יבול שיא
הרפת והחלב
כפר הנופש עין גב

שר התיירות יואל רזבוזוב חנך 59 וילות נופש בכפר הנופש עין גב

2 דק' קריאה

שיתוף:

בטקס חגיגי שהתקיים ביום שלישי שעבר בכפר הנופש עין גב גזר שר התיירות הנכנס יואל רזבוזוב (יש עתיד)  את הסרט בכניסה לשכונת הווילות, שנבנו בתקופת הסגר בהשקעה של 40 מיליון ש', בסיוע מענק של משרד התיירות. 

רזבוזוב, בטקס הראשון שלו כשר, בחר לייחד את דבריו למחירים הגבוהים של המלונות בארץ.

"אני בעד שאנשים ירוויחו, הדגיש השר, אבל כשהמחירים בשמיים, הלכנו למהלך של הידברות עם התאחדות המלונות, ובמקביל כשר התיירות אפעל להגדלת ההיצע"

ראש המועצה האזורית עמק הירדן, עידן גרינבאום, חלק שבחים לעין גב על החזון ויוזמות הפיתוח, ועמד על הפוטנציאל של אגם הכנרת למשיכת נופשים ישראלים – ותיירים, שיבואו אחרי הקורונה.

מכפר הנופש עין גב נמסר שהווילות החדשות נבנו במקום יחידות בנייה קלה שנקראו "כפריות", במגמה לשדרג את רמת האירוח למשפחות.

כל וילה  משתרעת על שטח של 80 מ"ר, כולל מרפסות ושטחים היקפיים ומתאפיינת בעיצוב חדשני, הכולל: חדר שינה, חדר מגורים המתאים לעד שלושה ילדים, מקלחון, טלוויזיה 46 אינץ', מטבח פנימי מאובזר במכונת קפה, כיריים חשמליים, מיקרוגל ומקרר.

בשבילי הגישה, בין הווילות, ספסלי ישיבה מול הנוף. חניה מסודרת לאורחי הווילות וחניות לטעינת רכבים חשמליים.

מנכ"ל כפר הנופש עין גב

חיים סתתיהו, מנכ"ל כפר הנופש ותיירות עין גב: "בסגר הראשון חשבנו שתוך זמן קצר ענף התיירות ישוב לפעילות, אך תקופת הסגרים התארכה והחלטנו לנצל את הזמן להקמת וילות חדשות וכך גם לספק עבודה בשטח.

אני מודה למשרד התיירות שנרתם אתנו למשימה בתקופה זו, להנהלת התיירות ולקיבוץ עין גב. ה

כשרנו את השטח הסמוך לחוף ובנינו וילות חדשות ונוחות, מהיסוד עד הטפחות, בעיצוב מודרני, הכוללות את כל התנאים הדרושים למשפחה לבילוי מהנה. אנו מזמינים את הנופשים להגיע וליהנות מנופש ברמה גבוהה על שפת הכנרת" .

במקביל לשכונה החדשה, ממשיך קיבוץ עין גב במהלכים להקמת בית מלון ברמה של 5 כוכבים, על שטח המיועד לפיתוח תיירותי עם תב"ע מאושרת.

המלון המיועד יכלול 120 חדרים ברמה גבוהה, וייפנה לפלח שוק שונה מכפר הנופש: זוגות בעלי אמצעים שמחפשים נופש מפנק ויוקרתי.

על פי פרסום של נווית זומר ב"ידיעות אחרונות", עין גב מנהל מו"מ עם רשת מלונאית על מנת שתהיה שותפה בניהול ובעיצוב המלון החדש, ועומד בפני הגשת בקשה להתחלת הבנייה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניהול משק החשמל בקיבוצים הפך למורכב במיוחד והוא כולל אחריות על רכישת חשמל ומכירתו, גביית תשלומים, תחזוקת תשתיות והיכרות עם הרגולציה המשתנה  * חברת משקי רם, שפועלת בכ-40 קיבוצים, מתמחה בכך ותוכל ולחסוך לכם
3 דק' קריאה
הצלם הבינלאומי נפתלי הילגר מגן-נר שבגלבוע נוסע ברחבי העולם, מגלה תרבויות לא ידועות ומצלם נופים ואנשים * בתמונותיו ניכרים סקרנות, רגישות והקשר האנושי שהוא ניחן בהם * מאז ה-7 באוקטובר הוא מקדיש חלק מזמנו
9 דק' קריאה
על הגדות פסח בהתיישבות העובדת  סדר הפסח הוא הטקס הביתי-משפחתי החשוב ביותר בשנה. לאורך ההיסטוריה קיימו אותו בארץ ובגולה, גם בתנאים קשים ובלתי אפשריים כמעט. העיסוק המרכזי הוא קריאה בהגדה של פסח. במאות השלוש-עשרה
3 דק' קריאה

הרשמו לניוזלטר

השאירו את הפרטים והישארו מעודכנים!

דילוג לתוכן