מקרוב את הקרווילות שהביאו להר, את התשתיות שקק"ל פיתחו ואת ההתקדמות בהקמתה של השכונה הזמנית.

הישוב מיטל הוא ישוב קהילתי מעורב לדתיים וחילוניים, צמוד דופן למלכישוע ויצטרף לשני יישובי המועצה האזורית עמק המעיינות שעל הגלבוע מירב ומעלה גלבוע.

יישוב חדש בישראל, מיטל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניהול משק החשמל בקיבוצים הפך למורכב במיוחד והוא כולל אחריות על רכישת חשמל ומכירתו, גביית תשלומים, תחזוקת תשתיות והיכרות עם הרגולציה המשתנה  * חברת משקי רם, שפועלת בכ-40 קיבוצים, מתמחה בכך ותוכל ולחסוך לכם
3 דק' קריאה
הצלם הבינלאומי נפתלי הילגר מגן-נר שבגלבוע נוסע ברחבי העולם, מגלה תרבויות לא ידועות ומצלם נופים ואנשים * בתמונותיו ניכרים סקרנות, רגישות והקשר האנושי שהוא ניחן בהם * מאז ה-7 באוקטובר הוא מקדיש חלק מזמנו
9 דק' קריאה
על הגדות פסח בהתיישבות העובדת  סדר הפסח הוא הטקס הביתי-משפחתי החשוב ביותר בשנה. לאורך ההיסטוריה קיימו אותו בארץ ובגולה, גם בתנאים קשים ובלתי אפשריים כמעט. העיסוק המרכזי הוא קריאה בהגדה של פסח. במאות השלוש-עשרה
3 דק' קריאה

הרשמו לניוזלטר

השאירו את הפרטים והישארו מעודכנים!

דילוג לתוכן