יבול שיא
הרפת והחלב

עמיר פרץ לחקלאי באר טוביה: מתחייבים לחוקק את חוק יסוד החקלאות

2 דק' קריאה

שיתוף:

מתחייבים לחוקק את חוק יסוד החקלאות – גשר מחויבת להתיישבות העובדת

מתחייבים לחוקק את חוק יסוד החקלאות: בשבוע שעבר נערך סיור וביקור של יו״ר מפלגת העבודה, עמיר פרץ, במועצה האזורית באר טוביה אליו הצטרף יו"ר הלובי החקלאי לשעבר, עומר בר לב. ראשית נפגשו השניים באולם מליאת המועצה כאשר מארחים אותם ראש המועצה, קובי אביבי ועו"ד עמית יפרח, מתנועת המושבים, שהודיעו על תמיכה בעמיר פרץ ובמפלגת העבודה-גשר בבחירות הקרובות.

עמר בר לב, עמית יפרח, קובי אביבי ועמיר פרץ בבאר טוביה

 

במפגש העלו חברי המושבים באזור סוגיות שעל סדר יומו של המרחב הכפרי, עם דגש על סוגיית הותמל"ים וועדות הגבולות מהן סובל האזור, לאחר מכן נעשתה פגישה משותפת בלשכת ראש המועצה עם עו"ד עמית יפרח ועמיר פרץ.

לאחר מכן סייר עמיר פרץ ברפת צור במושב באר טוביה והתרשם מאתגרי הענף, בסוף היום נערך כנס אזורי בהשתתפות מאות מתושבי האזור, במושב בצרון, יחד עם אורלי לוי אבקסיס. במהלך האירוע הציג פרץ את תכנית העבודה-גשר לחיזוק החקלאות והמרחב הכפרי בישראל: "אנחנו נחוקק את חוק יסוד החקלאות שיעגן את מעמדה של החקלאות בישראל כערך לאומי וככלי אסטרטגי בשירות המדינה והתנועה הציונית" אמר פרץ. "נדאג לביסוס וקידום ההתיישבות והמרחב הכפרי, נבטיח את יציבות התעשייה החקלאית ונשמור על המשק המשפחתי בענפי החלב, הלול והפטם בחוק."

בתום הפגישה אמר אביבי: "שמחתי לארח את עמיר פרץ, עמר בר לב ועמית יפרח ולשמוע בצורה ברורה את המחויבות וההתחייבות של מפלגת העבודה שההתיישבות העובדת היא חלק בלתי נפרד מהמפלגה – כך צריך להיות."

עו״ד עמית יפרח: "כל ביקור של קובעי מדיניות במרחב הכפרי הינו חשוב ומשמעותי, והינו חלק מהרצון שלנו לקדם את סדר יומו של המרחב הכפרי. את זאת בהחלט ניתן לעשות עם פוליטיקאים המחוייבים למרחב הכפרי – ועמיר פרץ בהחלט שותף אמיתי. אנו נמשיך לעשות זאת ביתר שאת לקראת כינונה של ממשלה חדשה."

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניהול משק החשמל בקיבוצים הפך למורכב במיוחד והוא כולל אחריות על רכישת חשמל ומכירתו, גביית תשלומים, תחזוקת תשתיות והיכרות עם הרגולציה המשתנה  * חברת משקי רם, שפועלת בכ-40 קיבוצים, מתמחה בכך ותוכל ולחסוך לכם
3 דק' קריאה
הצלם הבינלאומי נפתלי הילגר מגן-נר שבגלבוע נוסע ברחבי העולם, מגלה תרבויות לא ידועות ומצלם נופים ואנשים * בתמונותיו ניכרים סקרנות, רגישות והקשר האנושי שהוא ניחן בהם * מאז ה-7 באוקטובר הוא מקדיש חלק מזמנו
9 דק' קריאה
על הגדות פסח בהתיישבות העובדת  סדר הפסח הוא הטקס הביתי-משפחתי החשוב ביותר בשנה. לאורך ההיסטוריה קיימו אותו בארץ ובגולה, גם בתנאים קשים ובלתי אפשריים כמעט. העיסוק המרכזי הוא קריאה בהגדה של פסח. במאות השלוש-עשרה
3 דק' קריאה

הרשמו לניוזלטר

השאירו את הפרטים והישארו מעודכנים!

דילוג לתוכן