יבול שיא
הרפת והחלב
shutterstock 572170681

אמסלם יתקן את זה

2 דק' קריאה

שיתוף:

אמסלם יתקן את זה: כשבוררת העולם התחתון ברוריה זבולוני יושבת לשמאלו באירוע קביעת מזוזה בחדרו,  השמיע שר התקשורת החדש דודי אמסלם הצהרת כוונות: "אני חושב שרוב השמאל השתלט על מוקדי התקשורת במדינת ישראל וזה הלכה למעשה מה שקורה. זו עובדה ואני הולך לתקן את זה. יש כיוון כללי שאליו צריך להגיע וזה האמת. צריך להביא את זה לאיזון"

מה רצה אמסלם לומר כשאמר ש"רוב השמאל השתלט על מוקדי התקשורת בישראל"? הוא רצה להגיד, שהשמאל השתלט על רוב מוקדי התקשורת בישראל, אבל המשפט לא הסתדר לו? הוא רצה להגיד, שלא חלק קטן מהשמאל  אלא רוב השמאל, הוא שביצע את ההשתלטות  העוינת הזו? ומיהם  מוקדי התקשורת בישראל שבהם השמאל עדיין שולט? טלוויזיה? רדיו? עיתונות?

אמסלם יתקן את זה

הטענה שהשמאל עדיין שולט בתקשורת היא פייק ניוז שהליכוד משמר בכל האמצעים שעומדים לרשותו, כדי להסביר את הביקורת על נתניהו ובני ביתו. בדיקה לא מורכבת מדי תראה, שיש היום בתקשורת  בתפקידי מפתח, הרבה יותר אנשי ימין מאשר אנשי שמאל.  דוגמא: אם פעם היה נהוג שלתכנית אקטואליה מצוותים שני מגישים, אחד מימין ואחד משמאל, היום אין בעיה  להרכיב  צוותים שהאחד הוא ימין, והשני שהוא עוד יותר ימין (קלמן ליבסקינד ואראל סגל, רוני רהב ושרון גל).

מה שמרגיז את נתניהו ושו"ת הוא שיש עדיין אנשי תקשורת מרכזיים שאינם מגלים נאמנות לו ולמשפחתו. כששר התקשורת החדש דודי אמסלם מצהיר ש"הוא הולך לתקן את זה", למה הוא מתכוון? הוא ידאג לכך שיהיה בטלוויזיה ערוץ שמשדר ימין? (יש כזה).  שיהיה  בארץ עיתון מרכזי מזוהה עם הימין? (יש כזה). שהפרשן הפוליטי של חברת החדשות יהיה איש ימין ? (יש כזה). .שהכתב הפרלמנטרי של חדשות 13 יהיה איש ימין? (יש כזה).  וכן הלאה.

בשלטי חוצות בתעמולה לקראת הבחירות הקודמות, הציג נתניהו ארבעה אנשי תקשורת עוינים מבחינתו: רביב דרוקר, גיא פלג, אמנון אברמוביץ' ובן כספית ("הם לא יקבעו").  יש דרך שבה יצליח אמסלם להשתיק את התקשורת העוינת?    למנוע ממנה לעשות את עבודתה?  בדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון?

"לא ייתכן מחטף הרסני מסוג זה לפני הבחירות"

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניהול משק החשמל בקיבוצים הפך למורכב במיוחד והוא כולל אחריות על רכישת חשמל ומכירתו, גביית תשלומים, תחזוקת תשתיות והיכרות עם הרגולציה המשתנה  * חברת משקי רם, שפועלת בכ-40 קיבוצים, מתמחה בכך ותוכל ולחסוך לכם
3 דק' קריאה
הצלם הבינלאומי נפתלי הילגר מגן-נר שבגלבוע נוסע ברחבי העולם, מגלה תרבויות לא ידועות ומצלם נופים ואנשים * בתמונותיו ניכרים סקרנות, רגישות והקשר האנושי שהוא ניחן בהם * מאז ה-7 באוקטובר הוא מקדיש חלק מזמנו
9 דק' קריאה
על הגדות פסח בהתיישבות העובדת  סדר הפסח הוא הטקס הביתי-משפחתי החשוב ביותר בשנה. לאורך ההיסטוריה קיימו אותו בארץ ובגולה, גם בתנאים קשים ובלתי אפשריים כמעט. העיסוק המרכזי הוא קריאה בהגדה של פסח. במאות השלוש-עשרה
3 דק' קריאה

הרשמו לניוזלטר

השאירו את הפרטים והישארו מעודכנים!

דילוג לתוכן