יבול שיא
הרפת והחלב
איציק שניידר

נפרדים ממאיר צור ומיכל קראוס

< 1 דק' קריאה

שיתוף:

כ-800 רפתנים, נוקדים, רופאי ועובדי "החקלאית" בעבר ובהווה, השתתפו במסיבה לציון 100 שנה להיווסדה של "החקלאית"

נפרדים ממאיר צור ומיכל קראוס: אירוע מרגש נערך בשבוע שעבר בקיבוץ מעלה החמישה – המסיבה של "החקלאית" לציון 100 שנה לפעילות "החקלאית", מסיבה שנערכה במסגרת הכנס השנתי ה-31 למדעי הבקר בירושלים. כ-800 רפתנים, נוקדים, רופאים ועובדי "החקלאית" בעבר ובהווה הגיעו למסיבה.
"החקלאית" היא אגודה חקלאית שיתופית המעניקה שירותי רפואה וטרינרית לרפתות, דירים ועדרי בקר בכל רחבי ישראל. "החקלאית" מעסיקה כ-50 רופאים וטרינריים הפרוסים בכל רחבי הארץ, מדן ועד אילות. 92% מרפתות החלב בישראל מקבלים שירותים וטרינריים מ"החקלאית".

 

מאיר צור ועמית יפרח במסיבה של החקלאית
מאיר צור ועמית יפרח במסיבה של החקלאית

 

איציק שניידר, מנכ"ל "החקלאית", בירך את הרופאים ואת עובדי החברה שהגיעו לאירוע מכל רחבי הארץ לרגל חגיגות ה-100 ואמר: "גם אחרי 100 שנה משמשת 'החקלאית' דוגמא ומופת להתאגדות של חקלאים וקואופרציה חיה ונושמת, המביאה ערך רב לחבריה."
שניידר התחייב בפני החקלאים וחברי החקלאית, כי "'החקלאית' תמשיך לתת את השירות הכי טוב, הכי מקצועי והכי חדשני למגדלים גם ב-100 השנים הבאות." את באי האירוע ריגש בנוכחותו עמית יפרח, שנבחר בשבוע שעבר לתפקיד מזכ"ל תנועת המושבים. שניידר בירך את עמית ואיחל לו הצלחה והמשך שנה פוריה בתפקידו החדש.

נפרדים ממאיר צור ומיכל קראוס

בסיום המסיבה נפרדו עמית יפרח ואיציק שניידר ממאיר צור, מזכ"ל תנועת המושבים היוצא והודו לו בשם כל הנוכחים על פועלו ותרומתו לחקלאות ולהתיישבות במסגרת תפקידו כמזכ"ל. כמו כן, הודו ונפרדו ממיכל קראוס, שמסיימת את תפקידה לאחר שש שנים, כמנכ"לית מועצת החלב.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניהול משק החשמל בקיבוצים הפך למורכב במיוחד והוא כולל אחריות על רכישת חשמל ומכירתו, גביית תשלומים, תחזוקת תשתיות והיכרות עם הרגולציה המשתנה  * חברת משקי רם, שפועלת בכ-40 קיבוצים, מתמחה בכך ותוכל ולחסוך לכם
3 דק' קריאה
הצלם הבינלאומי נפתלי הילגר מגן-נר שבגלבוע נוסע ברחבי העולם, מגלה תרבויות לא ידועות ומצלם נופים ואנשים * בתמונותיו ניכרים סקרנות, רגישות והקשר האנושי שהוא ניחן בהם * מאז ה-7 באוקטובר הוא מקדיש חלק מזמנו
9 דק' קריאה
על הגדות פסח בהתיישבות העובדת  סדר הפסח הוא הטקס הביתי-משפחתי החשוב ביותר בשנה. לאורך ההיסטוריה קיימו אותו בארץ ובגולה, גם בתנאים קשים ובלתי אפשריים כמעט. העיסוק המרכזי הוא קריאה בהגדה של פסח. במאות השלוש-עשרה
3 דק' קריאה

הרשמו לניוזלטר

השאירו את הפרטים והישארו מעודכנים!

דילוג לתוכן