יבול שיא
הרפת והחלב
אורנה שמעוני

אות הנשיא להתנדבות יוענק לאורנה שמעוני מקיבוץ אשדות יעקב מאוחד

2 דק' קריאה

שיתוף:

הנשיא ריבלין: "עשית דברים נפלאים שהם חלק מהחוויה הישראלית במלוא מובן המילה". שמעוני: "אחד הימים המשמעותיים בחיי"

12 זוכי "אות הנשיא להתנדבות" התבשרו בשבוע שעבר על זכייתם באות הנשיא לשנת 2021, שהוקדש לפועלים למען חיזוק הערבות ההדדית והחוסן לאומי, לשם התמודדות עם משבר הקורונה.

האות יוענק על ידי נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין זו השנה ה-47 והוא פרי יוזמתם של מוסד הנשיאות בשיתוף עם המועצה הלאומית להתנדבות.

בין 12 הזוכים השנה נמצאת גם אורנה שמעוני בת ה-80 מקיבוץ אשדות יעקב מאוחד. הנשיא ריבלין התקשר אל שמעוני ובירך אותה: "אחד מהדברים האחרונים שאני עושה לפני סיום כהונתי, הוא להעניק את 'אות הנשיא להתנדבות'.

התקשרתי לבשר לך שהחלטנו להעניק לך השנה את האות על הפעילות המרשימה שלך. עשית דברים נפלאים שהם חלק מהחוויה הישראלית במלוא מובן המילה. אני חושב שזה כבוד גדול גם עבור מדינת ישראל."

מזכ"ל התנועה הקיבוצית, ניר מאיר, התקשר לברך את אורנה שמעוני ואמר לה בין היתר: "פעולותייך בבית איל ומפעל חייך להנצחת זכר כל הנופלים בלבנון והילדות שנרצחו באי השלום הם מסע חיים של נתינה אינסופית לצד הקרבה המהולה בעצב.

אות מתנדבת הנשיא מכובד ואין ראויה ממך לקבלו. מעולם לא פעלת כדי לקבל פרס על פועלך אלא למען עשיית הטוב והעזרה לזולת. על כך, ועל מעשים רבים בהם לקחת חלק, ראויה את לקבל גם את פרס ישראל למפעל חיים ביום העצמאות הקרוב".

אורנה שמעוני ל"הזמן הירוק": "זהו אחד הימים המשמעותיים בחיי. זה התחיל בבוקר עם קבלת 'אות המערכה' מאוגדונר 36 (אורנה היא אם שכולה שבנה איל נפל במוצב ריחן בלבנון בספטמבר 1997) טקס מאוד מרגש ועצוב.

ואז נוסעים לעמק הבכא סמוך לקוניטרה לחגוג יום הולדת 77 לאביגדור קהלני בנוכחות משפחות ולוחמי יום כיפור. באמצע הדרך טלפון נרגש מהנשיא ריבלין בכבודו ובעצמו, המודיע לי על קבלת האות.

הייתי כה נרגשת נוכח דבריו המחמיאים של ריבלין, שהמילים נעתקו מפי וכמעט נזקקתי לאלונקה כדי להתאושש. יום מרגש, חווייתי ומצמרר מאין כמותו. אני מודה למברכים הרבים ולמברכות על השבחים הרבים שהרעיפו עלי בעקבות ההודעה על זכייתי".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניהול משק החשמל בקיבוצים הפך למורכב במיוחד והוא כולל אחריות על רכישת חשמל ומכירתו, גביית תשלומים, תחזוקת תשתיות והיכרות עם הרגולציה המשתנה  * חברת משקי רם, שפועלת בכ-40 קיבוצים, מתמחה בכך ותוכל ולחסוך לכם
3 דק' קריאה
הצלם הבינלאומי נפתלי הילגר מגן-נר שבגלבוע נוסע ברחבי העולם, מגלה תרבויות לא ידועות ומצלם נופים ואנשים * בתמונותיו ניכרים סקרנות, רגישות והקשר האנושי שהוא ניחן בהם * מאז ה-7 באוקטובר הוא מקדיש חלק מזמנו
9 דק' קריאה
על הגדות פסח בהתיישבות העובדת  סדר הפסח הוא הטקס הביתי-משפחתי החשוב ביותר בשנה. לאורך ההיסטוריה קיימו אותו בארץ ובגולה, גם בתנאים קשים ובלתי אפשריים כמעט. העיסוק המרכזי הוא קריאה בהגדה של פסח. במאות השלוש-עשרה
3 דק' קריאה

הרשמו לניוזלטר

השאירו את הפרטים והישארו מעודכנים!

דילוג לתוכן