יבול שיא
הרפת והחלב
פינוי גג אסבסט

פינוי גגות אסבסט וקירוי הגג עם מערכת סולארית

2 דק' קריאה

שיתוף:

רוב האנשים כבר שמעו בצורה כזו או אחרת על סכנות האסבסט. הפתרון הוא פשוט: אם אתם רוצים להרוויח סביבה בריאה וכסף כל מה שעליכם לעשות הוא להחליף את גג האסבסט בגג ידידותי לסביבה שיכול לקלוט מערכת סולארית.

באופן די מפתיע, האסבסט עדיין רחוק מלקבל את הטייטל "על סף הכחדה", ובהחלט ניתן לראות שהוא קיים עדיין במקומות רבים. נשאלת השאלה למה אנשים ממשיכים לחיות בסביבה שמסכנת את הבריאות שלהם ושל יקיריהם? אנשים בטוחים שהחלפת גג היא עניין מורכב ומסובך אך האמת שלא כך הדבר! החלפת גג היא הליך פשוט למדי בעבור למקצוענים.

פינוי גגות

כמו כן, החלפת הגג היא לא הליך מאוד יקר "החלפת גג אסבסט היא פעולה יחסית פשוטה ולא מאוד יקרה, מה  גם שלבריאות שלכם אין מחיר", כך אומרים לנו המומחים של חג בגג – אחת החברות המובילות בארץ לפינוי גגות אסבסט, "המחיר תלוי בגודל הגג שברשותכם, בהיקף העבודה הנדרשות ועוד. אבל בגדול – תוך יום אחד בלבד, הסיפור הזה יכול להיות כבר מאחוריכם, ותרגישו עם עצמכם הרבה יותר טוב."

"אנו מגיעים לבצע את העבודה לאחר שכבר הגשנו בקשה וקיבלנו בשבילכם היתר לפירוק אסבסט מהמשרד להגנת הסביבה. כל העבודה מבוצעת תחת ביקורת קפדנית של מפקח אסבסט מוסמך, אשר מוודא שפעולת הפירוק מתבצעת באופן תקין. כמו כן אנו נוקטים בכל האמצעים על מנת למנוע פגיעה בעוברי אורח.

בסיום העבודה, אנו עוטפים את לוחות האסבסט בניילון עבה במיוחד ומפנים אותם לאתרי פסולת ייעודיים להטמנה. לאחר מכן לוחות האסבסט מוחלפים בשלל פתרונות קירוי איכותיים, בטיחותיים וידידותיים לסביבה". חשוב לדעת כי קיימים המון חומרים בטיחותיים שיכולים לשמש אתכם היטב, רק מבלי לסכן את בריאותכם.

חומרים כאלה הם למשל פאנל מבודד – שיש לו רמת בידוד טרמי גבוהה ביותר, לוחות איסכורית, לוחות בטון גליים, רעפי חרס,  רב רעף (לוחות מתכת דמויי רעפים) ועוד." עבור בעלי גגות אבסבסט החלפת הגג היא מהלך אסטרטגי נכון כל עוד נעזרים בחברה מקצועית שיודעת לכוון אותך לבחירות הנכונות. ניתן להחליף את הגג לקירוי שיכולת לקלוט מערכת סולארית ובכך להתחיל להרוויח ממנו.

בשנים האחרונות חברת חג בגג עובדת יותר ויותר עם חברות אנרגיה סולארית כדי להפיק את המירב מהגג שלך. בחג בגג עושים הכל כדי לייצר לך סביבה בריאה יותר ונטולת סכנות. כמו כן, החברה מתאימה את הגג בדיוק עבור הדרישות שלך ויודעת לקרות את הגג בחומרים איכותיים שיכולים לקלוט מערכות סולאריות ולהפיק לך גם רווח כלכלי. חברת חג בגג הינה קבלן מוסמך מטעם המשרד להגנת הסביבה בתחום פינוי אסבסט ופירוק גגות אסבסט, וערוכה להחליפם באופן בטיחותי, תוך עמידה בתקנים הנדרשים. התקשרו: 1-800-350-380

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניהול משק החשמל בקיבוצים הפך למורכב במיוחד והוא כולל אחריות על רכישת חשמל ומכירתו, גביית תשלומים, תחזוקת תשתיות והיכרות עם הרגולציה המשתנה  * חברת משקי רם, שפועלת בכ-40 קיבוצים, מתמחה בכך ותוכל ולחסוך לכם
3 דק' קריאה
הצלם הבינלאומי נפתלי הילגר מגן-נר שבגלבוע נוסע ברחבי העולם, מגלה תרבויות לא ידועות ומצלם נופים ואנשים * בתמונותיו ניכרים סקרנות, רגישות והקשר האנושי שהוא ניחן בהם * מאז ה-7 באוקטובר הוא מקדיש חלק מזמנו
9 דק' קריאה
על הגדות פסח בהתיישבות העובדת  סדר הפסח הוא הטקס הביתי-משפחתי החשוב ביותר בשנה. לאורך ההיסטוריה קיימו אותו בארץ ובגולה, גם בתנאים קשים ובלתי אפשריים כמעט. העיסוק המרכזי הוא קריאה בהגדה של פסח. במאות השלוש-עשרה
3 דק' קריאה

הרשמו לניוזלטר

השאירו את הפרטים והישארו מעודכנים!

דילוג לתוכן