יבול שיא
הרפת והחלב
פיירפלי ליין קיטש ממכר

פיירפלי ליין – קיטש' ממכר

2 דק' קריאה

שיתוף:

זה קיטש, זה צפוי, לא מאד ריאליסטי ויש הרבה חורים בעלילה – אבל בסופו של דבר מדובר בסדרת בנות קלילה ומהנה לצפייה שלעיתים גם מלאה בהומור. כך השלתי את הציניות שאופפת אותי מרגע הפצעתי לעולם, והתמכרתי לסדרה firefly lane

סדרות על חברות טובות אשר מתמודדות עם החיים, תמיד ריתקו אותי: אולי מפני שאף פעם לא הייתה לי חברה טובה באמת, כזאת שמציעה לי חברות נאמנה שנרקמת בין נשים.

או שאולי אף פעם לא הצלחתי להכיר אישה המציעה חברות חפה מביקורת, שיפוטיות או קנאה. ואולי אני פשוט אוהבת לצפות בתכנים על חברות טובות, כי אני בעצם מחכה לנקודת השבר שתהרוס את החברות המתקתקה, רק כדי להתנחם בכך שאני לא היחידה שאינה מחזיקה מעמד בחברות…

אז לא התאכזבתי כשצפיתי בסדרה החדשה של נטפליקס "פיירפלי ליין" (בעברית: שדירת הגחלילית) אשר פורסת יריעה רחבה על כל מה שקשור אל רגעי האושר והאומללות של חברות הנשית.

פיירפלי ליין – קיטש' ממכר

'פיירפלי ליין' היא סדרה חדשה שעלתה לצפייה בחודש האחרון והיא תספק לצופות (וגם לחלק מהצופים) את כל מה שהן תמיד רצו בחברה טובה: את מידת הפירגון הנשי הדרושה כדי לשרוד את החיים, את האופן שבו חולקות נשים שמחה ועצב – כשהכול קורה על המסך הקטן.

פיירפליי ליין (באנגלית Firefly Lane) היא סדרת דרמה טלוויזיונית שנוצרה על ידי מגי פרידמן ומבוססת על רומן באותו שם מאת קריסטין האנה.

העלילה הנחמודת מתפרסת על שלושה עשורים בחייהן של שתי חברות טובות, שהכירו בהיותן נערות וכעת הן עדיין שם אחת עבור השנייה, לטוב ולרע.

אבל אז החיים קורים ויותר רבדים בחברות הנשית הארוכה נחשפים. בתפקיד 'בסטי נאמבר וואן' מככבת השחקנית קתרין הייגל, שלוהקה לתפקיד הראשי. לצידה מככבת שרה צ'וק שעושה עבודה מעולה ככוכבת משנה בדרמה המתוקה הזאת.

העלילה המעניינת (שאגב, אינה חפה מטעויות וחורים בעלילה ומקלקלת לעיתים בשל משחק לא טוב, דווקא של צוות השחקנים הגברי שבסדרה) תספק גם את נקודות השבר, הקנאה והתחרות שנוצרת בחברות נשית.

לכן, למרות הקיטש וחוסר האמינות פה ושם: הסדרה הזאת באמת עושה טוב על הלב ומספקת את הסחורה במלואה.

לסיכום: מי לא אוהב לצפות באינטראקציה בין שתי חברות טובות? אם מתקתקות נשית לצד חוזקה נשית עטופה בפלאשים משנות ה-70' וה-80' ואחר כך שנות ה-2000 מעניינת אתכם, חשוב שתדעו כי 'פיירפלי ליין' תספק את כל מה שצריך לדעת על חברות נשית בתשעה פרקים, שכל אחד מהם אורך 50 דקות בממוצע. אז זה הזמן לבינג' מלא קיטש' וממכר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניהול משק החשמל בקיבוצים הפך למורכב במיוחד והוא כולל אחריות על רכישת חשמל ומכירתו, גביית תשלומים, תחזוקת תשתיות והיכרות עם הרגולציה המשתנה  * חברת משקי רם, שפועלת בכ-40 קיבוצים, מתמחה בכך ותוכל ולחסוך לכם
3 דק' קריאה
הצלם הבינלאומי נפתלי הילגר מגן-נר שבגלבוע נוסע ברחבי העולם, מגלה תרבויות לא ידועות ומצלם נופים ואנשים * בתמונותיו ניכרים סקרנות, רגישות והקשר האנושי שהוא ניחן בהם * מאז ה-7 באוקטובר הוא מקדיש חלק מזמנו
9 דק' קריאה
על הגדות פסח בהתיישבות העובדת  סדר הפסח הוא הטקס הביתי-משפחתי החשוב ביותר בשנה. לאורך ההיסטוריה קיימו אותו בארץ ובגולה, גם בתנאים קשים ובלתי אפשריים כמעט. העיסוק המרכזי הוא קריאה בהגדה של פסח. במאות השלוש-עשרה
3 דק' קריאה

הרשמו לניוזלטר

השאירו את הפרטים והישארו מעודכנים!

דילוג לתוכן