יבול שיא
הרפת והחלב
שרית דור

שרית דור מפקחת מחוזית של מינהל החינוך ההתיישבותי

< 1 דק' קריאה

שיתוף:

שרית דור – מפקחת מחוזית של מינהל החינוך ההתיישבותי, שרית דור נבחרה כמפקחת המחוז של המינהל לחינוך התיישבותי, פנימייתי ועליית הנוער במשרד החינוך

שרית דור, תושבת ראש העין, נבחרה פה אחד כמפקחת המחוז של המינהל לחינוך התיישבותי, פנימייתי ועליית הנוער במשרד החינוך. שרית, בעלת תואר שני בחינוך, כיהנה בשנתיים האחרונות כמפקחת כוללת על מוסדות חינוך מגוונים ובהם בתי ספר אזוריים, כפרי נוער ובתי ספר עם פנימיה.

לפני כן, שרית ניהלה את היחידה ללמידה מרחוק במינהל התקשוב במשרד החינוך ושימשה כממלאת מקום מפקחת התקשוב הארצית. בתפקידים אלו עסקה בפיתוח מסגרות הפעלה ללמידה מקוונת ובהקניית אוריינות טכנולוגית. בנוסף, לשרית ניסיון בניהול שני בתי ספר בסביון ובאריאל.

המינהל לחינוך התיישבותי, פנימייתי ועליית הנוער מפקח על כל בתי הספר האזוריים העל-יסודיים, ממונה על מערך החינוך הפנימייתי וכפרי הנוער בארץ, וכן מפעיל תכניות חינוכיות ייחודיות להבאת בני נוער יהודי מחו"ל ללימודי תיכון בישראל, ובכלל זה תכנית נעל"ה (נוער עולה לפני הורים).

שרית מחליפה בתפקיד את ראובן לייבל, חבר קיבוץ אייל, שפורש לגמלאות וחותם 36 שנות עבודה בחינוך, בין היתר כמנהל בית החינוך המשותף חוף השרון בקיבוץ שפיים.

אילנה נולמן, מנהלת המינהל לחינוך התיישבותי, פנימייתי ועליית הנוער במשרד החינוך: "שרית נכנסת לתפקיד בתקופה מאתגרת למערכת החינוך הפועלת בצל הקורונה. ניסיונה של שרית הן בתחום החינוך והן בתחום הטכנולוגיה והתקשוב, יתרום רבות לפיתוח וקידום חדשנות פדגוגית לצד החינוך הערכי. אני מודה לראובן לייבל על תרומה חינוכית ומשמעותית ארוכת שנים במינהל ומאחלת הצלחה רבה לשרית."

שרית דור: "שמחה ונרגשת לקראת האתגר החדש ומודה לוועדה על הבעת האמון בבחירתי. המינהל מיוחד בקהילות החינוך המגוונות שבו, בחינוך לערכי סביבה וחקלאות ובממשק בין בתי הספר לפנימיות החינוכיות. זו זכות להיות חלק מהמרקם הייחודי הזה."

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניהול משק החשמל בקיבוצים הפך למורכב במיוחד והוא כולל אחריות על רכישת חשמל ומכירתו, גביית תשלומים, תחזוקת תשתיות והיכרות עם הרגולציה המשתנה  * חברת משקי רם, שפועלת בכ-40 קיבוצים, מתמחה בכך ותוכל ולחסוך לכם
3 דק' קריאה
הצלם הבינלאומי נפתלי הילגר מגן-נר שבגלבוע נוסע ברחבי העולם, מגלה תרבויות לא ידועות ומצלם נופים ואנשים * בתמונותיו ניכרים סקרנות, רגישות והקשר האנושי שהוא ניחן בהם * מאז ה-7 באוקטובר הוא מקדיש חלק מזמנו
9 דק' קריאה
על הגדות פסח בהתיישבות העובדת  סדר הפסח הוא הטקס הביתי-משפחתי החשוב ביותר בשנה. לאורך ההיסטוריה קיימו אותו בארץ ובגולה, גם בתנאים קשים ובלתי אפשריים כמעט. העיסוק המרכזי הוא קריאה בהגדה של פסח. במאות השלוש-עשרה
3 דק' קריאה

הרשמו לניוזלטר

השאירו את הפרטים והישארו מעודכנים!

דילוג לתוכן