יבול שיא
הרפת והחלב
נעה לזר זל 1

"תמיד אופטימית עם חיוך שמחת חיים ואהבה"

2 דק' קריאה

שיתוף:

סיפרו המחנכות של סמל נועה לזר הי"ד, לוחמת המעברים מבת חפר שנרצחה בפיגוע * הלווייתה התקיימה בשבוע שעבר

בכאב גדול נערכה ביום שני שעבר, הלווייתה של סמל נועה לזר הי"ד מבת חפר, לוחמת מעברים בגדוד ארז של המשטרה הצבאית, שנרצחה בפיגוע במחסום שועפט, בחלקה הצבאית בבית העלמין כפר יונה.  

עם היוודע הבשורה המרה אמרה ראשת המועצה האזורית עמק חפר, גלית שאול: "בוקר קשה וכואב בעמק חפר. נועה, בת היישוב בת חפר, שהתחנכה בקריית החינוך ע"ש בן גוריון, בחרה לשרת כלוחמת בצבא ולתרום את המיטב למדינה. המועצה כולה משתתפת בצער משפחתה האהובה ומחבקת אותם ביום נורא זה. במועצה וביישוב בת חפר נערכים בשעות אלו על מנת לתמוך במשפחה ובחברים, ולסייע להם ככל הנדרש." 

נועה, שנולדה בבת חפר, למדה ביסודי בבית הספר הקהילתי 'שדות' ובתיכון בקרית החינוך על שם בן גוריון (רופין), בעמק חפר. מכריה של נועה, אמרו עליה שהייתה: "יפיפייה מבחוץ ומבפנים, מלאת בטחון עצמי, תמיד ידעה בדיוק מה היא רוצה. היא הייתה מצחיקה, גורמת לסביבה לחייך ולהרגיש בנוח, כייפית, אפשר לסמוך עליה שתמיד תגיד את המילה הנכונה. "נועה הייתה מאוד דעתנית, פלפלית, חבריה רצו לדעת מה היא חושבת על כל נושא וכשהיא מדברת כולם היו מקשיבים." 

מחנכות מביה"ס סיפרו ש, "נועה הייתה ילדה שכל הזמן חייכה וצחקה. הייתה אהובה ומוקפת חברות. 

בוגרת לגילה. תמיד היתה תמיד אופטימית עם חיוך שמחת חיים ואהבה לזולת כמובן ומלא חברים. בספר המחזור נועה כתבה שהיא חולמת לפתוח מכון יופי ביחד עם חברה, שצבעו יהיה ורוד." 

במהלך היומיים האחרונים הגיעו גילויי תמיכה וחיזוק מרגשים במשפחתה של נועה ובקהילת בת חפר מכל הארץ. בין היתר, תושבות ותושבי כפר יונה השכנה ערכו מפגן סולידריות מרטיט בדרך לבית העלמין, עם דגלי ישראל ונרות.  

ישראל גנץ, ראש מועצת מטה בנימין, ומחלקת הנוער של מועצתו, הפגינו אף הם תמיכה מרגשת והשתתפות בצער של חבריהם בבת חפר, בשלטים ובמתוקים ששלחו ליישוב. 

קהילת בת חפר ובחן, בו מתגורר אביה של נועה, והנהגות המועצה, בת חפר ובחן עוטפים את משפחתה של נועה באהבה רבה, וימשיכו לתמוך בה ולסייע להם ברגעים הקשים מנשוא הללו.  

יהי זכרה ברוך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניהול משק החשמל בקיבוצים הפך למורכב במיוחד והוא כולל אחריות על רכישת חשמל ומכירתו, גביית תשלומים, תחזוקת תשתיות והיכרות עם הרגולציה המשתנה  * חברת משקי רם, שפועלת בכ-40 קיבוצים, מתמחה בכך ותוכל ולחסוך לכם
3 דק' קריאה
הצלם הבינלאומי נפתלי הילגר מגן-נר שבגלבוע נוסע ברחבי העולם, מגלה תרבויות לא ידועות ומצלם נופים ואנשים * בתמונותיו ניכרים סקרנות, רגישות והקשר האנושי שהוא ניחן בהם * מאז ה-7 באוקטובר הוא מקדיש חלק מזמנו
9 דק' קריאה
על הגדות פסח בהתיישבות העובדת  סדר הפסח הוא הטקס הביתי-משפחתי החשוב ביותר בשנה. לאורך ההיסטוריה קיימו אותו בארץ ובגולה, גם בתנאים קשים ובלתי אפשריים כמעט. העיסוק המרכזי הוא קריאה בהגדה של פסח. במאות השלוש-עשרה
3 דק' קריאה

הרשמו לניוזלטר

השאירו את הפרטים והישארו מעודכנים!

דילוג לתוכן