יבול שיא
הרפת והחלב
הפועל גלבוע גליל

שמונה שחקני גלבוע/גליל צמחו במועדון הנוער

2 דק' קריאה

שיתוף:

לקראת תחילת המשחקים ב-21.6 בליגת העל בכדורסל,  רושמת קבוצת הפועל גלבוע/גליל הישג יוצא דופן בנוף הכדורסל הישראלי:  הסגל  הרחב של הקבוצה מונה כעת שמונה שחקני בית, שצמחו במועדון הנוער המקומי גלבוע/מעיינות.

 

השמניה בנוער
השמניה בנוער

 

אל הקפטן המשותף יותם חנוכי, בניה סרור, עמית ראובן, ורון קופר, הצטרפו לאחרונה – אייל ננקין ואיתי מושקוביץ שחזרו מאליצור נתניה, ואביאל לוי, החוזר מהפועל עפולה מהליגה הלאומית. מצטרף אטרקטיבי נוסף (שעוד יעורר הדים רבים), הוא הגבוה המרשים, גלעד לוי, שחוזר לגלבוע מאקדמיית הנוער של קבוצת אסטודיאנטס הספרדית. כל שמונת השחקנים הם בוגרי מועדון הנוער, ששם לו למטרה לחנך ולהכשיר שחקניות ושחקנים צעירים, כאשר הוא פועל בכל הגילאים הצעירים, ובכל המגזרים בתחומי המועצה. חלק גדול מבוגרי גלבוע/מעיינות השתלבו בקבוצות הבוגרות השונות, ואף מככבים בליגות הבכירות, כמו חואקין שוכמן (היום בהפועל ת"א), עוז בלייזר, זיו בן צבי, ועוד.

נתון מעניין נוסף:  לראשונה מזה שלוש עשורים (לפחות), יכלול סגל קבוצה בליגת העל בכדורסל, שלושה שחקנים  מיישוב אחד,  קיבוץ בית השיטה. השחקנים איתי מושקוביץ, רון קופר ויותם חנוכי .  נתון זה גורם "לזקני העמק" להתרפק על נוסטלגיה ספורטיבית, שאופיינה בתקופה בה קבוצות ספורט מהתנועה הקיבוצית, כיכבו בליגות העליונות של ספורט הכדור בישראל.

"גם בחלומות הכי ורודים שלנו לא ייחלנו לרגע בו 8 שחקני הבית יהיו בסגל של גלבוע/גליל". אומר לירן וינקור, מנכ"ל מועדון גלבוע/מעיינות. "יש לנו דרך ברורה כי היא משובצת בערכים מנחים – להיות הכי טובים מחוץ למגרש, שזה מה שעושה אותנו טובים על המגרש. נכון, לא כולם ישחקו, אבל בזמן שכל האגודות האחרות מחתימות ישראלים מכל הבא ליד, ומעבר לים, דאגה גלבוע/גליל שכל הישראלים שמצטרפים יהיו בוגרי המועדון. אנחנו גאים, גאים מאוד, אוהבים, נרגשים, וכבר חושבים על החלומות הבאים, למען קהילת ילדי הכדורסל בגלבוע/מעיינות!"

ארצי פרטי, מנכ"ל גלבוע/גליל: "זוהי רוח ההתיישבות, ואלו הם הערכים המחנכים את בני הנוער שלנו להוביל ולהצטיין- ספורטיבית וחינוכית. מאז הקמת גלבוע/גליל אנו שואבים את כוחנו מהקהילה. מאחורינו לא רק עשרות אלפי אוהדים, אלא גם מועדון נוער מהמפוארים בארץ, שמחנך לספורט ולדרך ארץ. מבחינתנו זוהו התגשמות של חלום המחבר בין קהילה ובית לכישרון של הגלבוע בכדורסל".

ליגות הכדורסל, כמו כל ענפי הספורט בישראל, יצאו לפגרת קורונה ממושכת. המשחק האחרון של גלבוע גליל במסגרת הליגה התקיים ב-09.03 באולם בגן ניר, נגד מכבי אשדוד. גלבוע גליל ניצחה 93:85. נכון להיום נמצאת הקבוצה  במקום 7 בליגה כשלזכותה 30 נקודות, אחרי 9 ניצחונות  ו-12 הפסדים.  ב- 21.06 חוזרת כאמור הליגה, כאשר גלבוע/גליל תתארח מול הקבוצה העירונית בנהריה. לקראת חידוש הליגה קיימה הקבוצה ביום  שישי האחרון משחק אימון נגד מכבי חיפה שנגמר בניצחון גלבוע גליל 74:89, והיא תתמודד ב-16 בחודש  במשחק אימון נוסף מול הפועל ירושלים.

הפועל גלבוע/גליל תפתח את ליגת ווינר לשנת 2019-2020

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניהול משק החשמל בקיבוצים הפך למורכב במיוחד והוא כולל אחריות על רכישת חשמל ומכירתו, גביית תשלומים, תחזוקת תשתיות והיכרות עם הרגולציה המשתנה  * חברת משקי רם, שפועלת בכ-40 קיבוצים, מתמחה בכך ותוכל ולחסוך לכם
3 דק' קריאה
הצלם הבינלאומי נפתלי הילגר מגן-נר שבגלבוע נוסע ברחבי העולם, מגלה תרבויות לא ידועות ומצלם נופים ואנשים * בתמונותיו ניכרים סקרנות, רגישות והקשר האנושי שהוא ניחן בהם * מאז ה-7 באוקטובר הוא מקדיש חלק מזמנו
9 דק' קריאה
על הגדות פסח בהתיישבות העובדת  סדר הפסח הוא הטקס הביתי-משפחתי החשוב ביותר בשנה. לאורך ההיסטוריה קיימו אותו בארץ ובגולה, גם בתנאים קשים ובלתי אפשריים כמעט. העיסוק המרכזי הוא קריאה בהגדה של פסח. במאות השלוש-עשרה
3 דק' קריאה

הרשמו לניוזלטר

השאירו את הפרטים והישארו מעודכנים!

דילוג לתוכן