יבול שיא
הרפת והחלב
IMG 6642

כנס רפתנים נערך בקיבוץ אור הנר – חברת פרוג'קט בר הרמן

2 דק' קריאה

שיתוף:

בכנס, בהשתתפות עשרות רפתנים מהדרום ונציגים מהרשות הפלסטינית, הוצג המיזוג בין חברות פרוג'קט בר והרמן שיווק וכן הובאו סקירות מקצועיות להעשרת הידע של ציבור הרפתנים.

בכנס הוצגה השותפות החדשה בין 'פרוג'קט-בר', בבעלות 50% של 'צמח תערובות' ו'אחזקות נטפים חצרים', המתמחה בניהול וייזום פרויקטים חקלאיים בתחום ענף החלב בכלל והרפתות בפרט וכן בתחום הזנת בעלי חיים וחברת 'הרמן שיווק' המתמחה בשיווק מוצרי חקלאות, בדגש על ענף רפת החלב, הבשר והצאן, בהם מערכות צינון ואוורור מתקדמות.

הכנס הוא לא רק מפגש מקצועי, כי אם גם מפגש חברתי בין המגדלים, ששמחו מאוד לראות איש את רעהו, במיוחד אחרי רצף אירועי מבצע "עלות השחר", בו משקים רבים התמודדו עם ירי רקטות. למעשה, המארגנים לא ידעו עד הדקה ה-90 אם יוכלו לקיים את הכנס, אך למרבה השמחה, הפסקת האש נכנסה לתוקפה והתאפשר לקיים את האירוע כסדרו.

"נכחו באירוע נציגים מהרשות הפלסטינית ורפתנים מכל גזרת הדרום, בהם מבאר טוביה ודרום הר חברון. זה מאוד משמח אותנו, ההשתתפות העידה על הרצון לחזור לשגרה ולעבוד אל מול מציאות משתנה. אחד הנושאים הנידונים בכנס הוא מחירי המזון בעולם – וכיצד אפשר להתייעל ולהוריד את מחיר המנה", אומר אלדד הרמן, סמנכ"ל' שיווק של הרמן פרוג'קט.

IMG 6645

לאחר דברי פתיחה של אמנון בר פלד, ממייסדי החברה, הובאה סקירה של אמיר בלוך אודות הוזלת המנה בעזרת TURBO VIV, סקירת מוצרי שומן של תמיר אלון, הרצאה אודות מיינקת אורבן אלמא פרו, וסקירה אודות התנועות במחירי חומרי הגלם של שי קופולביץ'.

חברת "הרמן שיווק" מתמחה בשיווק מוצרי חקלאות בדגש על ענף רפת החלב, הבשר והצאן. בסיס החברה ממוקם במושב באר טוביה ובו משרדי החברה, המחסן הלוגיסטי וכן חנות הנותנת מענה לחקלאי האזור. בצפון הארץ , במושב אילניה קיים מחסן שירות נוסף המשרת את סוכני הצפון ולקוחותיהם.

חברת "הרמן שיווק" חרטה על דגלה שירות ומקצועיות, לשם כך, קיימים שישה סוכני מכירות, המגיעים עד לדלת הלקוח, ופרוסים ברחבי הארץ- מיטבתה שבדרום ועד אורטל שבצפון.

אנשי המכירות מגובים על ידי מחלקת רכב אשר אמונה על מציאת פתרונות יעילים, מהירים וזולים לצרכי הלקוח. מומחיות החברה בענף הרפת בשילוב קשרי עבודה עם חברות תוך ארציות ובין לאומיות, מביאים לאספקת מוצרים איכותיים ללקוח. בנוסף לאנשי המכירות ישנם 3 צוותי התקנות שעובדים מבוקר עד לילה להתקין את מוצרי החברה בדגש על מערכות צינון לפרות.

IMG 6653

'צמח תערובות', הינו מפעל המזון לבעלי חיים מהגדולים בישראל, המייצר מוצרי מזון לחיות משק ולחיות מחמד: כלבים, חתולים, עופות, דגים, בקר וצאן. המפעל בבעלות התאגדות 47 קיבוצים ומושבים חקלאיים באזור עמק הירדן ומהווה מוקד כוח לכלל ענפי חקלאות בעלי החיים. המפעל מעניק מנעד רחב של שירותים, החל מליווי מקצועי וממשקי שירות תזונאים וכן סיוע בתכנון והקמה של תשתיות למשק. לצד הפעילות השוטפת בייצור מזון איכותי לבעלי חיים מקדם המפעל כיווני מחקר, פיתוח וייצור חדשניים במעבדות המו"פ שבמפעל, להרחבת השימוש בטכנולוגיה ושדרוג המעורבות המקצועית בשרשרת הייצור במשקים. לאחרונה התרחבה קבוצת 'צמח תערובות' עם מיזוג מפעל 'עוף טוב' ו'צמח תערובות'.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תקראו לזה "חילופי מהלומות" או מלחמה, את הלילה העבירה אביבית במקלט תת קרקעי השבוע הייתה פריצת מים ליד הברז שלי. בהתחלה חשבתי שיש טפטוף מהצינור, רק אחר כך הבנתי, אבל קיוויתי שלא. יש לנו
2 דק' קריאה
נדב לוי בן קיבוץ מעגן, אלוף ישראל ואלוף אירופה בענף הבוצ'ה, צפוי לייצג את המדינה במשחקים הפראלימפיים בפריז תמונה ראשית: אלוף הארץ ואלוף אירופה נדב לוי. ייבא את ענף הבוצ'ה לארץ. צילום: לילך וייס
3 דק' קריאה
למה כוח המשיכה כל כך חשוב, איך הגוף מנקה את עצמו ומהי תרומתו של הדי בן עמר להתפתחות המדע. טור למאמינים אנשים שלא הצליחו להתחמק מלפגוש אותי לאחרונה, שמו לב שעל פרק כף היד
4 דק' קריאה
האחיות מיכל מגן ויעל רז לחייני נולדו בנחל עוז, התגוררו זו לצד זו עם משפחותיהן בשכונה החדשה של הקיבוץ ויחד חוו פחד מוות בשבת של 7 באוקטובר. עתה הן חלק מצוות המוביל את קהילתן
8 דק' קריאה
המוזיקאית שנולדה במשק גשר נסחפה אל החיים הציבוריים, נשאה בתפקידים מרכזייםבתנועה הקיבוצית והפכה לחברת כנסת, הלכה לעולמה בגיל 94 יממה לאחר שהלכה לעולמה בגיל 94 התבשרה תמי, אחותה של עדנה סולודר, מפי שר החינוך
3 דק' קריאה
צעדה בסימן "יציאת מצרים" נערכה במועצה האזורית אשכול במחאה על ש-133 חטופות וחטופים יציינו את חג החירות בשבי חמאס. בניר עוז ערכו "שולחן סדר פסח" בחדר האוכל הנטוש צעדה בסימן "יציאת מצרים" נערכה בשבוע
2 דק' קריאה

כתבות נוספות

הרשמו לניוזלטר

השאירו את הפרטים והישארו מעודכנים!

דילוג לתוכן