יבול שיא
הרפת והחלב
גג סולארי על רפת צילום שיראל סולאר

"שיראל סולאר" תתקין מתקנים סולאריים על תחנות הדלק של סד"ש

2 דק' קריאה

שיתוף:

בשלב ראשון תתקין "שיראל סולאר" מתקנים פוטו-וולטאיים על גגות של 12 תחנות דלק "סד"ש", בהיקף של כ-2 מיליון שקל. החברה הוותיקה בשוק נכנסת בימים אלה לתחום הדו-שימוש ותתקין פאנלים סולאריים על גגות חממות ומבנים חקלאיים

מתקנים סולאריים בתחנות הדלק

חברת "שיראל סולאר" זכתה במכרז להתקנת 25 מתקנים סולאריים על גגות תחנות הדלק של חברת הדלק סד"ש, כאשר בשלב א' של הפרויקט יותקנו 12 מתקנים בתחנות דלק באשדוד, חיפה, כביש 4 (מול כלא השרון), צומת כנות, באר שבע ובישובים רבים נוספים, בהיקף של כשני מיליון שקל.

מתקנים סולאריים תחנות הדלק
ממירים חכמים בהתקנה

חברת "שיראל סולאר", אחת מחברות האנרגיה הסולארית הוותיקות בישראל, זכתה במכרז לאחר שהציגה את כל אישורי הבטיחות, הביטוחים החיוניים ועמדה בכל הסטנדרטים הנדרשים להקמת הפרויקט, שמטבע הדברים נחוצים בשל סמיכות כל מתקן למיכלי דלק.

"שיראל סולאר" נוסדה בשקעה של היזם יהודה חזן בשנת 2011 ובמהלך שנות קיומה הספיקה להקים פרויקטים רבים ומרשימים בתחום הסולארי.

צוות הניהול הוותיק של החברה מוכר לרבים מהענף – המנכ"ל ובעל החברה, נתן ביטן ומנהל השיווק והמכירות, ליאור בנימין. אמינות חברת שיראל סולאר מדברת בעד עצמה: 80% מעסקאות החברה נסגרו בשיטת "חבר מביא חבר".

בחברה פועלים שלושה צוותי הרכבה מיומנים ומקצועיים, שצברו בעשור האחרון ניסיון עשיר בהתקנות פאנלים ביעילות ובמהירות, בצורה בטוחה ובמחירים סבירים.

שיראל סולאר מתקינה בכל מתקניה פאנלים וציוד של "תדיראן אנרגיה" אחת החברות הגדולות במשק ועם ממירים של Solar Edge, המאפשרים באמצעות אפליקציה ייחודית מעקב 24/7 אחר ביצועי המערכת מכל מקום בו אתה נמצא.

פאנלים סולארים על גבי חממות

היום ברור לכולם כי השקעה בפאנלים סולאריים על גגות בקיבוצים ובמושבים, מפעלים או מוסדות ציבור היא השקעה בטוחה הנושאת תשואה שנתית של 23%-25%.

חברת "שיראל סולאר" עובדת עם בנק הפועלים ובנק לאומי. הלקוחות יכול לקחת הלוואה ל-8 שנים, כאשר חצי מההשקעה מגיעה מהבנק וחצי מהיזם או החקלאי. כעבור 8 שנים ההכנסה היא שלך אבל למעשה אתה מכניס רווח מהיום הראשון שבו המתקן מופעל.

מה שמייחד את חברת "שיראל סולאר" חברות סולאריות רבות היא העובדה שכל צוותי ההתקנה הם צוותים של החברה ובאחריותה ולא של קבלני מישנה. בנוסף, החברה עורכת מעקב אחר הפרוייקטים שביצעה ואף נותנת שירות פיתרון תקלות ללא עלות.

ניסיון רב בעבודה עם המגזר הכפרי

מהנהלת החברה נמסר, כי "שיראל סולאר" יוצאת לדרך חדשה ולא רק בשל הזכיה במכרז של סד"ש – אלא בשל האפשרות שנפתחה באחרונה, להתקנת לוחות סולאריים על גבי חממות לגידולים חקלאיים (דו-שימוש).

לחברת "שיראל סולאר" ניסיון רב בעבודה עם המגזר הכפרי (במושבים ובקיבוצים) ובהתקנת פאנלים על גבי רפתות ומחסנים חקלאיים.

החברה כבר ביצעה פרויקטים בבית יצחק (300 קילוואט), בצומת כנות (190 קילוואט), 20 וילות בפלח 7, ב"ש, קבוצת רכישה בבני ראם, תקומה, אחוזם, כפר מימון ועוד ועוד.

בתחילת יולי תחל החברה בהתקנת פאנלים על שטח של 2,000 מ"ר גגות של חממות במושב בארותיים.

עוד נמסר כי בשנים הקרובות תרחיב "שיראל סולאר" את פעילותה בהתקנת פאנלים סולאריים באזורי תעשייה ברחבי ישראל על גגות של מפעלים, מרלו"גים, מחסנים, בתי מלאכה ועוד. שירות נוסף ש"שיראל סולאר" מעניקה באחרונה – פתרונות ניקוי למערכות הסולאריות, אם על ידי רובוטים החוסכים בכח אדם או במתזים.

לכל כתבות אופק ירוק לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניהול משק החשמל בקיבוצים הפך למורכב במיוחד והוא כולל אחריות על רכישת חשמל ומכירתו, גביית תשלומים, תחזוקת תשתיות והיכרות עם הרגולציה המשתנה  * חברת משקי רם, שפועלת בכ-40 קיבוצים, מתמחה בכך ותוכל ולחסוך לכם
3 דק' קריאה
הצלם הבינלאומי נפתלי הילגר מגן-נר שבגלבוע נוסע ברחבי העולם, מגלה תרבויות לא ידועות ומצלם נופים ואנשים * בתמונותיו ניכרים סקרנות, רגישות והקשר האנושי שהוא ניחן בהם * מאז ה-7 באוקטובר הוא מקדיש חלק מזמנו
9 דק' קריאה
על הגדות פסח בהתיישבות העובדת  סדר הפסח הוא הטקס הביתי-משפחתי החשוב ביותר בשנה. לאורך ההיסטוריה קיימו אותו בארץ ובגולה, גם בתנאים קשים ובלתי אפשריים כמעט. העיסוק המרכזי הוא קריאה בהגדה של פסח. במאות השלוש-עשרה
3 דק' קריאה

הרשמו לניוזלטר

השאירו את הפרטים והישארו מעודכנים!

דילוג לתוכן