יבול שיא
הרפת והחלב
סדנת כתיבה בויקיפדיה צילום אוסי ניר

תיירות עם ערכים

< 1 דק' קריאה

שיתוף:

תיירות עם ערכים: מיזם של מחלקת התיירות במועצה אזורית הערבה התיכונה מציע כתיבת ערכים בוויקיפדיה שיגדילו את החשיפה לאזור. השבוע התגבשה קבוצה בת 15 כותבים וכותבות מהערבה, הכוללת אנשי ארכיון וחובבי היסטוריה, טבע וארכיאולוגיה, שיודעים לנסח מסרים ובעיקר אוהבים ומחוברים לאזור. הכותבים נפגשו לסדנת כתיבת ערכים בוויקיפדיה, בסבסוד המועצה ובהנחיית יועץ התיירות המדברית, יוני שטרן.

בסדנה הוכשרו הנוכחים בכתיבה ייחודית ובטכניקות והשיטות היעילות ביותר להעלאת ערכים לוויקיפדיה. המטרה מאחורי המיזם לגרום לכך שהכותבים יטמיעו באופן עצמאי ערכים ואתרים חשובים הנמצאים בערבה התיכונה וכך ימקסמו את החשיפה בקהל הרחב.

ראש המועצה, ד"ר אייל בלום אמר: תיירות עם ערכים:  "מאמצי השיווק שלנו בתיירות, מתרכזים גם ברשתות הדיגיטל, המשמשות לזירת ההתרחשות הדומיננטית כיום. פרויקט כתיבת ערכים לוויקיפדיה משרת את הצורך שלנו לחזק ולשפר את הידע הציבורי לגבי האזור ובכך למקסם את הפוטנציאל של החשיפה לתיירות, ההיסטוריה והמורשת של הערבה התיכונה."

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הבניין כולל 50 דירות ב-11 קומות ובתמהיל מגוון של דירות 3.5, 4, 5, 6 חדרים, דירות גן גדולות ופנטהאוזים חברת אביסרור משה ובניו פותחת לשיווק בניין נוסף בפרויקט היוקרה "אביסרור בשכונת פארק צפון" בשכונה
< 1 דק' קריאה
עד שלא שוחררו חטופים שאמרו למשפחה: "היינו עם כרמל", המשפחה לא ידעה מה עלה בגורלה * החטופים שחזרו, אף הרחיבו את הלב, כשסיפרו כי כרמל תרגלה איתם יוגה בשבי, עשתה להם דמיון מודרך ועזרה

הרשמו לניוזלטר

השאירו את הפרטים והישארו מעודכנים!

דילוג לתוכן