יבול שיא
הרפת והחלב
עוד שלומית שיחור רייכמן. רשמת האגודה השיתופית

רשמת האגודות השיתופיות

< 1 דק' קריאה

שיתוף:

עו"ד שלומית שיחור-רייכמן מונתה לתפקיד רשמת האגודות השיתופיות

לאחר שוועדת האיתור לבחירת רשם/ת האגודות השיתופיות, החליטה להמליץ, פה אחד, על עו"ד שלומית שיחור-רייכמן, לתפקיד רשמת האגודות השיתופיות (מתוך 60 מועמדים), אימץ בשבוע שעבר שר הכלכלה והתעשייה עמיר פרץ את ההמלצה ומינה את עו"ד שיחור רייכמן לתפקיד. היא האישה הראשונה שמכהנת בתפקיד זה והיא מחליפה את עו"ד נעמה קאופמן-פס, משנה למנכ"ל משרד הכלכלה, אשר כיהנה בתפקיד באופן זמני כשנה, לאחר שהרשם הקודם, עו"ד  מירון הכהן, סיים את תפקידו.

לאחר  שהודיע על המינוי אמר השר פרץ: "אני סמוך ובטוח ש עו"ד שלומית שיחור-רייכמן תפעל ברגישות ונחישות באתגרים הרבים הנמצאים על שולחנה, כדי לחזק את האגודות השיתופיות שהן מאבני היסוד של הכלכלה והחברה הישראלית. אני מאחל לה הצלחה בתפקידה החדש".

מזכ"ל התנועה הקיבוצית, ניר מאיר  איחל לעו"ד שיחור-רייכמן הצלחה בתפקיד החדש ואמר כי הוא מצפה לשיתוף הפעולה והעבודה המשותפת. מאיר ביקש להודות מקרב לב לעו"ד נעמה קאופמן-פס על המחוייבות והיחס המכבד שנתנה בתקופת כהונתה הקצרה.

שיחור-רייכמן  היא בעלת תואר ראשון ושני במשפטים מאוניברסיטת תל אביב  ובעבר עבדה כעו"ד עצמאית וכפרקליטת איו"ש בתביעה הצבאית. היא תושבת תמרת ובשלוש השנים האחרונות משמשת בתפקיד מנהלת היישוב שמשית.

יחידת "רשם האגודות השיתופיות", הינה הרגולטור של האגודות השיתופיות, ועוסקת בכל מעגל החיים שלהן: משלב הרישום ואישור התקנונים שלהן, דרך פיקוח ובקרה שוטפים על התנהלותן הכלכלית, החברתית והדמוקרטית של האגודות, ועד מעורבות בהליכי הפירוק של אגודות שהפכו לחדלות פירעון או הגיעו לסוף דרכן.

באגף  כ-40 עובדים, המשתייכים ברובם לצוותים ולמחלקות הבאות: פיקוח, פירוקים, בוררות, מחלקה משפטית, רו"ח וחקיקה ופיתוח. כל המחלקות הללו כפופות לרשם האגודות.

העובדים באגף הינם בעלי רקע מגוון ומגיעים מכל קבוצות האוכלוסייה, לרבות כאלו המיוצגות בחסר בשוק העבודה בישראל ובמגזר הציבורי, שאצלנו יש להן ייצוג ניכר ונכבד. מעבר לכך, כ-20% מהעובדים באגף הינם אנשים עם מוגבלויות, המשולבים באופן מלא בעבודת באגף ותורמים לה. האווירה והמכילה הקיימת באגף מאפשרת לנו לפעול יחד, בהרמוניה ובכבוד הדדי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניהול משק החשמל בקיבוצים הפך למורכב במיוחד והוא כולל אחריות על רכישת חשמל ומכירתו, גביית תשלומים, תחזוקת תשתיות והיכרות עם הרגולציה המשתנה  * חברת משקי רם, שפועלת בכ-40 קיבוצים, מתמחה בכך ותוכל ולחסוך לכם
3 דק' קריאה
הצלם הבינלאומי נפתלי הילגר מגן-נר שבגלבוע נוסע ברחבי העולם, מגלה תרבויות לא ידועות ומצלם נופים ואנשים * בתמונותיו ניכרים סקרנות, רגישות והקשר האנושי שהוא ניחן בהם * מאז ה-7 באוקטובר הוא מקדיש חלק מזמנו
9 דק' קריאה
על הגדות פסח בהתיישבות העובדת  סדר הפסח הוא הטקס הביתי-משפחתי החשוב ביותר בשנה. לאורך ההיסטוריה קיימו אותו בארץ ובגולה, גם בתנאים קשים ובלתי אפשריים כמעט. העיסוק המרכזי הוא קריאה בהגדה של פסח. במאות השלוש-עשרה
3 דק' קריאה

הרשמו לניוזלטר

השאירו את הפרטים והישארו מעודכנים!

דילוג לתוכן