יבול שיא
הרפת והחלב
תלמידת תיכון ממרחבים במעבדה

מצטיינים במרחבים

< 1 דק' קריאה

שיתוף:

מצטיינים במרחבים: השבוע פירסם משרד החינוך את התמונה החינוכית ברשויות המקומיות. תיכון מרחבים, שבמועצה האזורית מרחבים הציג עלייה באחוז הזכאים לתעודת בגרות ובשנת הלימודים תשע״ח 93.7% מבוגרי התיכון זכאים לתעודת בגרות, זאת בעוד שהממוצע הארצי עומד על 69.9%. הממוצע הרשותי עומד על 84.6% והוא כולל את כל התיכונים במועצה, לרבות "אשל הנשיא" ותיכון מרחבים.

עפ״י נתוני משרד החינוך בשנת הלימודים תשע״ו 89.9% מתלמידי תיכון מרחבים היו זכאים לתעודת בגרות, בשנת בשנת תשע"ז 88.4% ובשנת תשע״ח, כאמור, 93.7% מבוגרי ובוגרות תיכון מרחבים זכאים לתעודת בגרות מלאה! אחוז התלמידים שעבר את מבחני הבגרות ב 5 יח״ל מתמטיקה, אף הוא עלה ומעל הממוצע הארצי, כאשר בשנה״ל תשע״ז 12.3% עברו את הבחינה ובתשע״ח 18.9% עברו את הבחינה והממוצע הארצי 15.5%.

ראש המועצה האזורית מרחבים שי חג'ג' בירך והוסיף: "אנחנו לא מוותרים על אף תלמיד! אנו גאים באחוז הזכאים לבגרות, אבל חשוב מכך הוא ללמד ולחנך לערכים, שתלמידי ותלמידות מרחבים מיישמים הלכה למעשה. נמשיך לחנך לערכים ולמצוינות! תודה לסמי עטר, מנהל מחלקת החינוך, למנהלת התיכון, רחל סיני, סיגל ישי, חזי דבורה, לצוות החינוכי בתיכון, ולכל הנבחרת החינוכית שלנו במרחבים. כולם מצטיינים במרחבים. בהצלחה לבוגרים בהמשך!"

דבר המנהלת: אני גאה לציין כי מחזור ל"ח תשע"ו סיימו לימודיהם בתוצאות מרשימות : 90% מכלל תלמידי השכבה זכאים לתעודת בגרות, ויותר מכך, במחזור זה מרבית הזכאים זכאים לתעודת בגרות איכותית. קידום מרשים במספר התלמידים המסיימים 5 יח'ל מתמטיקה, פיסיקה, אנגלית תרגום, אנגלית.

אני רוצה להודות לצוות המורים המסור של ביה"ס. צוות מורי מרחבים מאיר פנים מוביל ומחנך לאהבת האדם, סובלנות וסובלנות, מקדם למידה והוראה. אנו "רואים את כולם ולא מוותרים על אף אחד".

 

 

 

 

 

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניהול משק החשמל בקיבוצים הפך למורכב במיוחד והוא כולל אחריות על רכישת חשמל ומכירתו, גביית תשלומים, תחזוקת תשתיות והיכרות עם הרגולציה המשתנה  * חברת משקי רם, שפועלת בכ-40 קיבוצים, מתמחה בכך ותוכל ולחסוך לכם
3 דק' קריאה
הצלם הבינלאומי נפתלי הילגר מגן-נר שבגלבוע נוסע ברחבי העולם, מגלה תרבויות לא ידועות ומצלם נופים ואנשים * בתמונותיו ניכרים סקרנות, רגישות והקשר האנושי שהוא ניחן בהם * מאז ה-7 באוקטובר הוא מקדיש חלק מזמנו
9 דק' קריאה
על הגדות פסח בהתיישבות העובדת  סדר הפסח הוא הטקס הביתי-משפחתי החשוב ביותר בשנה. לאורך ההיסטוריה קיימו אותו בארץ ובגולה, גם בתנאים קשים ובלתי אפשריים כמעט. העיסוק המרכזי הוא קריאה בהגדה של פסח. במאות השלוש-עשרה
3 דק' קריאה

הרשמו לניוזלטר

השאירו את הפרטים והישארו מעודכנים!

דילוג לתוכן