יבול שיא
הרפת והחלב
רותם מזרחי

זהירות נוכל: רותם מזרחי, נוכל "שמחפש נשים"

2 דק' קריאה

שיתוף:

רותם מזרחי, נוכל שתחום ההתמחות שלו הוא יצירת קשר עם נשים שמחפשות בן זוג  ואחר כך ניצולן הכספי באופנים שונים, (כמו גניבת כרטיסי אשראי),  השתחרר לפני כשנה מהכלא, וחזר לעיסוקו. בסיבוב הזה, עד שכנראה ייכנס שוב לכלא, הוא מתמקד בחברות קיבוץ. פוסט אזהרה נכתב על כך לא מזמן בפייסבוק:  "שלום לכולם, בחודש האחרון חווינו בקיבוצנו מקרה מזעזע של נוכל, מתחזה סדרתי, שעבר לגור בקיבוץ תחת שם וזהות מפוברקת. זהו רותם מזרחי. לכם, ובעיקר לכן, הוא מוכר אולי כרותם קרני או רותם קדם, ובמקרה האחרון בו נחשף בקיבוצי, קרא לעצמו רותם גרטלר.

"מדובר בתושב רמת גן, בן 38, עבריין מורשע שכבר ריצה שלוש שנים בכלא בגין עברות של הונאה והתחזות וחזר לסורו מיד עם שחרורו בשנה שעברה. מזרחי נוהג לבנות לעצמו פרופילים מרשימים ומזויפים ברשתות החברתיות, הפרטים הקטנים משתנים אבל העיקרון חוזר על עצמו – קיבוצניק לשעבר, לוחם בסיירת מובחרת, סטודנט מצטיין לרפואה או עובד בשירות המודיעין. עם הרקורד המרשים הזה הוא מציג עצמו באתרי היכרויות, בעיקר ב'ניפגש בגורן' – אתר ההיכרויות של התנועה הקיבוצית. הנשים אותן הוא מכיר, רווקות, משכילות, עובדות בעבודה מסודרת, בנות קיבוץ, בגילאי 30-40, מתאהבות בו מאוד מהר. אחרי מספר ימים הוא כבר עובר לגור בביתן וחי על חשבונן. הוא גונב כרטיסי אשראי ומבצע עסקאות באלפי שקלים, גונב כסף מזומן שיש בארנק או בבית, קונה אוכל ואוכל בצורה מוגזמת שתוארה על ידי אחת הנשים כ'אובססיבית'.  … קרובת משפחה שחשפה את המתחזה החליטה להקשיב לתחושת הבטן הלא טובה שהייתה לה לגביו, בהתאם לקורות החיים המדומים שהציג, היא עברה תחנה תחנה בחייו והתקשרה לכל מי שהיא מכירה שהיה באותה יחידה או באותו קיבוץ… כשלא מצאה דבר היא לקחה את התמונה מעמוד הפייסבוק המפוברק שלו, העלתה בגוגל, ואז… חשכו עיניה. 'מסך המחשב התמלא בכתבות על מתחזה סדרתי שישב בכלא' היא מספרת בזעזוע 'מיד עימתנו אותו עם העובדות, אפשרנו לו לארוז את חפציו וסילקנו אותו מהבית ומהקיבוץ, כמובן שדיווחנו למשטרה'.

שימו לב, התריעו, פרסמו את תמונתו והפנו את תשומת ליבן של נשות הקיבוץ. אני משתפת אתכם כדי שלא יהיו עוד קורבנות לעבריין המתועב הזה".

שמעון איפרגן כתב השבוע על רותם מזרחי בMako- . הוא מלווה את האיש שנים רבות. בין הקורבנות האחרונים של מזרחי הייתה רינת מקיבוץ באזור חיפה (שם בדוי), שסיפרה שאחרי שגילתה שהגבר בו התאהבה הוא בעצם נוכל היא התלוננה במשטרה, אבל היא לא תולה בכך תקוות רבות: "הוא יקבל כמה חודשים בכלא, אולי שנה, ואז מה? הוא ישתחרר ושוב יפגע בעוד נשים. אדם כזה הוא פגע-רע לציבור הנשים. צריך לשים אותו במקום סגור 24 שעות". צעירה אחרת, חברת קיבוץ מהצפון, הכירה את מזרחי ואמר עליו:  "הוא חכם, מניפולטיבי, שיודע לנגן על רגשות של נשים שמחפשות חום ואהבה. יום אחד תקום האישה שתסגור אתו חשבון".
בכתבה ב-mako
מ-2016, של איפרגן, מופיע ציטוט מדבריו של מזרחי לחוקרי המשטרה: "אני אומנם פסיכופט אבל מודע למעשים שלי. ידעתי שאני צריך להיות בכלא בגלל שאני מרמה אנשים ופוגע בהם. בעיניי אני אפס של בן אדם. אין לי מושג למה זה קורה לי".

גם תכנית "המתחזים" עם חיים אתגר עוקבת אחרי הבחור ופרסמה לפני מספר חודשים את הקריאה הבאה: "זקוקים לעזרת הציבור!  רותם מזרחי הוא עבריין מורשע שישב פעמיים בכלא על התחזות, מרמה וגניבה, יצא לחופשי וממשיך במעשיו. בחודשים האחרונים הציג עצמו בשם רותם ברסלר, יצא עם נשים ופגע בהן.  אם נפגעתם ממנו או שאתם יודעים על נפגעים מהשנה האחרונה – אנא פנו בדחיפות למשטרה ובנוסף גם אלינו – כאן בהודעה פרטית. אנא הפיצו – חשוב לאסוף עוד ראיות נגדו!"

קיבוצניקיות ולא קיבוצניקיות – תפסו מרחק מהאיש הזה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניהול משק החשמל בקיבוצים הפך למורכב במיוחד והוא כולל אחריות על רכישת חשמל ומכירתו, גביית תשלומים, תחזוקת תשתיות והיכרות עם הרגולציה המשתנה  * חברת משקי רם, שפועלת בכ-40 קיבוצים, מתמחה בכך ותוכל ולחסוך לכם
3 דק' קריאה
הצלם הבינלאומי נפתלי הילגר מגן-נר שבגלבוע נוסע ברחבי העולם, מגלה תרבויות לא ידועות ומצלם נופים ואנשים * בתמונותיו ניכרים סקרנות, רגישות והקשר האנושי שהוא ניחן בהם * מאז ה-7 באוקטובר הוא מקדיש חלק מזמנו
9 דק' קריאה
על הגדות פסח בהתיישבות העובדת  סדר הפסח הוא הטקס הביתי-משפחתי החשוב ביותר בשנה. לאורך ההיסטוריה קיימו אותו בארץ ובגולה, גם בתנאים קשים ובלתי אפשריים כמעט. העיסוק המרכזי הוא קריאה בהגדה של פסח. במאות השלוש-עשרה
3 דק' קריאה

הרשמו לניוזלטר

השאירו את הפרטים והישארו מעודכנים!

דילוג לתוכן